Ga naar inhoud

ElfieDeBakker : ? 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Sinds een poos ben ik informatie aan het verzamelen omdat ik een borstvergroting wil laten doen.
Ik raak er maar niet uit wat voor implantaten ik nou wil en bij welke chirurg.
Ik kom uit de provincie Antwerpen, maar hoor goeie dingen over Marc Nelissen van Global Care Clinic.
Is er iemand die daar persoonlijk ervaring mee heeft?
Of zijn er in het Antwerpse nog PC aan te raden?

Misschien een gekke vraag, maar waar vinden jullie foto's van voorbeelden?
Ik wil er eigenlijk vooral ook eens leuk uitzien in bh's zonder padding en uitgesneden decolletés,
maar ik denk niet dat de PC daar veel mee kan :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

 

Ik ben naar dr Verdonck geweest in zijn eigen kliniek (Belgian Breast Clinic). Hele fijne en kundige pc.

Voorbeeld foto's heb ik bij hem niet laten zien maar bij Velthuis wel, dat waren foto's van internet en sommige van het forum.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op eerste consultatie geweest bij Dr. Coenen in Antwerpen.
Is aangenaam verlopen.
Op zich gaf hij enkel de allerbelangrijkste informatie, maar hij antwoordde vriendelijk op al mijn vragen.
Zijn advies Motiva implantaten dual plane.
Hij dacht dat ik voor 1 maat groter kwam...niet dus :D 
Hij heeft echt rustig de tijd genomen en ook voorbeeldfoto's laten zien op mijn vraag.
Hij had duidelijk door wat ik bedoelde en gaf me een gevoel van vertrouwen.
En toen kwam de prijs....4000€ + 21% BTW :o:o 
Niet meteen de prijsklasse waar ik me aan verwacht had.
Ik was sowieso al van plan om ook bij andere PC op consultatie te gaan.
Op het programma staan nog dr. Verdonck van Belgian Breast Clinic en dr. Nelissen van Global Care Clinic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onverwacht heb ik vanavond een afspraak bij dr. Verdonck.
En als dit meevalt, dan kan de operatie MORGEN!!!! al doorgaan omdat er een andere patiënt is weggevallen.
Alles is in een stroomversnelling gekomen toen mijn man besefte dat ik niet alleen voor onze zoon zal kunnen zorgen.
En al steunt hij me bij de bv, hij gebruikt zijn weinige verlofdagen toch liever om op vakantie te gaan met het gezin :-) 

Ik heb in 1000 haasten een afspraak moeten regelen voor een echografie, die verplicht is voor de operatie bij dr. Verdonck.
Na 7 klinieken afgebeld te hebben, heb ik er dan toch ééntje gevonden waar ik om 15.15u naartoe mag.
Vanavond kan ik dan op consultatie bij hem gaan en de operatie kan morgen om 13u doorgaan.

Gisteren en vanmorgen was ik even aan het flippen.
Hoe lang ik de bv ook al wil, het gaat nu ineens wel héél snel!
Mijn schoonmama zei dat ik ervoor moest gaan, omdat dit moment praktisch gezien écht wel het beste is.
Ik hoop dat ik niets belangrijk over het hoofd zie en dat ik in goeie handen ben bij Verdonck.
Ik ga vooral voort op de ervaring van een nichtje van mij en een andere cliënte van Verdonck.
Hopelijk gaat het bij mij ook zo goed.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei ElfieDeBakker:

Onverwacht heb ik vanavond een afspraak bij dr. Verdonck.
En als dit meevalt, dan kan de operatie MORGEN!!!! al doorgaan omdat er een andere patiënt is weggevallen.
Alles is in een stroomversnelling gekomen toen mijn man besefte dat ik niet alleen voor onze zoon zal kunnen zorgen.
En al steunt hij me bij de bv, hij gebruikt zijn weinige verlofdagen toch liever om op vakantie te gaan met het gezin :-) 

Ik heb in 1000 haasten een afspraak moeten regelen voor een echografie, die verplicht is voor de operatie bij dr. Verdonck.
Na 7 klinieken afgebeld te hebben, heb ik er dan toch ééntje gevonden waar ik om 15.15u naartoe mag.
Vanavond kan ik dan op consultatie bij hem gaan en de operatie kan morgen om 13u doorgaan.

Gisteren en vanmorgen was ik even aan het flippen.
Hoe lang ik de bv ook al wil, het gaat nu ineens wel héél snel!
Mijn schoonmama zei dat ik ervoor moest gaan, omdat dit moment praktisch gezien écht wel het beste is.
Ik hoop dat ik niets belangrijk over het hoofd zie en dat ik in goeie handen ben bij Verdonck.
Ik ga vooral voort op de ervaring van een nichtje van mij en een andere cliënte van Verdonck.
Hopelijk gaat het bij mij ook zo goed.
 

Wow morgen al :o 

Dat is inderdaad wel heel vlug, maar dan hoef je gelukkig ook niet te stressen.

Neem dan vanavond heel goed de tijd voor je consult! Zorg dat je alle vragen op schrijft en beantwoord hebt en ook zeker weet van de maat. Je hebt nu geen tijd namelijk om nog wat op te zoeken of om te twijfelen (misschien dan ook weer een voordeel).

 

Je bent zeker in goede handen bij Verdonck! Hij gaat er iets heel moois van maken.

 

Houd me maar op de hoogte hoe je consult ging als je wilt, ik ben erg benieuwd!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei ElfieDeBakker:

Onverwacht heb ik vanavond een afspraak bij dr. Verdonck.
En als dit meevalt, dan kan de operatie MORGEN!!!! al doorgaan omdat er een andere patiënt is weggevallen.
Alles is in een stroomversnelling gekomen toen mijn man besefte dat ik niet alleen voor onze zoon zal kunnen zorgen.
En al steunt hij me bij de bv, hij gebruikt zijn weinige verlofdagen toch liever om op vakantie te gaan met het gezin :-) 

Ik heb in 1000 haasten een afspraak moeten regelen voor een echografie, die verplicht is voor de operatie bij dr. Verdonck.
Na 7 klinieken afgebeld te hebben, heb ik er dan toch ééntje gevonden waar ik om 15.15u naartoe mag.
Vanavond kan ik dan op consultatie bij hem gaan en de operatie kan morgen om 13u doorgaan.

Gisteren en vanmorgen was ik even aan het flippen.
Hoe lang ik de bv ook al wil, het gaat nu ineens wel héél snel!
Mijn schoonmama zei dat ik ervoor moest gaan, omdat dit moment praktisch gezien écht wel het beste is.
Ik hoop dat ik niets belangrijk over het hoofd zie en dat ik in goeie handen ben bij Verdonck.
Ik ga vooral voort op de ervaring van een nichtje van mij en een andere cliënte van Verdonck.
Hopelijk gaat het bij mij ook zo goed.
 

Wow zo snel!! Succes meid. Verdonck is een top chirurg en zen nazorg is super goed. Welke maat pak je en welk merk? Hoeveel weeg je en wat is je lengte? 

 

K. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operatie is niet doorgegaan :(
Donderdag moest ik van Verdonck een echo laten maken.
Hieruit bleek ik fibroadenomen heb in beide borsten.
Ik had er voordien nog nooit gehoord, maar het blijken goedaardige gezwelletjes van klierweefsel te zijn.
Goedaardig, dus ongevaarlijk.
Maar.... blijkbaar is er toch een hyperminimale kans dat het niet goedaardig is.
De echografe raadde me aan om een mri te laten maken en een punctie te doen.
Toen Verdonck de uitslag zag, was hij heel duidelijk: onder geen beding kon de operatie doorgaan.
Hij wil me heel graag helpen, maar ik moet eerst de onderzoeken laten doen.
Ik was zo enorm teleurgesteld.
Verdonck was echt super vriendelijk en begripvol.
Hij had oprecht het beste met me voor, maar toch was ik erg teleurgesteld.
Zeker omdat het nu minstens nog tot pasen zal duren voor de operatie misschien kan doorgaan.

Ondertussen is het allemaal wat gezakt.
Zoals mijn omgeving zegt 'Uitstel is geen afstel'.
Dus maandag ga ik die mri en punctie boeken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.