Ga naar inhoud

MvR : 14 augustus 2017 : Dr. Halbesma : Bauland Kliniek


Gast MvR

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik ben Melissa, 31 jaar oud en ben nieuw hier. Ik ben hier terecht gekomen door @Henrique 

Ik heb afgelopen maandag (14-8) een borstvergroting laten doen in de bauland kliniek in Mill. Daar in de wachtkamer ontmoette ik Henrique en die had het over borstenforum dus ben ik een kijkje komen nemen. Heel leuk om verhalen van andere te lezen. 

 

Ik heb deze reis samen met mijn beste vriendin gemaakt. Wij wilde samen al heel lang een borstvergroting. Ik omdat ik nooit veel heb gehad, wel vol maar heel klein. En mijn vriendin. Wel groot maar leeg na 2 zwangerschappen. We zijn samen naar consulten gegaan. Informatie gezocht etc etc uiteindelijk bij faceland hadden wij beide het beste gevoel. Er werd de tijd genomen voor ons. De vragen werden netjes beantwoord. Je krijgt gelijk de chirurg te zien(dat vonden wij heel prettig). Gewoon Top! 

En toen ging alles in een treinversnelling. We hadden het consult bij faceland op mijn verjaardag 31-07 en de eerste mogelijkheid was op 14-08. Dus zo impulsief als we zijn zeiden we is goed doe maar. De 2 weken die voorbij gingen viel het kwartje pas echt wij worden 14-8 geholpen aan onze boobs wat we al jaren willen. Veel gesprekken samen gehad, veel getwijfel, toch de angst. Maar ik kan je zeggen wat is het fijn als je het met zijn 2e doet. Je hebt zoveel aan elkaar. Ik heb gekozen voor 380cc dp en mijn vriendin 400cc dp. Wij zijn geholpen door drs. Halbesma. Echt een hele vriendelijke man, beantwoord al je vragen en neemt de tijd voor je. 

 

Ik moet nog even uitzoeken hoe alles hier werkt maar dat komt wel goed. Groetjes Melissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

@MvR

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de titel eventjes aangepast en het topic gelijk verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en je verslag neerzetten zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

Dank je! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals jullie boven in mijn verhaal hebben kunnen lezen heb ik deze weg samen met een vriendin afgelegd. Helaas zijn er ook minder leuke verhalen. Mijn vriendin ligt nu in het ziekenhuis. Ze kreeg op dag 2 hele erge last van haar arm. Het voelde voor haar al meteen niet goed maar dacht komt vast goed. Dag 3 nog steeds last. Toch maar gebeld naar faceland, zolang ze geen koorts had en geen roodheid dan was er niks aan de hand. Dag 4 ging het wel. Dag 5 ging opzich ook nog wel. Dag 6 ze kreeg het warm dan weer koud. Duizelig. Optijd gaan slapen vanochtend weer hetzelfde. Faceland weer gebelt maar omdat de koorts niet aanbleef houden moest ze afwachten en in de gaten houden. Toch vertrouwde ze het niet en is naar haar eigen dokter gegaan om haar bloedwaardes na te laten kijken. Ze had gelijk, haar bloedwaarden was 180 dus ze heeft ergens een ontsteking. Faceland weer proberen te bellen maar namen een uur lang niet op. Heeft ze naar het ziekenhuis hier in Eindhoven gebelt haar verhaal gedaan en hebben hun faceland gebelt en haar bij het gesprek gevoegd ze moest ontmiddelijk naar het ziekenhuis in Nijmegen komen. Daar aangekomen hebben ze gelijk haar bloedwaarden nagekeken en die waren idd te hoog. Hij vond haar aders op 1 borst ook erg dik eruit zien dus hij dacht eerst aan een aderontsteking. Dat nagekeken te hebben was het dat niet. Haar rechterborst was nog meer gezwollen als haar linker. Na uren onderzoek is eruit gekomen dat ze een bacteriele infectie heeft in haar rechterborst. Ze is nu aangesloten op een zware antibiotica infuus. Ze moet de nacht daar doorbrengen en hopen dat de antibiotica aanslaat anders moeten haar protheses eruit gehaald worden. Dit is de schrik van iedere vrouw. En verwacht je natuurlijk niet. Luister altijd naar je eigen lichaam. Als het niet goed is is het niet goed. Ik hoop dat de antibiotica aanslaat en ze haar boobies kan houden. Ik ga in ieder geval duimen voor haar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Judith:

O wauw, krijg kippenvel hiervan zeg. Bah! Ook echt superheftig. Ik hoop dat alles goed komt met je vriendin! Sterkte  <3

Ja je denkt dat overkomt je niet maar als je het meemaakt (voor mij zo dichtbij) dan is het echt heftig. Dank je! Ik hoop ook dat de antibiotica aanslaat. Dat horen we morgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Henrique:

O jeetje wat een verhaal van je vriendin zeg. Wens haar veel sterkte! Ik hoop dat ze inderdaad niet tijdelijk verwijderd moeten worden, dan duurt het voor haar veel langer voordat ze rustig kan genieten en genezen is.

Ja echt vervelend. Ik zal haar sterkte wensen namens jou. Ik heb haar vanochtend gesproken en ze voelt haar eigen na de antibiotica al iets beter. Ze gaan vanmiddag haar bloedwaardes weer opnieuw bekijken. Als die gezakt zijn krijgt ze antibiotica in pil vorm en mag ze naar huis om het af te kijken, zijn ze nog hetzelfde dan moeten ze er helaas uit. Maar ze zegt als ze eruit moeten wil ze ze niet meer terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Henrique:

Ben benieuwd hoe het nu is met de bloedwaardes, duim duim duim dat ze haar implantaten kan behouden! Kan mij echt wel voorstellen dat ze het nu even niet aandurft om nieuwe te plaatsen als ze dit heeft meegemaakt hoor.

Haar waardes waren lager dus de antibiotica slaat wel aan. Ze heeft nu antibiotica in pil vorm gekregen. Ze mocht gister naar huis en moet nu afwachten wat de pillen gaan doen. Morgen hebben we een afspraak in de bauland kliniek met dokter bauland. Die gaat er ook even naar kijken. Dus is nu nog even afwachten hoe of wat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei MvR:

Haar waardes waren lager dus de antibiotica slaat wel aan. Ze heeft nu antibiotica in pil vorm gekregen. Ze mocht gister naar huis en moet nu afwachten wat de pillen gaan doen. Morgen hebben we een afspraak in de bauland kliniek met dokter bauland. Die gaat er ook even naar kijken. Dus is nu nog even afwachten hoe of wat. 

Het blijft even spannend dus , ook al lijkt het de goede kant uit te gaan. Doe haar de hartelijke groetjes en hou ons op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MvR,

het is toch even schrikken hoe het allemaal ook kan gaan. Betreft het herstel van je vriendin. Ik hoop dat het inmiddels met haar ook beter gaat en dat ze er niet uit moeten.

 

vroeg ik me nog af; hoe ervaar jij jou bv. Heb jij ergens last van. Of verloopt t allemaal volgens " theorie". Gewoon een beetje nieuwsgierigheid. Ik heb mijn consult al gehad en sta gepland voor 29 september ook door dr. Halbersma dus probeer voor mezelf ook veel informatie in te winnen gezien er verder nog niet echt - geen recencies naar boven komen over zijn werkwijze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2017 om 15:00 zei Henrique:

Het blijft even spannend dus , ook al lijkt het de goede kant uit te gaan. Doe haar de hartelijke groetjes en hou ons op de hoogte!

Ja idd, we zijn vorige week donderdag op controle geweest bij dr Bauland. Hij denkt zelfs dat ze geen ontsteking heeft maar een virus had. Want haar borsten zien er gewoon goed uit. Ze zijn niet rood of dikker dan normaal. Hij zegt ook kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar dat is wat ik denk. Maar het zekere voor het onzekere heeft hij ook nog een week antibiotica voorgeschreven. Zometeen moeten we weer op controle ben benieuwd! Zal ik doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei trellz:

Hoi MvR,

het is toch even schrikken hoe het allemaal ook kan gaan. Betreft het herstel van je vriendin. Ik hoop dat het inmiddels met haar ook beter gaat en dat ze er niet uit moeten.

 

vroeg ik me nog af; hoe ervaar jij jou bv. Heb jij ergens last van. Of verloopt t allemaal volgens " theorie". Gewoon een beetje nieuwsgierigheid. Ik heb mijn consult al gehad en sta gepland voor 29 september ook door dr. Halbersma dus probeer voor mezelf ook veel informatie in te winnen gezien er verder nog niet echt - geen recencies naar boven komen over zijn werkwijze.

Hoi @trellz

Ja idd, je weet natuurlijk dat er iets mis kan gaan daar waarschuwen ze voor maar je verwacht niet dat jou dat overkomt. In haar geval is het even afwachten en dat is nooit leuk.

 

Ik moet zeggen dat ik er heel licht over heb gedacht. Ik dacht na een week kan ik wel wat dingen maar dat valt vies tegen. Je moet echt rekening houden dat je 2 weken niks kan, alles is al heel snel zwaar. Ik vind dr Halbesma een hele vriendelijke man stelt je gerust (voor de operatie) Heb hem als heel fijn ervaren. En ben heel blij met het resultaat. Al is het pas 2 weken geleden. De 29ste, nog een maandje! Spannend! Ik heb alleen maar lof voor dr Halbesma. Dus dat komt echt wel goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ongelooflijke opluchting voor je vriendin! Wel vervelend natuurlijk dat ze zich zo beroerd voelde en last van een virus heeft gehad. Maar als ik het zo hoor was dit meer toeval dat het net na haar BV was en had het niks te maken daarmee en kan ze haar boobs behouden. Jippie!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MvR super blij dat te lezen. 

Ik las dat je 380 cc hebt gehad/gekozen. Welke implantaten heb je gekozen?

 

Ik heb nu een kleine B. Ben 1,62m en 68kg. Ik heb gekozen voor 420 cc motiva full.Verwacht hiermee uit te komen op een volle D. 

Heb jij before/after fotos die je zou willen delen? Ik vind t allemaal zo spannend en kan niet wachten op de grote dag..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.