Ga naar inhoud

Ilseb : 23 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Na een hele tijd willen en wegen ben ik dit jaar tot het besluit gekomen dat ik een borstvergroting wil. 

Het was al niet veel, maar na een zwangerschap en (korte tijd) borstvoeding is er helemaal niets meer over. Ik heb nu een kleine A.

Ik ben bij Boerhaave dr van der Wij geweest en heb een goed gesprek gehad.

Ik ga 23 december (dit in verband met vakantie/vrije dagen op het werk) het laten doen!

Hij gaat het dualplane met anatomische protheses doen, aangezien mijn pinchtest maar 1,4 cm was en je anders waarschijblijk randen gaat zien. Ik ben 163cm, 53 kg, 30 jaar en smal gebouwd.

Ik twijfel nog tussen twee maten: 235 cc of 265 cc. Ik wil graag volle borsten, maar wel met een natuurlijk resultaat. 

Ik lees al een tijdje mee en ik vind het erg leuk en interessant om jullie ervaringen te lezen.

Ik las ook iets over projectie? Wat wordt hier precies mee bedoeld?

 

Groetjes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ilseb:

Hoi allemaal,

Na een hele tijd willen en wegen ben ik dit jaar tot het besluit gekomen dat ik een borstvergroting wil. 

Het was al niet veel, maar na een zwangerschap en (korte tijd) borstvoeding is er helemaal niets meer over. Ik heb nu een kleine A.

Ik ben bij Boerhaave dr van der Wij geweest en heb een goed gesprek gehad.

Ik ga 23 december (dit in verband met vakantie/vrije dagen op het werk) het laten doen!

Hij gaat het dualplane met anatomische protheses doen, aangezien mijn pinchtest maar 1,4 cm was en je anders waarschijblijk randen gaat zien. Ik ben 163cm, 53 kg, 30 jaar en smal gebouwd.

Ik twijfel nog tussen twee maten: 235 cc of 265 cc. Ik wil graag volle borsten, maar wel met een natuurlijk resultaat. 

Ik lees al een tijdje mee en ik vind het erg leuk en interessant om jullie ervaringen te lezen.

Ik las ook iets over projectie? Wat wordt hier precies mee bedoeld?

 

Groetjes!

 

Heee @Ilseb