Ga naar inhoud

Pebbles26 : 27 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal !

hier een nieuweling !!! ;)

 

Ik ben Melissa, en mama van 4 kids ... en eerlijk dat heeft het lijfie geen goed gedaan, nu wil ik graag m'n borsten vergroten en heb ik vandaag een super goed gesprek gehad bij Boerhaave kliniek in Amsterdam !en .... de afspraak staat ! Nu geduld tot december !!

 

groetjes Melissa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pebbles26 welkom op de forum, ik zelf heb ook borsten die door 2x zwangerschap/borstvoeding zijn gaan hangen.

Ik heb nu nog een cupmaat C/D 80 , ik wil graag een ronde volle borst D/E en ook voor het beste resultaat zal ik moeten gaan liften heb ik bij 2x consult al gehoord.

 

Gisteren 600cc gepast en dat was wel de maat die ik mooi vond, alleen de dokter en kliniek beviel mij niet dus ga woensdag weer naar een andere consult en ga ik kijken wat die chirurg mij adviseert.

Ik laat wel gelijk een Mommy make-over uitvoeren , mits dit natuurlijk mogelijk is en de pc het wilt doen.

Mijn onderbuik is ook naar 2 kinderen nooit meer de oude geworden.

 

Wat fijn dat jij al een arts en kliniek gevonden hebt, wanneer in december laat je het doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow wauw wat spannend allemaal !! Ik wilde ook graag Eem mommy make over maar heb toch besloten om eerst m'n borsten te laten doen ..

ik ben heel benieuwd hoe je het gaat ervaren ! 27 dec is de dag ! Gelukkig heb ik nog genoeg afleiding ( huis afmaken  en de caravan word nov. Geplaatst ) dus voor je het weet is het zover ! :) welke klinieken ben je nu geweest ?! En wauw 600 cc! Big boobies !! Spannend allemaal meid !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.