Ga naar inhoud

Kevin Peters 450cc of toch 500cc?


Aanbevolen berichten

Hallo

 

ik heb gister een consult gehad bij Kevin Peters in Diana gabriels Barendrecht.

Helaas is hij niet zo een prater en gaf hij ook zijn mening niet meer ook omdat ik zelf al heel goed wist wat ik allemaal wilde.

Dual plane, high profile, rond, cohesive2 alleen ik twijfel nog tussen 450cc of 500cc.

Wat ik vreemd vond was dat ik zelf voorstelde cohesive 2 te gebruiken van mentor omdat ik weinig borstweefsel heb en je een beetje mijn ribben ziet.

Na veel gelezen te hebben was ik erachter gekomen dat als je weinig borstweefsel heb en je neemt cohesive1 je kans heb op dat het gaat rimpelen! 

Nadat ik het voorstelde zei Kevin Peters, ja je bent vrij dun dus dat lijkt me ook wel een goed plan. Nu vraag ik me af: 'wat als ik het niet had voorgesteld?' Had hij dan gewoon cohesive1 gebruikt?

Toen ik aan hem vroeg wat denkt u wat beter is 450cc of 500cc. Toen zei hij ik kan geen mening geven want de ene vrouw wil hele grote borsten en de andere vrouw wil natuurlijke borsten.

 

Maargoed waarvoor ik deze toppic heb aangemaakt is dat ik elke dag loop te malen! Moet ik nou 450cc nemen of toch 500cc?

450cc = 12,7cm breed

500cc = 13.2cm breed

 

Waarschijnlijk is er nieteens zoveel verschil maar ik ben echt bang dat ze veel te groot gaan ogen anders.

Kevin Peters heb mij verteld dat er echt maximum 500cc in past.

zelf ben ik 1.74 lang en 67kg en heb best wel wat billen.

Ik heb ook al vanalles geprobeerd boterham zakjes gevuld maar dat is ook niet ideaal.

 

Ik zou graag foto's willen zien van meiden met 450cc HP rond of 500cc HP rond wat misschien de knoop zou kunnen doorhakken.

 

liefs Kiki

 

Op de foto 500cc

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ook eens naar de projectie kunnen kijken.

450cc heeft een projectie van 5,2cm / breedte 12,7cm

500cc heeft een projectie van 5,4cm / breedte 13,2cm

 

Verschil is niet zo heel groot en (ik denk) niet heel duidelijk zichtbaar. Je zou best_boobie in een pb eens om hulp kunnen vragen. Ik denk dat je namelijk op dezelfde maat uitkomt alleen zal die 500cc iets voller zal lijken dan 450cc. Maar daar kan zij je beter bij helpen.

 

Verder staat de maat je wel mooi vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey ,ik heb 28ste 500 cc gekregen mentor, coh2 ,hp rond voor de spier.

Zou ik zeker weten voor gaan ik ben stuk kleiner ik ben 161 ong. 58 kilo.

Ja kan weinig over zeggen nog omdat ik pas op 5 dagen zit maar zeker niet te groot en mocht van mij wel groter haha maar helaas was het ook max voor mij!

Mijn fotos zijn openbaar groetjes en heel veel succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xxKiiki vind de 500cc van de foto je heel mooi staan, wel groot maar staat je goed, je kan het hebben.

Je hebt geen foto van de 450cc?

Zoals de meeste hier op t forum zeggen bij twijfel kies dan de grootste omdat iedereen achteraf liever groter had gewild dan kleiner

 

Je zou miss ook nog eens op consult kunnen gaan bij een andere pc? Miss dat daar je twijfel weg valt door de adviezen van een ander..

 

Succes in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.