Ga naar inhoud

IPL na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

Vandaag is het precies 3 weken geleden dat ik een borstvergroting heb gehad. Nou was ik voor mijn bv al begonnen met ipl bij mijn oksels, schaamstreek en benen. Nu heb ik aankomende zaterdag behandeling 3 gepland staan. Nu is mijn vraag: kan dit gewoon en dan met name gericht op het gebied bij de oksels? Heeft hier misschien iemand ervaring mee?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen, 

 

Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb de protheses voor de borstspier gekregen dus merk dat ik mijn armen al gewoon normaal goed omhoog kan houden. Moet natuurlijk niet te lang duren maar bij de oksels waren ze de eerste twee behandelingen die ik heb gehad wel snel mee klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei claddie:

Ik ben ook aan het laseren en nu 3,5 weerk PO. Diegene die me behandeld geeft aan dat ze mn oksels maandag (ben dan 4 weken po) even overslaat en volgende sessie weer meeneemt, zodat ze er dan allemaal beter bij kan. Voor jou misschien ook handig! 

Oké, ja ik kan mijn armen in principe gewoon goed omhoog houden. Ik vroeg mij meer af of het eventueel schadelijk zou kunnen zijn. Ik ga degene die mij behandeld het ook voor de zekerheid vragen zaterdag en dan kijk ik wel. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.