Ga naar inhoud

prijzen borstlift


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Ik sta ook al met mijn verhaal in het topic Borstlift, met mijn datum voor operatie: 17/8 .

 

Nu ben ik wel benieuwd wat jullie hebben betaald voor een borstlift, zonder implantaten?

 

Mijn dokter vraagt €2400 via het zh en daarna nog €2000 aan hem (onofficieel denk ik)

Ik denk dat dat niet goedkoop is maar ook niet de allerduurste, maar ik betaal liever ook niet het goedkoopste want dan ga ik ervan uit dat het toch ook geen goede dokter is. 

 

Groeten en bedankt vr de reacties alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hoi @Yuna811,

 

Ik zit wat te zoeken op "borstlift" en kom jouw vraag tegen. Ik krijg waarschijnlijk ook een borstlift op 8 december in de Parkkliniek bij dr.Nio , maar ik krijg wel een borstlift i.c.m. protheses. Daarvoor ga ik €4900,- betalen. Jij bent inmiddels al geopereerd zie ik. Hoe is het gegaan? Ben je tevreden over het resultaat? 

 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2017 om 18:22 zei Yuna811:

Hoi,

 

Ik sta ook al met mijn verhaal in het topic Borstlift, met mijn datum voor operatie: 17/8 .

 

Nu ben ik wel benieuwd wat jullie hebben betaald voor een borstlift, zonder implantaten?

 

Mijn dokter vraagt €2400 via het zh en daarna nog €2000 aan hem (onofficieel denk ik)

Ik denk dat dat niet goedkoop is maar ook niet de allerduurste, maar ik betaal liever ook niet het goedkoopste want dan ga ik ervan uit dat het toch ook geen goede dokter is. 

 

Groeten en bedankt vr de reacties alvast!

Hoi

ik heb twee weken geleden ook een lift gehad. Deze koste mij €4300 ook in het ziekenhuis. Daar zal ook wel de helft ongeveer voor de chirurg zijn. De kosten komen wel overeen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Angelique40,

 

Gefeliciteerd met je borstlift. Is het mooi geworden? Heb je er veel last van gehad? En had je een borstlift met of zonder protheses? 

Ik wens je een fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Ik zie nu pas jullie reactie's (waarvoor dank :) ) , maar de mails komen in mijn ongewenste map terecht, nu heb ik dat veranderd, dus zou ik wel altijd meldingen direct moeten zien :) 

 

Om op jullie vraag te antwoorden: JA ! ik ben heel blij met het resultaat. 
Enkel lift, geen protheses, geen verkleining. 

al heb ik wel het gevoel dat ze een ietsiepietsie kleiner zijn. 

Tepelhof is ook verkleind geweest en dat vind ik nu ook ZOveel beter!

 

Ik ben nu 4,5 weken PO. En ik smeer nu 2x per dag met Nourisil littekenzalf. Ik heb nog enkele korstjes, maar de laatste zijn er aan het afvallen. Ook steeds minder last, kan mijn dochtertje al oppakken en dragen in de draagdoek, enkel nog pijnlijk als ze er tegen stampt met haar voetjes als ze op het verzorgingskussen ligt; maar het betert dus elke dag!

Ben nu 3 keer na de operatie op controle geweest. Volgende controle bij de pc is begin januari.

 

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Yuna

 

Wat goed om te lezen dat het herstel goed gaat en je blij bent met het resultaat!!

Zou je wat fotos willen delen? Ik ben gescheduled voor een borstlift ook zonder protheses en of verkleining. Ben erg benieuwd naar jou resultaat.

Bedankt vast!

 

Grts

 

Asni

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.