Ga naar inhoud

Geen gevoel tepel , spijt


Aanbevolen berichten

Op 10 januari heb ik mijn monobloc hydrogels laten plaatsen door drs Nio.

Hoewel ik tevreden ben met hoe het eruit ziet, gaat het niet zo goed met mij helaas; vader dement waar ik het heel druk mee heb (koken schoonmaken boodschappen doen enz), mijn baan na 21 jaar opgezegd omdat ze me blijven negeren in veel opzichten  (wel eerst nieuwe baan gevonden waar ik 21 aug begin) en mijn relatie is ook over na 3 jaar. Zit er echt doorheen op het moment. 

Daar komt bij dat ik een beetje spijt begin te krijgen van de BV, omdat het gevoel in (vooral) mijn linkertepel zo goed als weg blijft. Klinkt misschien gek wat ik nu ga zeggen maar dat was de belangrijkste  (gevoeligste) tepel en speelde een grote rol bij opgewonden raken. 

Dat is nu helemaal weg, borst voelt voor het grootste deel alsof het verdoofd is. Zoals wanneer je bij de tandarts bent geweest en de verdoving al wel begint te minderen, je dus wel voelt dat je je wang aanraakt, maar dat het heel rottig aanvoelt.

 

Ik had zelfs de neiging (deed het natuurlijk niet) om mijn vriend weg te slaan als hij er aan zat, zo'n rotgevoel is het. Terwijl voor de bv ik er super op reageerde. (Dat zei hij eens toen ik aangaf een bv te willen en vroeg of hij mijn borsten klein vond. Hij zei ach ja een beetje klein maar ze reageren wel super!).

Dat is nu dus helemaal weg en ik vind dat heel erg.

 

Is er iemand bij wie dat ook helemaal is weggebleven? Ik heb wel gehoord dat het tot een jaar kan duren maar ben nu bijna 7 maanden PO en ben bang dat het niet meer verbetert...

 

Groetjes van een verdrietige Senorita

Link naar reactie
Delen op andere sites

@senorita

Wat een verhaal. Je hebt al wat mee gemaakt.

Over je tepels denk ik dat je nog geduld moet hebben. Mijn pc zegt.dat het tot 1,5 jaar kan duren tot alles terug normaal is.

Ik ben 8 weken po. En bij mij zijn mijn tepels nog overgevoelig. Is ook nog niet om eraan te komen:o

Ik hoop ook dat het niet tot 1,5 jaar zal duren tot dit terug normaal is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar om te lezen :( Het is wat Natje3 zegt er is zeker nog hoop dat het terug komt. Het is helaas wel een mogelijke complicatie, die ik ook zeker heb meegewogen bij het maken van de keuze. Al hoop je natuurlijk altijd dat het jou niet overkomt.

 

Pfff en wat heb je een zware tijd achter de rug met veel veranderingen. Dan zoiets waarvan je eigenlijk hoopte heel blij te worden wat ook niet helemaal goed uitpakt.. Toch ook weer een flinke domper. Maar er is nog hoop! Probeer positief te blijven en niet in een neerwaardse spiraal te geraken.

 

Ze zijn in ieder geval prachtig! Als je het niet had gedaan, dan was je er nu ook nog steeds niet helemaal happy mee geweest. En had je nu waarschijnlijk nog steeds gedacht: 'wat als ik nou toch wel die bv had gedaan'.

 

Terugdraaien kan je het niet. Je kan wel je gemaakte keuze omarmen en de hoop houden dat het toch nog goed komt. En zo niet, daar toch vrede mee te hebben. (Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) 

 

Is het dove gevoel in de loop der tijd wel minder geworden? 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 2-8-2017 om 19:01 zei B00bies:

Wat naar om te lezen :( Het is wat Natje3 zegt er is zeker nog hoop dat het terug komt. Het is helaas wel een mogelijke complicatie, die ik ook zeker heb meegewogen bij het maken van de keuze. Al hoop je natuurlijk altijd dat het jou niet overkomt.

 

Pfff en wat heb je een zware tijd achter de rug met veel veranderingen. Dan zoiets waarvan je eigenlijk hoopte heel blij te worden wat ook niet helemaal goed uitpakt.. Toch ook weer een flinke domper. Maar er is nog hoop! Probeer positief te blijven en niet in een neerwaardse spiraal te geraken.

 

Ze zijn in ieder geval prachtig! Als je het niet had gedaan, dan was je er nu ook nog steeds niet helemaal happy mee geweest. En had je nu waarschijnlijk nog steeds gedacht: 'wat als ik nou toch wel die bv had gedaan'.

 

Terugdraaien kan je het niet. Je kan wel je gemaakte keuze omarmen en de hoop houden dat het toch nog goed komt. En zo niet, daar toch vrede mee te hebben. (Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk) 

 

Is het dove gevoel in de loop der tijd wel minder geworden? 

 

xx

 

Hoi hoi sorry voor late reactie!

 

Mijn vader is 8 september overleden dus heb het daar heel druk mee gehad, ook met leeghalen van zijn huis e.d. Vandaag moet ik de sleutel inleveren en dan komt er misschien wat meer rust.

Voor wat betreft de boobs: ik vind het er intussen ook niet meer zo mooi uitzien, ze gaan steeds verder uit elkaar staan en voel de protheses ook, vooral aan de onderkant.

Het (ontbreken van het) gevoel is nog hetzelfde.

Ik kan nog steeds niet op mijn buik liggen, lig op harde ballen. Misschien komt dat toch doordat de pocket kleiner is gemaakt... hebben ze minder ruimte natuurlijk.

Hoe gaat het met jou? Zal nog eens even spieken bij je foto's, ben al zolang niet meer online geweest.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei senorita:

Hoi hoi sorry voor late reactie!

 

Mijn vader is 8 september overleden dus heb het daar heel druk mee gehad, ook met leeghalen van zijn huis e.d. Vandaag moet ik de sleutel inleveren en dan komt er misschien wat meer rust.

Voor wat betreft de boobs: ik vind het er intussen ook niet meer zo mooi uitzien, ze gaan steeds verder uit elkaar staan en voel de protheses ook, vooral aan de onderkant.

Het (ontbreken van het) gevoel is nog hetzelfde.

Ik kan nog steeds niet op mijn buik liggen, lig op harde ballen. Misschien komt dat toch doordat de pocket kleiner is gemaakt... hebben ze minder ruimte natuurlijk.

Hoe gaat het met jou? Zal nog eens even spieken bij je foto's, ben al zolang niet meer online geweest.

 

Xx

Misschien even contact opnemen met de kliniek over die harde ballen zeg maar... Balen van je tepels! Herken het wel hoor, ik vind het ook nog niet geheel prettig dat mijn vriend eraan zit (ook ik raakte enorm opgewonden daarvan). Echter bij mij is het gevoel wel terug alleen zijn ze nu denk ik iets overgevoelig waardoor het net niet meer chill aanvoelt. Ik ben pas 7.5 week PO, maar ook ik wacht nog op verandering! Sterkte met alles en het verlies van je vader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Booops:

Misschien even contact opnemen met de kliniek over die harde ballen zeg maar... 

Heb daar wel aan gedacht maar dan zou ik een nieuwe operatie moeten ondergaan en dan worden die zenuwen weer door gesneden en ben bang dat ik dan helemaal geen gevoel meer heb in de tepels...

Heb wel echt het idee dat de pocket TE klein is gemaakt en tja dat kan alleen veranderen door weer een operatie, dat besef ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei senorita:

Heb daar wel aan gedacht maar dan zou ik een nieuwe operatie moeten ondergaan en dan worden die zenuwen weer door gesneden en ben bang dat ik dan helemaal geen gevoel meer heb in de tepels...

Heb wel echt het idee dat de pocket TE klein is gemaakt en tja dat kan alleen veranderen door weer een operatie, dat besef ik

ja ... bah lastig meis!! Misschien kan Nio je ook meer adviseren over het gevoel in je tepel en eventueel nogmaals een operatie.. Heel veel sterkte iig en ik hoop oprecht dat je het gevoel weer snel terugkrijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei senorita:

Hoi hoi sorry voor late reactie!

 

Mijn vader is 8 september overleden dus heb het daar heel druk mee gehad, ook met leeghalen van zijn huis e.d. Vandaag moet ik de sleutel inleveren en dan komt er misschien wat meer rust.

Voor wat betreft de boobs: ik vind het er intussen ook niet meer zo mooi uitzien, ze gaan steeds verder uit elkaar staan en voel de protheses ook, vooral aan de onderkant.

Het (ontbreken van het) gevoel is nog hetzelfde.

Ik kan nog steeds niet op mijn buik liggen, lig op harde ballen. Misschien komt dat toch doordat de pocket kleiner is gemaakt... hebben ze minder ruimte natuurlijk.

Hoe gaat het met jou? Zal nog eens even spieken bij je foto's, ben al zolang niet meer online geweest.

 

Xx

 

Maakt niet uit hoor. Dat begrijp ik helemaal. Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies. 

 

Ik ben er eigenlijk nog steeds erg blij mee en ze zijn bij mij eigenlijk de laatste maanden niet meer veranderd. Ik ben nu ruim 6,5 maand po. Kan op mijn buik slapen, mits ik door deels op mijn armen en deken te gaan liggen niet te veel op mijn borsten steun. Dat ligt gewoon niet zo lekker. Maar zijn ze ook hard je borsten of alleen als je erop ligt? 

 

Wat vervelend voor je.. tja wat is wijsheid.. als het vrij makkelijk te herstellen is en als je nog van eventuele garantie gebruik wilt maken (mocht dat van toepassing zijn), dan moet je eigenlijk nu contact opnemen. Het gevoel kan hij je helaas niet teruggeven en het is inderdaad ook nog de vraag of het dove gevoel niet erger wordt bij nog een ingreep.. 

 

Ben je toevallig door de hele situatie niet erg afgevallen? Mogelijk dat het daaraan ligt, dat je borsten iets verder uit elkaar staan eb je iets meer de protheses voelt? 

 

Ik hoop voor je dat het toch nog beter wordt! 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Pretty_Boobs

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb nu 2,5 jaar geleden mijn bv laten doen door dr. Nio. 500cc eurosilicone voor de spier. Ik vind ze echt super mooi! Ben daar ook ontzettend blij mee. Maar ik heb in mijn linker tepel 0 gevoel. En in mijn rechter tepel is er al wel wat gevoel terug gekomen, maar nog nier helemaal. 

 

Eerst waren mijn borsten ook nog gevoelloos. Maar dat is nu een stuk beter geworden. Ik hoop dat dat met de tepels ook zal gebeuren. Want dat is het enige ’spijt’ puntje waar ik mee zit.

 

Maar ja. Zal dat na 2,5 jaar nog wel terug komen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Pretty_Boobs:

Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb nu 2,5 jaar geleden mijn bv laten doen door dr. Nio. 500cc eurosilicone voor de spier. Ik vind ze echt super mooi! Ben daar ook ontzettend blij mee. Maar ik heb in mijn linker tepel 0 gevoel. En in mijn rechter tepel is er al wel wat gevoel terug gekomen, maar nog nier helemaal. 

 

Eerst waren mijn borsten ook nog gevoelloos. Maar dat is nu een stuk beter geworden. Ik hoop dat dat met de tepels ook zal gebeuren. Want dat is het enige ’spijt’ puntje waar ik mee zit.

 

Maar ja. Zal dat na 2,5 jaar nog wel terug komen??

Bedankt voor je reactie. 

Als het al zo lang geleden  is vrees ik dat het  niet meer terug komt, toch?

Ik vind het wel opvallend dat het bij jou ook vooral de linkerkant is die ongevoelig is, alsof hij aan die kant op een andere manier werkt of snijdt?

Aan de rechterkant is het bij mij ook een beetje terug maar lang niet helemaal. En de onderkant heeft helemaal geen gevoel...

 

Ik ben ooit gevallen met mijn fiets waarbij mijn trapper heel hard tegen mijn onderbeen sloeg. Dat is al een jaar of 10 geleden en dat stuk is nog steeds totaal gevoelloos, dat komt nooit meer goed en daar ben ik dus ook bang voor bij mijn borsten/tepels. En als ik nog een operatie zou doen om de pocket groter te maken, ben ik bang dat het nog erger wordt want dan wordt het weer doorgesneden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pretty_Boobs
5 minuten geleden zei senorita:

Bedankt voor je reactie. 

Als het al zo lang geleden  is vrees ik dat het  niet meer terug komt, toch?

Ik vind het wel opvallend dat het bij jou ook vooral de linkerkant is die ongevoelig is, alsof hij aan die kant op een andere manier werkt of snijdt?

Aan de rechterkant is het bij mij ook een beetje terug maar lang niet helemaal. En de onderkant heeft helemaal geen gevoel...

 

Ik ben ooit gevallen met mijn fiets waarbij mijn trapper heel hard tegen mijn onderbeen sloeg. Dat is al een jaar of 10 geleden en dat stuk is nog steeds totaal gevoelloos, dat komt nooit meer goed en daar ben ik dus ook bang voor bij mijn borsten/tepels. En als ik nog een operatie zou doen om de pocket groter te maken, ben ik bang dat het nog erger wordt want dan wordt het weer doorgesneden...

 

Ja ik zou het ook niet zomaar nog een keer laten opereren. Alleen wanneer de kans groot zou zijn dat het weer goed komt. Maar dat weet je nooit van te voren helaas.

 

Het zou kunnen idd dat hij handiger is aan de rechterkant. Maar wel lullig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.