Ga naar inhoud

Ilseb : 23 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na een hele tijd willen en wegen ben ik dit jaar tot het besluit gekomen dat ik een borstvergroting wil. 

Het was al niet veel, maar na een zwangerschap en (korte tijd) borstvoeding is er helemaal niets meer over. Ik heb nu een kleine A.

Ik ben bij Boerhaave dr van der Wij geweest en heb een goed gesprek gehad.

Ik ga 23 december (dit in verband met vakantie/vrije dagen op het werk) het laten doen!

Hij gaat het dualplane met anatomische protheses doen, aangezien mijn pinchtest maar 1,4 cm was en je anders waarschijblijk randen gaat zien. Ik ben 163cm, 53 kg, 30 jaar en smal gebouwd.

Ik twijfel nog tussen twee maten: 235 cc of 265 cc. Ik wil graag volle borsten, maar wel met een natuurlijk resultaat. 

Ik lees al een tijdje mee en ik vind het erg leuk en interessant om jullie ervaringen te lezen.

Ik las ook iets over projectie? Wat wordt hier precies mee bedoeld?

 

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ilseb:

Hoi allemaal,

Na een hele tijd willen en wegen ben ik dit jaar tot het besluit gekomen dat ik een borstvergroting wil. 

Het was al niet veel, maar na een zwangerschap en (korte tijd) borstvoeding is er helemaal niets meer over. Ik heb nu een kleine A.

Ik ben bij Boerhaave dr van der Wij geweest en heb een goed gesprek gehad.

Ik ga 23 december (dit in verband met vakantie/vrije dagen op het werk) het laten doen!

Hij gaat het dualplane met anatomische protheses doen, aangezien mijn pinchtest maar 1,4 cm was en je anders waarschijblijk randen gaat zien. Ik ben 163cm, 53 kg, 30 jaar en smal gebouwd.

Ik twijfel nog tussen twee maten: 235 cc of 265 cc. Ik wil graag volle borsten, maar wel met een natuurlijk resultaat. 

Ik lees al een tijdje mee en ik vind het erg leuk en interessant om jullie ervaringen te lezen.

Ik las ook iets over projectie? Wat wordt hier precies mee bedoeld?

 

Groetjes!

 

Heee @Ilseb

Ik heb ze ook bij van der weij laten doen. Anatomisch maar wel voor de spier. Voor situatie was 75A. Heb 230 cc laten zetten. Ben 1.59 en weeg 48 kilo. Albums staan openbaar.  Ik zou voor 265cc gaan!  Je hoort namelijk heel vaak had ik toch maar groter gedaan. Je bent iets groter en iets zwaarder dan ik en je laat het dual plane zetten. Heel veel succes  ben benieuwd waar je voor gaat:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ilseb:

 @Cccccc

Ik heb je foto's bekeken; ze zijn echt prachtig!

 

Thanxx leuk om te horen! 

Maar mocht je nog veel twijfels hebben kan je altijd nog consult aanvragen heh is kosteloos bij boerhaave. Ik had 1 maat gepast en was gelijk helemaal verliefd hahah achteraf had ik best wel 260 cc willen passen  maarja ben in iedergeval heeeel blij ermee ! Shirtjes zitten ook leuker en mooier. En voel me meer vrouw heel gek is dat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

@Cccccc Doordat ik je foto's zo mooi vond, werd ik benieuwd wie je geopereerd had. Blij verrast om te zien dat het Dr. vd Weij is. Ik sta bij hem ingepland op 27 november: anatomisch, 300 CC, dual plane. Ging nu weer twijfelen of het niet te groot is, maar toen las ik dat je veel kleiner en lichter bent dan ik (1.73 en 62 k).

Ben gewoon zo benieuwd hoe het zal worden, maar heb het volste vertrouwen in Dr. vd Weij. Helemaal na het zien van jouw foto's!

 

@Ilseb ik kon kiezen tussen 260 of 300 CC. Heb tijdens m'n tweede consult gevraagd of er nog een middenweg is, maar dit sluit aan op zijn metingen. We hebben beide maten weer voorgehouden en toen vond ik 300 toch mooier. Deze keer dus zonder bh en hemdje, want daarmee zag ik ook geen verschil op de foto. Succes met je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei happynewboobs:

@Cccccc Doordat ik je foto's zo mooi vond, werd ik benieuwd wie je geopereerd had. Blij verrast om te zien dat het Dr. vd Weij is. Ik sta bij hem ingepland op 27 november: anatomisch, 300 CC, dual plane. Ging nu weer twijfelen of het niet te groot is, maar toen las ik dat je veel kleiner en lichter bent dan ik (1.73 en 62 k).

Ben gewoon zo benieuwd hoe het zal worden, maar heb het volste vertrouwen in Dr. vd Weij. Helemaal na het zien van jouw foto's!

 

@Ilseb ik kon kiezen tussen 260 of 300 CC. Heb tijdens m'n tweede consult gevraagd of er nog een middenweg is, maar dit sluit aan op zijn metingen. We hebben beide maten weer voorgehouden en toen vond ik 300 toch mooier. Deze keer dus zonder bh en hemdje, want daarmee zag ik ook geen verschil op de foto. Succes met je keuze.

Thanxx! Van der weij levert goed werk! Paar vriendinnen zijn ook door hem geopereerd. Veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.