Ga naar inhoud

Welke chirurg


Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

ik wil in september een borstvergroting gaan laten doen, maar ik vind het erg lastig voor welke chirurg ik moet gaan. ik heb een aantal consulten gepland bij dr straten, dr peters, en dr fresow. Ik twijfel nu al best over praktijk gabriels, omdat ze zo onvriendelijk zijn maar ik lees wel goede dingen over dr peters. wie zouden jullie aanraden van deze 3? En hebben jullie misschien ook voor en na foto's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bij dr Peters wil kan je ook via zijn eigen kliniek gaan, daar heb je Diana niet voor nodig. 
Verder ben ik bevooroordeeld wat betreft van Straten, want die boobies die hij maakt vind ik prachtiggggg, maar ook die heeft een eigen praktijk :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van deze 3 zou ik zeker Straten aanbevelen. Ik ben daar ook op consult geweest en dat is een hele fijne en kundige man. Je bent bij hem zeker in goede handen!

 

Wat rocker ook zegt dr. Peters zou ik niet via DG doen maar dan wel rechtstreeks.

Fresow hoor ik laatste tijd ook goede verhalen maar ik ben er verder niet mee bekend en de goedkope prijs schrikt mij juist wel heel erg af. Ik betaal dan liever iets meer (terwijl Straten ook niet extreem duur is) en dat ik goede nazorg heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.