Ga naar inhoud

baeboobie : 13 september 2017 : Dr. Vanstraelen : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hey dames, 13 september is het eindelijk zo ver! Ik neem denk ik een 400cc en het zijn ronde siliconen (Motiva). Eerst dacht ik dat 400cc te groot ging zijn, maar toen de pc mijn kleine boobies zag nam hij meteen een 375cc om te passen. Ik denk dat 400cc de juiste keuze is. Wat denken jullie? Heb al gelezen dat er niet zoveel verschil zit tussen de twee en dat je dan beter groter pakt zodat je safe zit. Ben ong. 1m70 en 67 kg, heb niet veel borstweefsel maar ben voor de rest nogal struis. Ben echt super excited, maar aangezien ik nu nog in mijn herexamens zit probeer ik mezelf een beetje in te tomen :31: . Ik probeer het als een beloning te zien voor mijn harde werk om nu te knallen! Ik kijk er al naar uit. Nog een laatste vraagje: er zijn homeopatische middelen ter preventie van zwelling etc. Heb ergens gelezen dat je deze best pakt zowel voor als na de operatie. Wie heeft hier goede ervaringen mee? Alvast bedankt.

 

Liefs,

 

Baeboobie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vandaag was mijn dag dus, kwam om 7uur binnen in de praktijk. Zenuwen vielen echt mee maar

kreeg toch al even een pilletje. Dokter super vriendelijk, nog even wat administratie en dan mocht ik binnen. Ik wou me al helemaal uitkleden maar mocht mijn broek aanhouden (ja raar van me ik dacht dat ik bloot moest gaan hahahah), infuus geprikt en na een paar seconden al helemaal weeeg, ik had wel het gevoel dat ik een paar keer was wakker geworden maar zo niets voelde ofzo ofwel was dat een hallucinatie, het voelde in ieder geval vreemd. Werd wakker in een bedje en veel vroeger dan normaal!! Mijn mama zou me komen ophalen rond de middag maar ik was vroeger wakker en kon echt niet meer slapen wow ik had echt wel pijn voelde me ook helemaal niet goed, ik lag in geen enkele pose comfortabel en was zo bang dat ik een foute beweging ging doen want het deed zo zeer! Dokter was heel vriendelijk, gaf me al meteen een pijnstiller. Ik voelde me wel opeens slecht toen ik mijn kleren moest aandoen. Lage bloeddruk. Ik ging snel weer liggen en toen hij terug binnenkwam zei ik helemaal groggy tegen hem dat ik een lage bloeddruk heb en zwart voor mijn ogen zie. Dan heeft hij me geholpen met mijn benen naar boven te houden. Later toen ik rechtstond hield ik mijn borsten vast uit schrik, waarop hij zei "je moet ze niet vasthouden ze zullen er niet uitvallen"  whahhah. Erna kwam mijn moeder binnen, zij heeft me naar beneden geholpen maar eens in de gang voelde ik het weer opkomen, snel even op de grond gaan liggen met benen naar boven en elke pose deed pijn pff ik had moeite om te bewegen. Dan kwamen er nog mensen binnen voor de dokter, wel grappig eigenlijk mijn moeder zei jullie ook voor de dokter? Ja zij ook ze voelt zich effe niet goed maar heeft haar borsten laten doen. Dan kwam ik recht om proberen op te staan en zat ik op mijn poep en er is zo'n spiegel voor me. Ik had alleen een truitje aan en dus het verband over mijn borsten, direct zeg ik "oh my god, ik heb borsten".  Achteraf gezien wel funny op die moment allemaal eng voor mij hahahaha. Dan kwam er nog een superlieve vrouw binnen die me recht heeft geholpen en me in de auto heeft geholpen met mijn moeder. Echt lief. Misschien zit ze ook op dit forum? Let me know!! Erna naar huis geprobeerd om een theetje te drinken en te slapen, geen enkele pose lag goed maar heb nu effe 2uurtjes geslapen en een pijnstiller gepakt. Gaat al beter, je ziet dat slaap wonderen doet. Dat was het dan voor mij!! Hopelijk de komende dagen beter en beter. Groetjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.