Ga naar inhoud

ellende na prothese wissel


apollo

Aanbevolen berichten

thanks meiden voor jullie reactie,om 11,55 heb ik een gesprek in het ziekenhuis met kruppa,een hooftchirurg en een assitent chirurg,ik zit vol spanning wat daar uit komt,en of kruppa zijn fout toegeeft,ik laat jullie het vanavond weten.

jolanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Apollo,

Ik las net je berichtje in mijn topic. Ik vind het echt heel erg vervelend voor je dat deze operatie niet succesvol is afgelopen.

Ik zelf heb andere ervaringen met dr Kruppa, net als Goldengirl. Helaas voor jou, loopt het bij jou anders.

Ik kan dr kruppa ook prima verstaan en begrijpen, maar kan me voorstellen dat een ander daar meer problemen mee heeft door zijn accent en monotome stem.

Ik hoop dat je net een bevredigend gesprek hebt gehad en dat ze er nog iets moois van kunnen maken. Wat ik je wel wil zeggen, ook al heb ik goede ervaringen met dr Kruppa, is dat als jij er geen vertrouwen in hebt, je je niet door hem moet laten opereren.

Groetjes

ArNa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Een verhaal zonder eind helaas. Apollo heeft niet laten weten hoe het is afgelopen. Jammer want ik was zo benieuwd. Ik herken wel het één en ander in haar verhaal.. Zelf vind ik dr. Kruppa op zich wel redelijk verstaanbaar, maar niet gemakkelijk om mee te communiceren.Gesprekken met hem verlopen nogal warrig en het is vrij lastig om duidelijke antwoorden te krijgen op vragen. En zoals ik inmiddels weet neemt hij ook niet de moeite om het je na de operatie even te melden als je borsten heel erg ongelijk zijn geworden. Daar moet je dan thuis voor de spiegel achterkomen en een rolberoerte krijgen, omdat hij je er niet voor of na de operatie op voorbereid heeft. Bizar gewoon. Ik denk niet dat een taalbarriere hier het probleem is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een klein stukje vervolg van Apollo in een ander topic :

Op 25 februari 2011 schreef Apollo :

goedemorgen apollo ik was diegenen met die kuil,het is niet alleen de kuil maar ze zijn helemaal verpest,ik heb vreselijk veel pijn vanaf augustus al,de 26ste augustus 2010 werd ik geopereerd in het olvg,ik lees dat de kliniek beter is,maar dan betaal je 5000 euro,ik ben al vele keren terug geweest op de poli,de rechterborst is heel hard,zeer pijnlijk,ik kan mijn huishouden niet meer normaal doen,alles waarbij ik moet strekken gaat niet,ik kwam voor een prothese wissel,ik heb inmiddels 2 klachten ingediend en moet op 2 maart voor de zoveelste keer terug komen,maar nu is het voor mij erop of eronder,ik kan niet meer met 2 vreselijk ongelijke borsten lopen plus iedere dag heel veel pijn,ik loop meerendeels van de dag met mijn hand onder mijn borst,of het nu wel of geen fout is,ik word niet echt serieus genomen, en ik begrijp hem door de taal niet goed,verder heeft agis voor de 2de keer geweigerd voor een herstel operatie,apollo ik wens jou heel veel succes en iedere operatie is anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zegt goedemorgen tegen zichzelf? Hihihi. Anyway, dramatisch en helaas voor mij voor een deel herkenbaar. Ik ben benieuwd hoe dr. Kruppa dit afgehandeld heeft, dus ik hoop dat Apollo nog eens terugkomt om het ons te vertellen. Apollo heeft hij jou voor of na de operatie gewaarschuwd voor ongelijkheden en de deuk? Die deuk daar kan ik me in verband met het bindweefsel dat verwijderd is nog wel iets bij voorstellen, maar ik begrijp niet waardoor de ongelijkheid is ontstaan? Tenzij er erg veel bindweefsel verwijderd is?

Overigens betwijfel ik of de kliniek beter is, want je wordt uiteindelijk gewoon door dezelfde chirurg 'geholpen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Damn wat een verhaal...... Wat vreselijk erg zeg! Ik hoop ook dat Apollo nog eens terug komt om ons te vertellen hoe het afgelopen is. Ben ook heel benieuwd hoe dokter Kruppa zich hier uit gaat redden.

Ik heb net een wissel ondergaan moet er niet aan denken dat toch zo iets gebeurt!

Sterkte Apollo en in gedachten zijn een hele boel meiden van dit forum bij je!

X Anja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.