Ga naar inhoud

Macrolane!


Gast Me!

Aanbevolen berichten

Hi Me!

nee heb er nog nooit van gehoord en ookal wel,nog nooit in verdiept.

denk altijd maar zo,als het echt zou werken dan deed haast niemand meer een borstvergroting,is maar net waar je in gelooft denk ik.

waarom durf je geen bv aan?bang voor operatie,s?maar goed,het is wel definitief he een bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wist niet dat het bestond dus heb op je link geklikt .

Ik vind dat het rezultaat miniem is , het volume 'na' is niet zo veel groter , lijkt me maar een halve cup . Het oogt wel 'natuurlijk' maar voelt het ook zo aan ?

Protheses zijn ook met een - cohesieve siliconen - gel gevuld , persoonlijk zou ik toch niet graag een substantie 'vrij' in me'n lichaam willen dat dan nog eens afgebroken wordt ook . Hoe reageert je lichaam daarop ? Alles wat lichaamsvreemd is wordt ingekapselt , hoe gaat dat met die Macrolane ?

Misschien een sdingen om bij stil te staan .

Lijkt me niet gezond én je borsten slinken maandelijks .

En goedkoop gaat dat ook niet zijn hé aangezien je om de 9 maanden een nieuwe behandeling nodig hebt .

Geloof me : die WIL je :38:

Ben benieuwd naar verdere reactie's of eventueel ervaringen , al denk ik niet dat je dat laatste hier gaat vinden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het wel, heb niet op je link geklikt maar ben een keer in een kliniek in Amsterdam geweest voor een botox injectie en daar deden ze dat. Het is niet geschikt voor vrouwen die veel groter willen, het is geloof ik maar 1 maat, en je mag ook maximaal een B hebben voordat je eraan begint. Daarnaast blijft het resultaat maar een jaar zichtbaar ofzo en is het even duur als een echte bv.

Toch zei die arts dat er veel vraag naar is omdat veel vrouwen niet onder het mes durven. Ach, ieder zijn ding, als vrouwen zich daarbij fijner voelen, moeten ze het vooral doen....voor mij zal het niks zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.