Ga naar inhoud

Wat is toch dat verschil in maten!?


Aanbevolen berichten

Hoi! Nou de titel zegt het al. Ik ben nu al een tijdje naar foto's aan het kijken en ik snap gewoon niets meer van de maten. Met mij pc ben ik nu uitgekomen op 385 of 415cc. Op dit moment heb ik 260cc ik ga voor een prothesewissel na 17 jaar. Als ik bijvoorbeeld kijk in het album van KoKo, zij heeft 325cc. Dan denk ik WoW, prachtig, wil ik ook, maar dus zeker niet groter. En bij anderen valt 400cc ongeveer hetzelfde uit. Ik ben op zoek naar foto's van meiden met rond de 400cc. Ikzelf ben 178cm lang en weeg rond de 58kg. Ik word er gek van, van dat gepuzzel!! :-)

 

hellup!!

 

groetjes,

Annette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh, wat lief!

Het ligt ook aan je bouw. Ik ben heel smal in mijn schouders en maar 1.67m en 50 kilo.

 

Ik heb een vriendinnetje die ik hier heb leren kennen en zijn op de zelfde dag geopereerd zij had 400cc en ik zou 300cc krijgen. Ik kon eerst bij haar kijken en heb daardoor besloten iets groter tegaan. Nu is 25cc niets maar in mijn ogen toen wel. Maar zij was breder in haar schouders waardoor we dus een beetje het zelfde resultaat hebben.

En zijn ze bij mij gewoon groot uitgevallen. 

Daar kan dus ook het verschil in zitten. 

Dan kan je gewoon net wat meer cc hebben om op het zelfde resultaat uit tekomen als mij.

Maar het blijft een gok.

Een dure gok ook en blijft zooo lastig.

Heb zelf ook in zo n twijfelmodus gezeten werd er gek van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Annette,

 

Het ligt inderdaad (wat Koko al zegt) aan je bouw. Maar ook aan de breedte van je borst. De chirurg meet deze ook op bij je consult. Bij mij is deze 13,5 cm. Als jij een breedte hebt van 12,5 cm dan kan je je voorstellen dat als wij allebei dezelfde prothese (met hetzelfde aantal cc's) zouden krijgen, deze bij mij minder projectie zal geven dan bij jou.

Het blijft lastig..... wens je succes girl!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor je reactie! Ja vreselijk dat getwijfel...pffff. Ik ben ook smal, maar dr Koopmans zei dat ik het prima kan hebben. Ik wil ze ook echt wel groter, maar ben zooo bang dat ze te groot worden. Aan de andere kant vertrouw ik ook wel op zijn oordeel. Dus ik pieker nog even door haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Nicoline_W:

Hi Annette,

 

Het ligt inderdaad (wat Koko al zegt) aan je bouw. Maar ook aan de breedte van je borst. De chirurg meet deze ook op bij je consult. Bij mij is deze 13,5 cm. Als jij een breedte hebt van 12,5 cm dan kan je je voorstellen dat als wij allebei dezelfde prothese (met hetzelfde aantal cc's) zouden krijgen, deze bij mij minder projectie zal geven dan bij jou.

Het blijft lastig..... wens je succes girl!

Dankjewel!! Ik zag nog een tip voorbij komen om nog eens te passen met een zakje suiker hihi, morgen maar eens doen. Ik heb trouwens een foto van nu in mijn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Blondie22:

Hai! 

 

Ikzelf heb 420 cc je kan in mijn album kijken! 

Ben 178 lang en 92 kilo. Succes met je keuze verder! 

Zien er ook mooi uit!! Heb toch het gevoel dat 415cc voor mij te groot wordt, dus dat ik ga voor 385cc. Hoewel verschil van 30cc ook weer niet veel lijkt...zucht...

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Annette1975:

Dankjewel!! Ik zag nog een tip voorbij komen om nog eens te passen met een zakje suiker hihi, morgen maar eens doen. Ik heb trouwens een foto van nu in mijn album. 

Let wel op me dat suiker anders zit alles onder. Kan me herinneren dat iemand hier op het forum dat nog meer met suiker geprobeerd had en het zakje kapot ging :P ik weet niet of het ook met rijst/water kan, maar dat lijkt me een veiliger idee en minder rommel dan suiker :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Annette1975:

Hoi! Nou de titel zegt het al. Ik ben nu al een tijdje naar foto's aan het kijken en ik snap gewoon niets meer van de maten. Met mij pc ben ik nu uitgekomen op 385 of 415cc. Op dit moment heb ik 260cc ik ga voor een prothesewissel na 17 jaar. Als ik bijvoorbeeld kijk in het album van KoKo, zij heeft 325cc. Dan denk ik WoW, prachtig, wil ik ook, maar dus zeker niet groter. En bij anderen valt 400cc ongeveer hetzelfde uit. Ik ben op zoek naar foto's van meiden met rond de 400cc. Ikzelf ben 178cm lang en weeg rond de 58kg. Ik word er gek van, van dat gepuzzel!! :-)

 

hellup!!

 

groetjes,

Annette

Wil hier even op inhaken, misschien zeg ik iets dat al gezegd is, maar heb maar ff snel gelezen :)

Het aantal cc is niet 'standaard'
Het verschilt per merk en per profile. Zo heb je bijvoorbeeld de Motiva en Mentor prothesen, die zijn in verhouding, breder, dan bijvoorbeeld de Sebbin prothesen. 
Verder is het afhankelijk van het profile. Een high profile geeft meer projectie (volume naar voren) dan een medium profile.
Het postuur, zoals gezegd hierboven, speelt een grote rol. Maar ook je voorsituatie!!!! Heb je een 70A van te voren, en stop je daar 400 cc high profile in (en vergelijkt even of het idd hetzelfde merk is, met gelijke breedte en projectie van de prothese) of heb je van te voren een 75C of heb je een 85A. Allemaal verschillende maten, allemaal verschillende posturen, en als er dan al dezelfde prothese in gaat, geeft dit toch hele andere resultaten.

Als je me een pb stuurt, met je huidige implantaten (merk en profile en aantal cc) je voorsituatie (volledige cupmaat), je huidige cupmaat en het aantal cc en profile (en merk prothesen), dan kan ik wel eens voor je kijken hoeveel cupmaten je omhoog gaat.. 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei best_boobie:

Wil hier even op inhaken, misschien zeg ik iets dat al gezegd is, maar heb maar ff snel gelezen :)

Het aantal cc is niet 'standaard'
Het verschilt per merk en per profile. Zo heb je bijvoorbeeld de Motiva en Mentor prothesen, die zijn in verhouding, breder, dan bijvoorbeeld de Sebbin prothesen. 
Verder is het afhankelijk van het profile. Een high profile geeft meer projectie (volume naar voren) dan een medium profile.
Het postuur, zoals gezegd hierboven, speelt een grote rol. Maar ook je voorsituatie!!!! Heb je een 70A van te voren, en stop je daar 400 cc high profile in (en vergelijkt even of het idd hetzelfde merk is, met gelijke breedte en projectie van de prothese) of heb je van te voren een 75C of heb je een 85A. Allemaal verschillende maten, allemaal verschillende posturen, en als er dan al dezelfde prothese in gaat, geeft dit toch hele andere resultaten.

Als je me een pb stuurt, met je huidige implantaten (merk en profile en aantal cc) je voorsituatie (volledige cupmaat), je huidige cupmaat en het aantal cc en profile (en merk prothesen), dan kan ik wel eens voor je kijken hoeveel cupmaten je omhoog gaat.. 

xx BB

Pfoe...dat weet ik niet meer precies, maar ik dacht dat ik kleine 70/75b had voorheen. 260cc implantaat, medium profile onder de spier. Huidige cupmaat 75d, maar met ruimte aan de bovenkant. Wil naar 385cc, high profile, eurosilicone. Kun je daar iets mee? Oh ja, wordt nu dual plane.

 

thanks!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Annette1975:

Pfoe...dat weet ik niet meer precies, maar ik dacht dat ik kleine 70/75b had voorheen. 260cc implantaat, medium profile onder de spier. Huidige cupmaat 75d, maar met ruimte aan de bovenkant. Wil naar 385cc, high profile, eurosilicone. Kun je daar iets mee? Oh ja, wordt nu dual plane.

 

thanks!!

Graag even in pb, dan kan ik het nakijken als ik er tijd voor heb :35: 

Rest van de info is duidelijk?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Let wel op me dat suiker anders zit alles onder. Kan me herinneren dat iemand hier op het forum dat nog meer met suiker geprobeerd had en het zakje kapot ging :P ik weet niet of het ook met rijst/water kan, maar dat lijkt me een veiliger idee en minder rommel dan suiker :P 

Ja dat was deze handige troela... Prikte toen met mijn vinger door het boterhammen zakje alles onder de suiker... Bh, lichaam, over de vloer, en dan moest ik nog naar de keuken lopen. 

:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Annette1975:

Hoi! Nou de titel zegt het al. Ik ben nu al een tijdje naar foto's aan het kijken en ik snap gewoon niets meer van de maten. Met mij pc ben ik nu uitgekomen op 385 of 415cc. Op dit moment heb ik 260cc ik ga voor een prothesewissel na 17 jaar. Als ik bijvoorbeeld kijk in het album van KoKo, zij heeft 325cc. Dan denk ik WoW, prachtig, wil ik ook, maar dus zeker niet groter. En bij anderen valt 400cc ongeveer hetzelfde uit. Ik ben op zoek naar foto's van meiden met rond de 400cc. Ikzelf ben 178cm lang en weeg rond de 58kg. Ik word er gek van, van dat gepuzzel!! :-)

 

hellup!!

 

groetjes,

Annette

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei KoKo:

Ja dat was deze handige troela... Prikte toen met mijn vinger door het boterhammen zakje alles onder de suiker... Bh, lichaam, over de vloer, en dan moest ik nog naar de keuken lopen. 

:45:

aah was jij dat toen? :45: ik wist het niet meer zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ken het, had het ook snapte er geen .. meer van en bleef maar foto`s zoeken

uiteindelijk best-boobie om hulp gevraagd met een privé berichtje en daardoor werd al snel alles duidelijk.

schrik niet maar ik heb 500cc en kom maar uit op een grote c kleine d als ik er nu na 12 dagen een meter bij pak.

maar het zou vast nog slinken aangezien er nog vocht en zwelling zit.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei SFD:

ken het, had het ook snapte er geen .. meer van en bleef maar foto`s zoeken

uiteindelijk best-boobie om hulp gevraagd met een privé berichtje en daardoor werd al snel alles duidelijk.

schrik niet maar ik heb 500cc en kom maar uit op een grote c kleine d als ik er nu na 12 dagen een meter bij pak.

maar het zou vast nog slinken aangezien er nog vocht en zwelling zit.

 

 

Mag ik je foto's zien? Oh ik zie ze al! Ja nou dat bedoel ik dus, ze zien er echt weer anders uit dan 325cc bij anderen. Nou ik ga gewoon voor 415cc en mocht het niet mooi zijn dan doet mijn pc er 385cc in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De dames boven mij hebben al een heleboel uitgelegd en verteld.
Maar laat je niet afschrikken door de cijfertjes, als ze van te voren hadden gezegd dat ik 500cc zou krijgen/kiezen dan had ik ze hard uitgelachen. Maar ben er dolgelukkig mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.