Ga naar inhoud

MissD : 13 december 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Dag dames bedankt voor jullie lieve berichtjes..

Hier komt mijn operatieverslagje :)

ik was 6.15 wakker we vertrokken 6.30 naar het ziekenhuis.. De heenweg heb ik natuurlijk gereden :)

We waren daar precies om 7.20.. Bij de receptie stond een mevrouw die gaf mij en me moeder de hand.. Ze zei loop maar even mee dan breng ik je naar je kamer.. In de kamer waren 4 bedden, op mijn bed stonden 2 doosjes ingepakt met mijn inplantaten :) Tegenover mij had je nog een bed ook met doosjes inplantaten voor iemand anders..

De mevrouw vertelde mij waar ik me spulletjes kon zetten en dat ik straks me zelf moest uitkleden en de schort aan moest strekken..

Ze ging eerst nog alles doornemen mijn gewicht lengte enz.. Toen kreeg ik in me buik een prik voor trambose.. Deed heel eventjes pijn..

Toen zei ze we moeten even wachten tot de arts zo ver is en de operatiekamer klaar is...

Dus ik had me kleren uitgedaan schort aangetrokken hij viel gewoon netsjes dicht van achteren, ging nog even snel naar het toitlet..

Toen zei ze ik heb een telefoontje gekregen dat alles gereed is we kunnen naar beneden.. Toen voelde ik even zo iets van okey nou gaat het gebeuren :)

Dus ik moest op het bed liggen me slippers bleven in de kamer.. Mama mocht mee tot beneden.. Bij de deur van de operatiekamer gaf mama mij een kus en wenste mij succes.. na dat mijn moeder weg was kwamen we in de operatiekamer dat had een operatieplek en een uitrust plek. We gingen eerst naar het uitrust plek.. De mevrouw zei veel succes en ze ging.. In de kamer was er een meneer die gaf mij een hand hij deed een paar pleisters op me rug plakken voor mijn hartkloppingen ofzo :) Ook kreeg ik een haarnetje. Daarna kwamen er nog 2 andere dames die gaven mij de hand en toen kwam de anestesi die gaf ik ook een hand..

Het was rond 8.15 mijn pc kwam gaf me een hand en vroeg het het ging ik was echt bang van de infuus prik.. Ik moest recht

gaan zitten en mijn pc ging tekenen en meten bij me borsten.. Toen ging hij even weg toen kwam de anestesi en de andere dames ze brachten mij met het bed naar de operatie plek.. Ik moest daar op het andere bed gaan liggen. Mijn rechter hand ik geloof me wijsvinger kreeg ik zo een klem op en mijn linker hand ging de anestesi de infus inbrengen ik voelde niks vond ik de tramboze prik pijnlijker.. Hij zei ik breng zo het medicijn erin dan ga je lekker slapen.. Ik keek naar de klok het was precies 8.35 ik voelde me draaierig en voor ik het weet waren me ogen dicht..

Toen ik wakker werd rond 10.30 was het echt een fijn gevoel alsof je zo lekker geslapen hebt.. Ik herinner niet meer hoe ik naar me kamer ben gekomen met het bed.. Ik deed mijn ogen open zag me moeder ze zei en laat zien :) dus ik deed zo schrot omlaag ze zei oo wat mooi en dat meisje tegen over mij keek ook mee met haar moeder :)

Er werd wel wat gezegd enzo ik zei ook wel wat maar na 10min kom je pas echt bij :) Ik kreeg me bh aan door de mevrouw van de receptie en toen ging ik eigenlijk meteen dat andere meisje geruststellen dat het allemaal goed komt en dat alles mee valt :)

ik voelde niks geen pijn.. En toen ging de infuus er uit toen voelde ik alleen dat het aanvoelt alsof het gekneust is maar ik had er geen last van.

Ik kreeg lekker thee beschuit met kaas, deed meteen me tong en navel piercing weer in :) Mama hielp me mee met aankleden maar ik kon ook gewoon me armen bewegen enzo, badjas heb ik eigenlijk niet nodig gehad, mijn moeder deed mijn mayo aan een wollen rokje een hempje en een vest met knoopjes.. 2 keer na de wc geweest ik mocht niet meteen naar huis, dus we waren allemaal aan het kletsen.

De anestesi kwam langs schreef medicijnen voor de pijn en vroeg hoe het ging enzo.. Toen kwam mijn pc en vertelde dat alles goed was verlopen enzo.. En toen kwam dat meisje terug de kamer binnen zij kreeg ronde protheses 280 die van haar waren ook mooi..

Ik heb nu een sportbh maat c aan en in mijn kleding ziet het er goed uit.. ik mocht 15.uur weer naar huis..

Ik ga lekker frietjes eten ik kom wel weer te voorschijn in de avond :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej MisD,

Super zeg, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Eindeljk heb je ze dan...en ben je tevreden ermee en heb je ze al in de spiegel bekeken of kan dat nog niet??

Als ik alles zo lees ging t allemaal prima bij jou en dat je nu patatjes gaat eten haha wel grappig dat je daar gewoon alweer trek in hebt ;)

Zo te lezen ben je ook niet misselijk geweest van de narcose?? super hoor!!!

Je heb nu dus maatje C :D super mooie maat toch en dan is het nu natuurlijk maar afwachten hoe ze nog gaan veranderen :D

Ben heel blij dat je meteen een verslagje heb geschreven, nu heb ik nog meer zin gekregen in mijn operatie donderdag :D

Ik zou zeggen doe vooral rustig aan maar dat zal nie anders gaan ook ;) en ik wens je alvast sterkte de komende nacht, hoop dat je die een btje goed doorkomt...las trouwens dat je toch ook medicijnen voorgeschreven hebt gekregen, bij mij op dat formulier stond alleen dat ik het met paracetemol kan doen maar mis dat jij toch iets sterkers heb moeten halen bij de apotheek dan??!!

Nou succes meid en nogmaals gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten ;)

Liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss D,

Gefeliciteerd!!! :64: Leuk verslagje, je lijkt je al vrij goed te voelen! Fijn dat het allemaal goed is meegevallen, laat je nu maar lekker verwennen en rust goed uit! Ben benieuwd naar je eerste picjes! Hoop dat je goed kunt slapen vannacht!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WOEHOE!!! Dat klinkt wel goed heej! Helemaal niet misselijk van de narcose en al gelijk patat eten :136:

Erg leuk om te lezen hoe het gegaan is! En GEFELICITEERD natuurlijk!!!

Ik krijg er al steeds meer zin in! Ik ben benieuwd naar je foto's!!!! Gezien ik ook 255 cc krijg...

Heel veel succes met het herstel en heel veel liefs,

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Wat leuk jullie berichtjes te lezen allemaal..

Ik wass totaal niet misselijk ik ben zelfs vergeten wat er vandaag allemaal is gebeurd het lijkt alsof ik geen operatie heb gehad en dat me borsten gewoon voller zijn geworden.. Je voelt je borsten gespannen en als je medicijnen uitgewerkt zijn dan dan voel je lichte steekjes zal ik maar zeggen of te wel alsof je ergens op drukt waar je pijn hebt.. De pijn ervaar ik niet als strek als ik een cijfer moet geven van de pijn van 0 tot 10 dan is het denk een 2 ofzo :)

toen ik thuis kwam heb ik me bh bandjes los gemaakt om ze te bekijken ik kreeg me bh niet helemaal uit want bij de hechtingen is het nog wat gevoelig..

Als ik ze van de voorkant bekijk vind ik ze zelf erg mooi ze zien er ook erg natuurlijk uit.. tussen me borsten is nog gezwollen vandaar heb ik daar nog niet echt rondingen.. van de zijkant vind ik ze perfect bij me lichaam passen.. Ik ben erg tevreden.. Draag nu alleen een sportbh en het ziet er precies het zelfde uit als wat ik hiervoor had met heel veel vulling.. Ze zitten nu ook strak opmijn lijf en aangespannen dat gaat met de tijd soepel worden zei mijn pc.

Ik had echt honger toen ik thuis kwam gelukkig mama had frietjes,frikandel, kipnuggets en salade gemaakt ik heb lekker gegeten :) Mama heeft mijn medicijnen gehaald 1tje is voor maagpijn wat 1x daags ingenomen moet worden en de andere is voor ontstekings pijn dat moet 3x daags.. en de paracetemol mag je tussendoor ook innemen.. Heb vandaag maar 1 paracetemol ingenomen.. Ik hou niet zo van medicijnen innemen..

Vandaag al ingenomen:

1x maagpijn capsules

3x ontstekingspijn tabletten

1x paracetemol

3 keer arnica druppel

1 keer vitamine c

Dames die aan de beurt zijn binnenkort heel veel succes en maak je allemaal niet druk het valt echt zwaar mee. Het ligt er denk ik ook maar net aan hoe je bouw is en waar je de inplantaat krijgt..

Ik las hier dat mensen de wc knop niet konden indrukken of de klink van de deur niet konden openen als je al die dingen leest voel je je ook een beetje ongemakkelijk en denk je dat dat ook bij jou gebeurd. Dat moet je dus niet doen elk persoon is anders de een ervaart pijn als pijn en de ander voelt het amper..

Ik kon gelukkig de deurklink en de wc knop indrukken haha :) maar de deur opslot doen heb ik niet geprobeerd denk dat dat meer kracht nodig heeft..

Fotos binnenkort (o) (o)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej misD,

Goed om te lezen dat je t allemaal zo goed heb ervaren en nog belangrijker dat je er nu al blij mee bent en tevreden :D dat lees je nie bij iedereen in het begin meteen dus das wel een groot pluspunt ;)

En de pijn een 2 das helemaal niet veel hoop dat ik dat ook zo ga ervaren maar zoals je al zegt das bij iedereen anders...

Ben benieuwd hoe het de afgelopen nacht is geweest met slapen op je rug???

Ik heb iig heel veel aan je verhaal dus ik blijf je dan ook zkr volgen :D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej misD,

Goed om te lezen dat je t allemaal zo goed heb ervaren en nog belangrijker dat je er nu al blij mee bent en tevreden :D dat lees je nie bij iedereen in het begin meteen dus das wel een groot pluspunt ;)

En de pijn een 2 das helemaal niet veel hoop dat ik dat ook zo ga ervaren maar zoals je al zegt das bij iedereen anders...

Ben benieuwd hoe het de afgelopen nacht is geweest met slapen op je rug???

Ik heb iig heel veel aan je verhaal dus ik blijf je dan ook zkr volgen :D

Liefs xxx

Idd heel goed om te lezen ;) Heb precies hetzelfde haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren op me rug geslapen dus wat ik niet vaak doe, ik slaap vaak op me buik.. Maar ik heb gewoon lekker geslapen..

Alles verloopt goed.. Ik was ze vandaag zo aan het voelen en toen voelde ik wat raars.. alsof je in een zakje water drukt.. je hoort echt zo een geluid maar ik denk gewoon water ophoping want ik voel het ook in het midden van me borst..

Ik kan gewoon alles doen naar de wc in me bed liggen er weer uit komen het is belangrijk dat je geen kracht zet op je armen dan voelt het dus als een kneuzing.. Het is ook echt alleen gevoelig bij de littekens.. Ik heb gevoel in me borst alleen de onderkant nog niet mijn linker tepel heb ik wel gevoel maar de rechter nog niet :) ik kan gewoon wat oprapen van de grond.. Als ik zit voel ik me zelf ook het meest op me gemak..

En helemaal recht staan is ook nog niet zo prettig maar voor de rest gaat alles goed.. ik moet volgende week in arnhem zijn voor de hechtingen.. Ik mag ook al na een week auto rijden.

Ik ben normaal toch een aansteller een watje maar dit bevalt me zo goed.. Als ik later zo iets heb van ze mogen wel wat groter durf ik zo weer onder het mes :)

Dr. van der Weij heeft ook een techniek waardoor je minder pijn hebt straks.. Hij vertelde mij dat hij de plaats waar de prothese komt zo snijd in de vorm van de prothese en de groote zo kan de prothese ook niet draaien.. Het voelt alsof je 5kg op je borst heb zitten zo zwaar voelt het aan maar pijn is het echt niet..

Ik heb ook echt niet het gevoel dat er iets in zit of dat ik nep ben ofzo :) Het voelt gewoon echt aan alsof het van je zelf is.. Je vergeet alles zo snel vooral de dag van de operatie ik denk er alniet meer aan het was alleen spannend toen in de operatiekamer maar als je eenmaal slaapt en wakker word dan is de tijd zo snel gegaan lijkt wel.. Je bent wel even duf nog als je wakker word je komt pas na een paar min bij :)

Ik begrijp niet waarom ik dit niet eerder heb gedaan zoveel consulten gehad zoveel over gepiekerd enzo..

Ik heb alles goed ervaren bij dr. van der weij ze hebben me vandaag ook gebeld om te vragen hoe het met me gaat enzo..

dus als je nog twijfels welke arts maak dan zeker een afspraak bij dr van der weij ..

Dames ik wens het allerbeste voor jullie en ga zeker altijd voor het max wat er in kan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Lotus:

Ik ben tevreden over de maat het is een groot verschil van wat ik eerst had ze zijn ook nog gespannen dus denk dat ze straks wel wat grooter zullen lijken :) Ik zal even mijn fotos er op zetten dan heb je alvast een beeld..

Lieve MissJ:

Klopt helemaal wat je zegt ik moet ook goed rusten ik heb soms ook snel dat ik iets wil doen hou niet zo van heel dag zitten of liggen :) maar ook omdat je de pijnstillers gebruikt voel je niet dat je ergens last van hebt.. Ik heb vandaag niet veel gedaan hoor thee gemaakt ontbijt en dat was het :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Dames,

Voor foto´s kunnen jullie mij het beste een pb sturen, ik wil ze niet op de site zetten omdat ik dat toch een beetje prive vind..

Het gaat vandaag nog beter met me ik ben gestopt met de medicijnen ik vind dat niet nodig heb geen pijn en als ik nog wat voel kan ik altijd een paracetemol gebruiken..

Ik wens voor iedereen het beste hoop dat alles goed verloopt bij iedereen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed allemaal!!

En dan te bedenken dat je voor de bv zo zenuwachtig ben...Tis mij ook allemaal 100% meegevallen.

Was best bang om wakker te worden met HEEL veel pijn.

Ik werd ook in een peace stemming wakker...HEERLIJK!!

Heb je nu vakantie?of zit je in de ziektewet?

Liefs misse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Ik heb de foto's niet op een site dus als jullie het resultaat willen zien dan kunnen jullie me toevoegen op msn die krijg je wel per bp, dan stuur ik de fotos via daar.

Ja ik heb niks te klagen alles gaat goed ik heb vandaag een douche genomen met behulp van mijn moeder.. Onder de douche zag ik dat het midden stuk van me borst nog wat gezwollen is maar ze zien er super mooi uit ik ben dol blij (o) (o) Aan de onderkant van mijn borsten heb ik nog geen gevoel wel aan de bovenkant..

Oww nog iets met mijn borsten nu weeg ik 2 kilo meer :) ik was 55 ben nu 57 of het komt door vocht in mijn lichaam..

Ik heb echt een droomoperatie gehad zo kun je het wel noemen ja..

MissE Ik heb vakantie 2 weken en daarna doe ik nog 4 weken lichte werkzaamheden verrichten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.