Ga naar inhoud

Borsten tot 82 % voller zonder BV (onzin natuurlijk :P)


Aanbevolen berichten

Nou dames een bv is dus helemaal niet nodig hihi zegt dit filmpje dan he!

Het zijn nieuwe tabletjes die je zou innemen en zelfs tot 82 % in volume toe neemt :o

Borst vergrotingen worden even zwaar belachelijk gemaakt (vind ik zelf)

Terwijl ik denk dat al deze dames onder het mes zijn geweest ;)

Moest er wel om lachen :P

http://www.thenaturalpushup.com/moviepage_nl.html

Ik ben toch heel blij met mijn boobies :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo heys dat word een handeltje. Bestellen bestellen bestellen hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!! Weer meer rommel op de markt. Ppppfffff word je toch moe van he. Hoeveel dames trappen daar weer niet in. blush.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik moet eerlijk toegeven dat ik net als Mii breast gro wilde gaan gebruiken :blush:

Helaas was dit dan maar een half jaar blijvend en daarna zou het weer terug naar oorspronkelijk gaan...

Hihi maar wat een boezem hebben die dames! Now way die hebben ook wel een Bv ondergaan hoor!

Hihi vind die mensen ook wel te perfect in het reclame spotje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja, ook ik ken dit :15:

jaren geleden rond mijn 17e een keer geprobeerd,dat breastgro...

tsja, je bent jong en je wilt wat he :rolleyes:

maar werken deed die troep niet :70:

echt oplichterij is het.. want het is ook nog eens behoorlijk prijzig zo´n pak met tabletten :93:

haha ach, heb ik ook weer van geleerd...

En nu maar aan de bv :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd, bij mij hetzelfde verhaal als goldengirl...

het was inderdaad bij mij ook gewoon het jong & naief zijn

als je een jaar of 16/17 bent, dan wil je graag alles aangrijpen wat jou die zelfverzekerdheid kan geven, dus ook dat in mijn geval :rolleyes:

maar ja, inmiddels wat jaren verder en dus ook wijzer zullen we maar zeggen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja meiden het verkoopt blijkbaar toch he. Helaas even een gouwe handel en dan. Ja dan is er niks meer alleen erwten. Het zou idd verboden moeten worden. Maar zolang het verkoopt trappen er genoeg dames in he gggggrrrrrr160.gif160.gif160.gif93.gif93.gif93.gif93.gif37.gif37.gif37.gif37.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door dat er altijd nog mensen zijn die het kopen en erin trappen blijft die markt overeind he. Zo komt er steeds meer troep op de markt. Nooit kopen dus!!!!!! Het is nog eens duur en het helpt toch niet. Gelukkig heb ik het niet nodig. Gna gna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben blij dat ik het niet gekocht heb :blush:

Heb er ook mee in mn handen gestaan hoor! Maar 60 euro voor 3 maanden...

Tja ik was 17 en toen toch maar zo verstandig om voor een bv te kiezen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb dat ook een paar maanden gebruikt (jaar of 10 geleden) en bij mij werkte het echt wel hoor!!!

Vond het alleen niet echt verantwoord om dat lang te blijven slikken dus ben ermee gestopt na een paar maanden en toen was het ook zo weer weg.

Nou moet ik er wel bijzeggen dat mijn borsten op alles heel erg fel reageren. Ik heb heel lang de pil doorgeslikt en daardoor werden mijn borsten ook veel groter. Als ik dan stopte om toch maar een keertje ongesteld te worden, dan slonken ze zo weer een maat. Tijdens mn zwangerschappen groeiden ze natuurlijk ook als kool en ook toen ik aan de prikpil was, waren ze een stuk groter.

Bij mij was het dus niet geheel onzin, alleen moet je die troep blijven slikken en dat kan nooit goed voor je zijn.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.