Ga naar inhoud

Diana gabriels, herstelperiode


0089f

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben 21 jaar en denk al jaren over een borstvergroting ik voel me gewoon heel onzeker over m'n borsten.. 

Half september ben ik klaar met mijn stage en 1 november ga ik beginnen bij m'n nieuwe werkgever als stewardess. Hiervoor heb ik ook al een tijdje gevlogen en ik weet hoe slecht het soms kan zijn voor je lichaam qua luchtdruk etc. Tussen het einde van m'n stage en mijn nieuwe baan zullen ongeveer 6 weken zitten. Is dit lang genoeg om te herstellen? Ik weet dat dit per lichaam verschillend is en zeker met het beroep wat ik doe vraag ik me af of iemand ervaring heeft met vliegen en een borstvergroting? Het is echt mijn droombaan en ik wil dat niet opgeven voor een borstvergroting.. Ik zat te denken aan Diana Gabriels ,omdat je daar in termijnen kan betalen. Nou lees ik niet zulke goeie recensies over haar! Weet iemand of dat je bij een andere kliniek ook in termijnen kan betalen? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je beter vanaf nu gaan sparen en naar een andere kliniek gaan zoeken, meesten werken niet met afbetaling. 

 

Daarnaast durf ik niet te zeggen of je met 6 weken al genoeg hersteld bent om de tijdzones te kunnen handelen. 

Als ik kijk naar dingen tillen twijfel ik aan die 6 weken, dat je met 6 weken alles weer mag betekend niet automatisch dat je het ook weer kan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en de nazorg schijnt slecht te zijn. Dat staat ook letterlijk in hun contact die heb ik 3 weken geleden ook in handen gehad. Er stond dat alle overige kosten voor de klant komen bv bij complcaties. Uiteindelijk wegens omstandigheden is de operatie niet doorgegaan omdat de arts daar een ander idee had mbt de operatie. Maar 6 weken is wel fijn hoor, en via google kan je dat wel goed vinden denk ik op afbetaling, alleen je  betaald wel veel rente dat is weer minder! Heel veel succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn wel meerdere klinieken die met termijnen werken die waar ik ben geweest die doet daar ook wel aan zeiden ze tijdens consult 

Ik ben ook puur niet naar Diana heen gegaan wegens als die slechte verhalen en de kosten zijn bij sommige klinieken net zo hoog als bij haar dus zou gewoon even lekker rond kijken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het heel verstandig is om na die 6 week gelijk vol op aan het werk te gaan als stewardess, het is vrij zwaar werk en je moet best veel dingen tillen/aangeven/bagagbakken dicht duwen etc.  De herstelperiode is 6 weken maar zoals hierboven al gezegd werd in een reactie, betekend t niet dat je ook echt alles weer kan na 6 weken. De een geneest sneller dan de ander.

Je moet ook zeker je droombaan niet opgeven meid! En de borstvergroting ook niet als je dat echt graag wil! 

 

Zelf ben ik 24 dagen geleden geopereerd door kevin peters via diana, tot nu toe heb ik niks te klagen! Maar als je idd complicaties krijgt is het een ander verhaal. 

 

Succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

 

Ik denk niet dat je het ene voor het andere moet opgeven.

Als het echt om de kosten gaat dan zou je ook eens bij Faceland kunnen kijken. Voor een borstvergroting met Motiva prothesen vragen zij € 2.250. Dat is minder dan wat Diana Gabriels vraagt. Volgens de website kun je ook in termijnen betalen. Misschien heb je daar iets aan?

 

Of 6 weken genoeg gaat zijn weet ik niet. Je kunt het tijdens je consult natuurlijk wel met de arts bespreken. Hij kan dan beter voor je bepalen of dat genoeg is of dat je wellicht in het begin wat aanpassingen moet doen.

 

Succes in ieder geval!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.