Ga naar inhoud

4,5 week po klein deukje opgemerkt


MvD

Aanbevolen berichten

Heyhey allemaal! 

 

Een 4,5 week geleden heb ik een bv laten uitvoeren. Mijn rechterborst is altijd wat gevoelig geweest en nu heb ik deze morgen een  heel licht deukje opgemerkt  (tot nu nog haast onzichtbaar) waar het gevoelig was, binnenkant rechterborst. De eerste 2 weken heb ik me goed gehouden aan de rust. Maar helaas laat mijn beroep niet meer rust toe... (verzorgende thuiszorg, en dus ook veel huishoudelijke taken) nu heb ik dus enorm veel schrik dat het kapselcontractie zou zijn... Zou dit kunnen?

 

Grts!!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou goed mogelijk zijn als er geadviseerd word om minimaal 6 weken rustig aan te doen en je op minder dan de helft van deze weken al niet meer aan rust toe komt.

Heb je niet een en ander besproken met een leidinggevende over deze ingreep? Ben zelf verpleegkundige maar heb echt 6 weken rust genomen, vakantie en vrij. Daarna aangepast werk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyla! 

Jammer genoeg was het bij mij niet mogelijk om 6weken verlof te nemen. En had dit ook gemeld aan de pc, hij zei dat ik vooral voorzichtig moet zijn met zware dingen te heffen. Maar niks van huishoudelijke taken zoals stofzuigen etc...  Ik heb dit wel met mijn leidinggevende besproken en heb het iets kalmer aan gedaan als gewoonlijk. Maar is niet altijd even makkelijk in de zorg zoals je wel weet... Gelukkig werk ik wel maar 24u dus de uren dat ik vrij ben rust ik wel voldoende. Ik heb deze middag maar een afspraak gemaakt bij de pc hopend op een positief antwoord, want ben nu wel enorm ongerust... 

 

Grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik had ook extreem veel mazzel dat ik nog zo ontiegelijk veel vakantie uren had staan.

 

Over het algemeen moet je de richtlijnen van je eigen pc volgen, maar ervaring leert wel dat stofzuigen (herhaalde bewegingen) niet heel handig zijn in de eerste 6 weken. 

Zolang je nog pijnklachten ervaart als je iets hebt gedaan, ben je eigenlijk over je grens gegaan. 

Succes bij je pc, ben benieuwd wat hij/zij zegt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.