Jump to content

Wat is duale plane?

Guest KatjeDR

Recommended Posts

Guest KatjeDR

Ik zie het hier vaak verschijnen maar wat is duale plane?

En moet je bij een bv eerst een echo van je borsten laten nemen, is dat standaard?

Guest B00bies

@KatjeDRIn België vragen ze vaak eerst om een echo voordat ze je opereren. In Nederland voor zover ik weet niet. 

Dual plane betekent dat de prothese gedeeltelijk achter de spier wordt geplaatst. 

Een prothese kan ook voor de spier worden geplaatst indien de huid dik genoeg is en er genoeg borstweefsel is. 

Een prothese kan ook volledig achter de spier worden geplaatst. 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

37 minuten geleden zei B00bies:

@KatjeDRIn België vragen ze vaak eerst om een echo voordat ze je opereren. In Nederland voor zover ik weet niet. 

Dual plane betekent dat de prothese gedeeltelijk achter de spier wordt geplaatst. 

Een prothese kan ook voor de spier worden geplaatst indien de huid dik genoeg is en er genoeg borstweefsel is. 

Een prothese kan ook volledig achter de spier worden geplaatst, maar dat zie je eigenlijk niet meer. 

Pictures visible for members only.

Become a member now.

Ik wil hier even op inhaken .. achter de spier word nog heel veel gedaan. Ik krijg ze zelf ook achter en in mijn omgeving ook heel veel achter de spier. Hangt per persoon verschillend

Guest B00bies
13 minuten geleden zei Debbos:

Ik wil hier even op inhaken .. achter de spier word nog heel veel gedaan. Ik krijg ze zelf ook achter en in mijn omgeving ook heel veel achter de spier. Hangt per persoon verschillend

Dankjewel, ik had dat tijdens mijn research begrepen. Dankjewel, voor de reactie :) Maar dat zullen dan wel de visies van die chirurgen zijn geweest. Heb het gelijk aangepast in mijn reactie.

7 minuten geleden zei B00bies:

Dankjewel, ik had dat tijdens mijn research begrepen. Dankjewel, voor de reactie :) Maar dat zullen dan wel de visies van die chirurgen zijn geweest. Heb het gelijk aangepast in mijn reactie.

Hier leren we allemaal van elkaar hihi

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.