Ga naar inhoud

Help!! Wanneer weer werken?


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

ik ben zelf nagelstyliste en vroeg me af of er hier meerdere meiden zijn met dit beroep en hoe dit is gegaan met het herstel en wanneer jullie weer zijn begonnen met werken? 

Ik heb zelf 2/2,5 week vrij daarna begin ik weer met wat klanten maar na de 3e week heb ik wel weer druk.

ik begin steeds meer te twijfelen of dit niet te kort zal zijn voor het herstel en wil niet gaan overbelasten.

 

Hoe denken jullie hierover? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik ben op dit moment niet meer actief maar heb het wel altijd gedaan de nagels. Ik ben nu zelf 1,5 week po en ik denk dat het wel moet lukken hoor na 2,5-3weken. Ik zou gewoon lekker een joggingbroek aan doen en een comfortabel shirt dat zit al wat lekkerder dan een strakke blouse. Ik heb zelf nu ook nog dat vocht vast hou dus was opgeblazen. 

Het gaat erom dat je niet zwaar tilt en niet boven je hoofd tilt dus als je alles op hand bereik zet moet het wel kunnen. Succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje dankjewel voor je reactie!! Hoe voel jij je nu? Hoeveel cc heb je en heb je het achter de spier of dual plane? 

Ja ik ben erg benieuwd hoe het gaat ik hoop dat het na 2,5/3 weken weer gaat lukken en ik weer aan het werk kan want is ook eigenlijk geen mogelijkheid om dan niet te starten na 3 weken. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Coco1:

@Gizmootje dankjewel voor je reactie!! Hoe voel jij je nu? Hoeveel cc heb je en heb je het achter de spier of dual plane? 

Ja ik ben erg benieuwd hoe het gaat ik hoop dat het na 2,5/3 weken weer gaat lukken en ik weer aan het werk kan want is ook eigenlijk geen mogelijkheid om dan niet te starten na 3 weken. :D

450cc dual plane. 

Dinsdag aankomende week ben ik 2 weken. Ik ben alleen wat stijf na het opstaan, schouders doen dan zeer. Heb gister een drukke dag gehad met boodschappen etc ging hartstikke goed. Wel iemand mee om te sjouwen. Ga van de week weer proberen auto te rijden maar dat moet wel lukken denk me armen die gebruik ik weer prima. 

Neem een goede houding aan met nagelen dalijk dan moet het wel lukken. Zou het beetje opbouwen eerste dag niet meteen lange dag plannen :P ik weet hoe ongeduldig sommige klanten zijn als je net 3 weken dicht bent geweest 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.