Ga naar inhoud

Even voorstellen! Op consult geweest Drs Blecourt en Drs Koeijers. (Borstlift met protheses)


VMS

Aanbevolen berichten

 

Hallo allemaal,

 

Ben hier al een tijdje aan het rondneuzen en wil me even voorstellen.

 

In me jeugd zijn me borsten in een korte tijd gegroeid (door de pil denk ik) naar een 70dd/e.

Nu ben ik 38 en zijn ze helaas erg verslapt naar een c cup.

 

Ik ben voor een consult geweest bij Drs Blecourt die adviseert alleen een borstlift. Ben ook bij Drs Koeijers geweest en kan kiezen tussen alleen een borstlift, ronde of anatomische protheses 295,330 375 cc onder de spier van Mentor.

(Maat bepaald hij tijdens de operatie)

 

Mijn voorkeur gaat uit naar Drs Koeijers. Lijkt me een hele kundige arts en is wel prettig in de omgang.

 

Vraag me wel af of me verslapte/dunnere huid veel te lijden heeft door eventuele implantaten en of ik beter voor ronde moet gaan of anatomische implantaten.

 

Alvast bedankt voor jullie informatie en heel fijn dat deze site er is!

 

Groetjes,

vms

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Enige wat ik kan zeggen is dat je met een plaatsing voor de spier risico loopt dat je boobies na een tijdje gaan hangen. Omdat je huid het gewicht van de implantaten niet kan dragen, dat is wat de pc tegen mij zei tenminste.

Daarom kreeg ik dual plane, denk dat dit bij jou ook het geval is. 

 

Anatomisch of rond op zichzelf heeft denk ik niet veel te maken met verslapte huid, maar wel de vulling die in de implantaten zit.
Weet alleen dat de anatomische implantaten van mentor een dikkere gel bevatten dan de ronde cohesive 2. Cohesive 1 is nog zachter. 

Maar als je echt een dunne huid hebt, zou ik toch nog een afspraak voor consult bij een andere pc maken.

Mentor implantaten in combinatie met dunne huid/weinig vetweefsel geven vaak zichtbare rimpelvorming, dus zou hier nog even informatie over inwinnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi,

 

Begrijp van de kliniek dat de implantaten achter de spier worden geplaatst, en dat het niet uitmaakt of het rond of anatomisch is voor de huid.

 

Anatomische protheses zijn harder dan ronde.

Voelen die anatomische protheses erg hard en/of onnatuurlijk aan? 

Anatomische implantaten kunnen draaien maar dat komt heel weinig voor zeggen ze. 

 

De striae wordt gelukkig ook niet erger door plaatsing achter de spier.

 

Wil toch wel een zoveel mogelijk natuurlijk resultaat en gevoel voor zover mogelijk of wil ik iets te veel?:).

 

Groetjes 

vms 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.