Ga naar inhoud

Grootte?


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Eerder deze week gingen mijn man en ik op consultatie bij dr Damen in de WK te Genk. Bij het vullen van de pasbh kreeg ik twee verschillende maten aangepast. De kleinste (200cc) leken me te klein en de volgenden (330cc) leken me (onder een T-shirt) perfect! Dan zei dr Damen dat 300cc de max is om een natuurlijk uitziende borst te behouden. Dus de twijfel sloeg toe....

 

Vervolgens vroeg ik hoe lang het implantaat goed blijft of wanneer het moet vervangen worden. Dat blijkt tussen 10 en 25 jaar. Op mijn vraag of dat dan gewisseld zal worden zei hij, wellicht eerst een borstflift en dan implantaat vervangen maar dat zien we dan wel.

verder ook nog dat hoe groter de borst, hoe sneller ze gaat hangen.

 

Lichte paniek in mijn hoofd. 

Het lijkt me of ik moet kiezen tussen nu of later mooie borsten. Ik wil uiteraard op mijn 50 ook nog mooi zijn. Ben nu 34.

 

Welke ervaring hebben jullie hiermee? Gaan de borsten met implantaten hangen? Na hoeveel tijd?

 

En vooral welke maat kies ik? Ik ben 1m57 en weeg 51,5kg. Omdat mijn borstkas breder is kan ik gaan tot 300cc natuurlijk uitziend, maar die pasmaat was er niet. De 330 leek mij perfect maar ik wil voorkomen met Pamela's weer buiten te komen.

 

Dr. Damen heeft uitgebreid de tijd genomen om ons te woord te staan en sprak met kennis van zaken.

Naar de procedure toe kwam hij geruststellend over. 

 

Graag enige wijze woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.