Ga naar inhoud

Te groot


Aanbevolen berichten

Hi ladies.....

 

Pfff denk je alles gehad te hebben.... mijn man is al de gehele week erg stilletjes, ik dacht komt vast doordat hij baalt dat hij nu alles 'moet' doen in het huishouden. Maar gisteren kwam het hoge woord eruit....meneer vind mijn nieuwe boobies helemaal niks, hij vind ze te groot en niet bij mijn lichaam passen. Die had ik niet zien aankomen, heb er gewoon klote door geslapen. Snap het gewoon niet, hij heeft mij leren kennen met 'nep' boobies 12 jaar geleden, toen had ik al een jaar of 3 m'n 300cc-tjes en daar heeft hij nooit over geklaagd, en veel plezier van gehad :68:. Nu heb ik dan (na 2e wissel) 440cc, ben dan inderdaad niet zo groot 1,62/1,63 en 51 kg, maar is toch ook niet dat ik bijna voor over val ofzo. Het is tenslotte maar 140cc meer!! Ben eindelijk blij dat ik na veel getwijfel na 1e wissel ivm kapselvorming, toch heb aangedurfd nog een keer te wisselen vanwege rimpelvorming met m'n andere protheses en nu dit.....zit er effe een beetje doorheen.

 

x ana

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Anastasia:

Hi ladies.....

 

Pfff denk je alles gehad te hebben.... mijn man is al de gehele week erg stilletjes, ik dacht komt vast doordat hij baalt dat hij nu alles 'moet' doen in het huishouden. Maar gisteren kwam het hoge woord eruit....meneer vind mijn nieuwe boobies helemaal niks, hij vind ze te groot en niet bij mijn lichaam passen. Die had ik niet zien aankomen, heb er gewoon klote door geslapen. Snap het gewoon niet, hij heeft mij leren kennen met 'nep' boobies 12 jaar geleden, toen had ik al een jaar of 3 m'n 300cc-tjes en daar heeft hij nooit over geklaagd, en veel plezier van gehad :68:. Nu heb ik dan (na 2e wissel) 440cc, ben dan inderdaad niet zo groot 1,62/1,63 en 51 kg, maar is toch ook niet dat ik bijna voor over val ofzo. Het is tenslotte maar 140cc meer!! Ben eindelijk blij dat ik na veel getwijfel na 1e wissel ivm kapselvorming, toch heb aangedurfd nog een keer te wisselen vanwege rimpelvorming met m'n andere protheses en nu dit.....zit er effe een beetje doorheen.

 

x ana

Balen zeg... heb je nog veel zwelling? Heb zelfde gehad, vriend vond het niks maar als hij er even aan went en je weer wat meer kunt doen trekt hij waarschijnlijk wel bij. Het is wel heel rot om te horen. Mag je hem ook best vertellen (opbouwend), dat je daar verdrietig van wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elske77, zwelling valt volgens mij op moment nog wel mee, tenminste dat denk ik zelf, zullen vast nog wel iets slinken, want ben pas 9 dagen PO. Hoop inderdaad dat hij nog beetje bij trekt, balen trouwens dat jij het zelfde heb gehad. Gisteren best even over zitten praten en werd ook erg emo, maar hij zegt gewoon van mij had het helemaal niet gehoeven.....lekker makkelijk praten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Anastasia:

@Elske77, zwelling valt volgens mij op moment nog wel mee, tenminste dat denk ik zelf, zullen vast nog wel iets slinken, want ben pas 9 dagen PO. Hoop inderdaad dat hij nog beetje bij trekt, balen trouwens dat jij het zelfde heb gehad. Gisteren best even over zitten praten en werd ook erg emo, maar hij zegt gewoon van mij had het helemaal niet gehoeven.....lekker makkelijk praten. 

Heel herkenbaar. Maar als jij er blij mee gaat zijn wordt hij het uiteindelijk ook wel. Jouw zelfvertrouwen gaat erop vooruit en dat levert je een positief gevoel op.Daar gaat hij ook het voordeel van inzien, maar duurt wel even bij sommige mannen. Begreep hij je wel gisteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Anastasia ik heb net even in je album gekeken maar je hebt echt mooie borsten voor het lichaam wat je hebt. Niks te groot gewoon natuurlijk mooi :wub:, je mag er Trots op zijn dus ben dat dan ook !

Mannen kunnen soms zo lomp uit de hoek komen, dat weet elke vrouw hier op het forum ondertussen wel ;).

Moet tegen hem is zeggen " kan je pimmel niet iets vergroten na al die jaren zou ik hem toch iets groter willen deze maat ken ik ondertussen wel" B) geloof mij,  zijn zelfvertrouwen klapt dan ook in als een kaarten huis !

Hun piemel is voor hun net zo belangrijk als voor ons de borsten, maar dat begrijpen er veel niet.

 

Lieve lieve Ana maak je aub niet te druk je ziet er goed uit lichamelijk (verder kan ik niet zien ;), maar zit ook wel goed ) en laat die man van jou maar even met zijn eigen gevoel in de weg zitten maar jij moet gaan genieten van je nieuwe boobs.

 

Sterkte ermee :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anastasia Ik heb precies hetzelfde gehad.. Mijn vriend vond ze echt veel te groot en lelijk en stak dat niet onder stoelen of banken.. Ik werd daar heel onzeker van en ging steeds meer twijfelen of ik niet kleiner had moeten nemen. 

 

Na 3/4 weken toen de zwelling afnam en ze wat natuurlijker vielen (ik heb ze voor de spier), werd hij al wat positiever. Nu vindt hij ze prachtig en de maat perfect bij mijn lichaam passen. Dus geef het de tijd. Hij moet denk ik nog even wennen aan je nieuwe borsten en ze zijn nu net geopereerd dus nog niet op zijn mooist. Hij heeft jou waarschijnlijk leren kennen met nepboobies, die niet net geopereerd waren. 

 

Uiteindelijk gaat het erom dat jij er blij mee bent en er zelfverzekerder door wordt. Als je dat uitstraalt, dan gaat hij ze waarschijnlijk vanzelf mooier vinden. Bespreek het met hem en leg uit hoe jij je erdoor voelt en dat ze nog heel erg gaan veranderen. 

 

Succes! Komt vast helemaal goed:116: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anastasia Die mannen he .. ;) weten soms van ellende niet hoe ze met ons om moeten gaan :145:. In de eerste weken moeten we zelf al wennen aan die bollebozen en dan ook nog eens uitleggen dat dit het eindresultaat niet is. Hij heeft de verandering al eens meegemaakt dus eigenlijk zou hij moeten weten dat dit echt wel bijtrekt en boobs er anders uitzien na 6 maanden,... laat staan na 1 jaar. Als ik mijn foto's van 3 maanden vergelijk met nu, merk ik echt wel het verschil (positief trouwens) Het gevoel dat ze best flink waren is weg :45:  Kijk nu naar borsten die goed bij mijn lijf passen en de natuurlijke hang zit erin, schudden prima mee en zien er natuurlijk uit. Had best meer in gemogen whahahaha

 

Als je de foto's van voor je wissel ernaast legt is eigenlijk de bovenkant van je tepel voller geworden. Je borst ziet er naar mijn inziens voller uit maar niet supergroot met wat je eerst had. Het past prima bij je lijf van wat zie. En we weten allebei dat verandering altijd zichtbaar wordt naarmate ze zachter worden en de protheses goed op hun plek gaan zitten.

 

Kop op, laat je niet gek maken! Beiden geduld hierin hebben en straks zal je zien dat jullie er anders tegenaan kijken.

xx (ps heb je toegevoegd)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Anastasia:

@Elske77, zwelling valt volgens mij op moment nog wel mee, tenminste dat denk ik zelf, zullen vast nog wel iets slinken, want ben pas 9 dagen PO. Hoop inderdaad dat hij nog beetje bij trekt, balen trouwens dat jij het zelfde heb gehad. Gisteren best even over zitten praten en werd ook erg emo, maar hij zegt gewoon van mij had het helemaal niet gehoeven.....lekker makkelijk praten. 

Ik denk dat man jaloers is gaan worden van dit mooie resultaat en het op die toer stuurt.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Gisteren echt een rot dag gehad, herstel ging zo voorspoedig, maar alleen maar dikke tranen gisteren. Zat er gewoon ff doorheen, lijken wel kraamtranen! Opstelling van mijn man helpt er ook niet aan mee, en het feit dat mijn rechterborst me in de weg zit, vanaf dag 1 al anders van vorm en voelt stuk strakker en harder, net of er iets in zit wat er niet hoort, hahaha dat klinkt raar hè, maar buiten die prothese om dan hè.  Haal weer allemaal doem senarios in m'n hoofd, zou pocket te klein zijn aan die kant (weet niet of dat uberhaupt kan voor de spier...) te strak gehecht of....etc etc.

 

@Zee-Bra77 vond jouw vergelijk met zijn piemel wel een goeie, maar deed hem weinig, begon gewoon te lachen.

 

@B00bies, balen dat je in het zelfde schuitje hebt gezeten, en super fijn om te horen dat het bij jou na 3/4 weken PO al verbeterd is....wil waarschijnlijk gewoon weer veel te snel dat alles weer hersteld en bijgetrokken is.

 

@BrownieG hi brownie....ja mannen....pfff en dan zeggen ze dat wij moeilijk zijn!!! Inderdaad heeft verandering al x meegemaakt, toen ging ik natuurlijk van ehp naar hp, hij vond ze zegt hij nu natuurlijker met hp, maar zegt ook dat hij ze wel erg slap vond en klein (en die rimpels :30:) terwijl ik toen toch van 300 naar 350 was gegaan. Maar nu vind hij het dus te ballerig. Klopt inderdaad dat bovenpool nu voller is komt natuurlijk door de ehp, moest zelf ook wel weer ff slikken omdat ik inmiddels best wel weer aan de hp gewend was, terwijl ik van wissel van ehp naar hp dacht van heyyyy waar hebben ze m'n boobies gelaten.....dus ja hoop dat geduld en tijd weer het sleutelwoord is!! Thanks dat ik in je album mag spieken.

 

@Ank ja wie weet is het jaloezie, hij vind billen gewoon mooier dan borsten, ik zeg tegen hem dus je had het ook gewoon mooi gevonden als ik zo plat was als een strijkplank....daar kreeg ik dus mooi geen antwoord op.

 

in ieder geval bedankt voor jullie pep talks en lieve woorden, had ik echt nodig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het man eigen is hoor, die moeten gewoon een poosje aan het idee wennen en straks zijn ze er ook super tevreden mee wanneer ze er mee mogen spelen.!:D

ik had je al een berichtje gisteren gestuurd of je me ook wilde toevoegen zodat ik ook bij jou kan kijken.

zag dat je ook bij Nio geweest was, ik mag half oktober :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

WoW, die van jou zijn echt super mooi zeg!

en ook voor de spier!

ik zou met de Monobloc op 370 uitkomen voor de spier.

geen last van ongevoelige tepels, rimpels of randen?.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donny dankjewel :68:. Ja ik heb ze inderdaad ook voor de spier, heb zelf alleen geen monobloc maar motiva. Tepels zijn nu op het moment juist overgevoelig haha. Op moment nog geen last van rimpels, had ik met vorige prothese (eurosilicone hp 85%) wel daarom heb ik een wissel gehad. Randen voel of zie ik (nog) niet, alleen als ik m'n borst maximaal naar voren druk, voel ik het klein beetje aan bovenzijde richting oksel zeg maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.