Ga naar inhoud

Wat is duale plane?


Gast KatjeDR

Aanbevolen berichten

@KatjeDRIn België vragen ze vaak eerst om een echo voordat ze je opereren. In Nederland voor zover ik weet niet. 

 

Dual plane betekent dat de prothese gedeeltelijk achter de spier wordt geplaatst. 

 

Een prothese kan ook voor de spier worden geplaatst indien de huid dik genoeg is en er genoeg borstweefsel is. 

 

Een prothese kan ook volledig achter de spier worden geplaatst. 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei B00bies:

@KatjeDRIn België vragen ze vaak eerst om een echo voordat ze je opereren. In Nederland voor zover ik weet niet. 

 

Dual plane betekent dat de prothese gedeeltelijk achter de spier wordt geplaatst. 

 

Een prothese kan ook voor de spier worden geplaatst indien de huid dik genoeg is en er genoeg borstweefsel is. 

 

Een prothese kan ook volledig achter de spier worden geplaatst, maar dat zie je eigenlijk niet meer. 

 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik wil hier even op inhaken .. achter de spier word nog heel veel gedaan. Ik krijg ze zelf ook achter en in mijn omgeving ook heel veel achter de spier. Hangt per persoon verschillend

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Debbos:

Ik wil hier even op inhaken .. achter de spier word nog heel veel gedaan. Ik krijg ze zelf ook achter en in mijn omgeving ook heel veel achter de spier. Hangt per persoon verschillend

 

Dankjewel, ik had dat tijdens mijn research begrepen. Dankjewel, voor de reactie :) Maar dat zullen dan wel de visies van die chirurgen zijn geweest. Heb het gelijk aangepast in mijn reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei B00bies:

 

Dankjewel, ik had dat tijdens mijn research begrepen. Dankjewel, voor de reactie :) Maar dat zullen dan wel de visies van die chirurgen zijn geweest. Heb het gelijk aangepast in mijn reactie.

Hier leren we allemaal van elkaar hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.