Ga naar inhoud

Informatie over PC K. Slegers uit Diest/Leuven


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb onlangs de knoop doorgehakt en ga mijn A-cupje laten vergroten.

Na veel zoekwerk kwam ik uit bij dr Segers. Zij opereert zowel in Diest als in Leuven.

Vandaag heb ik gebeld voor een 1e afspraak. Pas op 14 november. Nog welgeteld 96 dagen. :(

Daarom volgende vraag: Zijn er hier dames die recent ervaring hebben met dr Segers?

Ik zou vooral graag weten hoe lang de wachttijd nog ongeveer zal zijn van die 1e afspraak tot aan de operatie?

Het mag van mij liever vandaag nog dan morgen, vandaar. :P

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 10-8-2017 om 19:23 zei Rsca91:

Hallo,

 

Ik heb onlangs de knoop doorgehakt en ga mijn A-cupje laten vergroten.

Na veel zoekwerk kwam ik uit bij dr Segers. Zij opereert zowel in Diest als in Leuven.

Vandaag heb ik gebeld voor een 1e afspraak. Pas op 14 november. Nog welgeteld 96 dagen. :(

Daarom volgende vraag: Zijn er hier dames die recent ervaring hebben met dr Segers?

Ik zou vooral graag weten hoe lang de wachttijd nog ongeveer zal zijn van die 1e afspraak tot aan de operatie?

Het mag van mij liever vandaag nog dan morgen, vandaar. :P

 

Alvast bedankt!

Hoi, leuk dat je ook de stap gaat zetten :) ik heb zopas een afspraak gemaakt bij Dr. Vranckx, een collega van Segers die ook in Diest en Leuven opereert. Ik mag 31.10 gaan, ook nog lang :) een vriendin van mij is bij Dr. Segers geweest en is er heel tevreden van! Maar meer info weet ik niet. Als ik iets hoor, laat je het zeker weten ;) groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.