Ga naar inhoud

Padded of niet padded sportbh bij borstverkleining


Aanbevolen berichten

Hi, 

 

Op 16 augustus word ik geopereerd aan een borstverkleining bij dokter Fechner in het MMC. Nu moet ik een sportbh aanschaffen voor na de operatie. Ik lees op het forum verschillende merken en tips. 

Nu alleen de vraag moet je een padded bh of niet padded sportbh halen? Is het heel erg als het een achtersluiting is? En zijn die van de Hema ook goed?

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei Jules83:

Bij mij zei hij:

geen pads

geen kruising want drukt implantaten samen

geen beugel

uk heb deze erbij gekocht 

http://be.triumph.com/nl/minimizer-sport-bh-/triaction-control-lite/10165861.html?cgid=921000&color=0004_Black

 

kreeg ook wel andere in ziekenhuis

bij een borstverkleining krijg je geen implantaten ;) 

 

 

44 minuten geleden zei RVL:

Hi, 

 

Op 16 augustus word ik geopereerd aan een borstverkleining bij dokter Fechner in het MMC. Nu moet ik een sportbh aanschaffen voor na de operatie. Ik lees op het forum verschillende merken en tips. 

Nu alleen de vraag moet je een padded bh of niet padded sportbh halen? Is het heel erg als het een achtersluiting is? En zijn die van de Hema ook goed?

 

Liefs 

hoi hoi

In principe moet je uitgaan van zeker de eerste 6 weken een unpadded bh.
Bij een borstvergroting is de Hema Heavy support Non-padded toegestaan, als je er 1 van de hema wilt, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen voor een borstverkleining. Heeft je eigen pc hier niets over gezegd toevallig? Anders zou ik het even navragen aan hem, aangezien iedere pc ook nog eens zo zijn eigen regels heeft :)

Achtersluiting is niet zo een probleem, als je iemand hebt die je de eerste dagen kan helpen eventueel. Na een paar dagen krijg je hem wel weer zelf dicht.
xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

weet je zeker dat je er geen een van het ziekenhuis krijgt? Ik heb er een van de chirurg gekregen, hebben ze meteen op de ok aangetrokken. Bij de andere chirurgen waar ik op consult was, zou ik ook van hen krijgen! 

 

Zal morgen even voor je kijken welke het is!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.