Ga naar inhoud

MissD : 13 december 2010 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi L,

In de velthuiskliniek werken ze eigenlijk niet met natrelle protheses omdat ze daar nu met mentor werken wat ook een goed merk is alleen Natrelle is toch wat beter en mooier.. Ze kunnen wel de Natrelle bestellen bij de velthuiskliniek dan kun je die alsnog krijgen..

Hij adviseerde mij ook idd Dual plane alleen ik heb veel foto's gezien en gelezen dat de pijn erger is dan op de spier...

Natrelle is de merk van de prothese en alle protheses hebben ook maten kwa breedte hoogte daar heb je een tabel voor waarin je kunt kijken wat de metingen zijn van de protheses.. Als de arts bv 13cm meet voor de borstbreedte dan kun je kijken naar 300cc als die prothese dan niet meer dan 12 cm breed is dan kun je dat prothese krijgen omdat je geloof ik nog 1cm speling moet hebben.. Het zou wel kunnen maar dan zou het niet zo natuurlijk zijn..

Natrelle heb je in alle maten en soorten Je hebt de L voor Low De M voor moderate en de F voor full. Je arts kan de lengte van je borst meten en aan de hand daarvan heb je of L, of M of F..

Stel dat je M hebt dan heb je ook nog verschillende soorten stijlen.. Je kunt op de tabel precies zien welke prothese je mooi vind de een heeft aan de onderkant meer projectie en de ander wat minder.. Stel dat je nu MF styl wilt kun je precies zien hoe breed je borst is en hoeveel er dan in kan.. Het is een beetje ingewikkeld als ik het zo vertel maar ik denk als je de tabel ziet dat alles voorzich spreekt.

Dr Leo Peter van der Weij heeft me ook verteld dat als een prothese draait dit niet aan de prothese of de plaats waar ligt, maar hoe consequent de arts hierin werkt. Hij maakt onder je borst een holte in de vorm van de prothese in mijn geval anatomisch. Zo heeft de prothese geen speling onder je borst en kan de prothese ook minder snel draaien dan dat een arts de holte wat groter maakt.

Geloof mij ik ben al vanaf mijn 18de aan het informeren ik ben overal geweest.. Alleen ik had vandaag een goed gevoel bij hem hij praat zelfverzekerd ik heb er vol vertrouwen in..

consult is gewoon gratis je kunt niks verliezen als je even op gesprek gaat? Misschien adviseerd hij je op de spier of geeft je juist het gevoel dat je echt niet meer gaat twijfelen..

Beste mii18,

Ik krijg een offerte thuis toegestuurd ik heb aangegeven 11,12 of 13 december dus ik ben benieuwd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Delia....

Ben eventjes niet hier geweest, druk druk druk...

Ik ben vandaag nog eens bij de Velthuis geweest en gesprek gehad met Dc. van Tits en nogmaals gepast, en toen heb ik besloten...

Ga het toch doen zoals het in eerste instantie al afgesproken was...

De druppel prothese van Mentor, 300cc, dual plane..

Had er toch een heel goed gevoel bij en ben er al zolang ook mee bezig.. moet een keer knopen hakken he..

Dus alles gaat door zoals het al gepland stond, en nu is t dus nog maar 2weekjes en ben ik al aan de beurt...

Spannend...

En jij nog nieuws????

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieveranoniem84,

Wat spannend voor jou ik heb ook vol vertrouwen in hem.. Ik word waarschijnlijk of 13 of 23 december geopereerd alleen moet nog even een keuze maken..

L,

Ik ben ook zeer tevreden over de gang van zaken van de velthuiskliniek dr. Tits heeft ook veel ervaring op dat gebied hij is ook echt een leuke man :) Je moet ook de knoop hakken een keer en geloof er maar in dat ze straks prachtig worden.. 2 weken nog ow mijn god dat is zo nou succes alvast laat mij weten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeej MissD,

Gaaf joh dat de datum nu vast staat :D ik wordt de 16de geopereerd dus dan kunnen we elkaar een beetje volgen in het herstel daarna ;) ben zeer benieuwd hoe het jou allemaal afgaat ;) we krijgen ook bijna precies hetzelfde bij dezelfde dokter :D echt wel leuk, het enige verschil is dat jij 255 krijgt en ik 295 cc...

Voor jou nog 38 daagjes en voor mij nog 41 daagjes aftellen :D:D

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Delia ik laat het je zkr weten....

Nu nog maar 13dgn tot de 17e november... spannend... !!

En voor jullie is het ook zo hoor... voor je het weet is het voorbij...

Alleen kan ik al bijna niet meer wachten....

Ben zo benieuwd......

Toch blijf je twijfelen he.. maar goed daar zijn we vrouw voor... ;-)

Fijne avond dames....

:131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd L.... super snel al zeg dat je geholpen gaat worden :D ik ben benieuwd hoe het je afgaat :D

En inderdaad ik twijfel ook nog steeds hoor, gaat geen dag voorbij waarin ik denk hmm zou t toch niet te weinig cc's zijn of was rond nou toch beter geweest hahaha maja wat je zegt daar zijn we vrouw voor en tja tis toch iets waar je hopelijk heeeeeeeeeeel lang mee moet doen dus ja...maar komt helemaal goed joh :D

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieveranoniem84 ik denk dat de meeste wel twijfelen..... maar dat hoort er inderdaad bij.... heb er wel écht zin in...

was vandaag bij vriendin van me en zij heeft t gister laten doen, en dan kan ik niet meer wachten....

maar ze kon verder bijna niks, dus daar zit ik weer niet op te wachten...

we willen mooi zijn he, dan moeten we er ook maar iets voor doen...

lees dat jij 295 cc gaat doen, nou zitten we bijna gelijk toch, en ook anatomische... :126:

alleen laat jij ze anders plaatsen... maar het is gewoon zo verschillend per persoon dus je kan ook moeilijk met andere gaan vergelijken...

je krijgt toch altijd iets anders, en hopelijk wel iets waar we altijd trots op zullen zijn...

wanneer was jou datum dan????

en trouwens met 295 ga je toch gewoon 2 cupmaten groter..... zal toch wel op n C uitkomen denk ik????

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt ook wel hoor als ik hier zo hier en daar het een en andere lees, twijfelen de meeste toch wel maar dat hoort er idd wel bij, tis toch niet iets wat je ff laat doen ;)

Wat leuk joh dat een vriedin van je het heeft laten doen, heb je vast een hoop aan...dat ze nog niks kan is wel minder inderdaad maja die 2 dagen op je hele leven dat je dan niks kan overleef je ook wel weer toch :D ik heb t dr graag voor over in ieder geval!!!

Ja klopt we hebben echt bijna dezelfde aantal cc's alleen ik voor de spier en jij dual plane, dan zal jij misschien iets langer last hebben maar je weet t volgens mij nooit, wat je zegt het is bij iedereen anders ook de aantal cc's pakt echt bij iedereen anders uit als ik af en toe foto's zie dan verbaas ik me er echt weleens over...bij mij is het inderdaad de bedoeling dat het uitkomt op een cup C, ik lees gewoon zo vaak van mensen dat ze het achteraf best wat groter hadden gewild dat ik denk moet ik dat dan ook niet doen voor zoveel geld wat je ervoor betaald maar ik wil gewoon echt niet dat ik opeens zo'n baywatch effect krijg dus ik weet bijna wel zkr dat t gewoon een mooie cup gaat worden :D

Ik word trouwens 16 december geholpen dus een maandje na jou...

Succes met aftellen!!!

Liefs Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey MissD

Ik heb ook even een vraagje aan je.. Heb je gewoon na je 1e consult de datum gepland en go for it?!

Of heb je twee consulten gehad bij de Boerhaave?

Ik las dat jij ook 255 cc krijgt, wat heb je gezegd wat voor cup je wilde uitkomen? Ik wil namelijk op een C uitkomen zeker! en krijg ook 255 cc..

Alvast bedankt voor je antwoord en succes met aftellen!!!!!!! ;)

Liefs,

Lotus :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Lotus,

Ik heb denk ik de meeste consulten gehad van iedereen :)

Maar bij Dr Leo Peter van der Weij had ik maar 1 consult nodig want mijn consult duurde ook 3 uur ik kon alles vragen en op alles kreeg ik een antwoord wat ik ook echt begreep. Het was niet net als andere PC van ja dat kan als je dat wilt of ja dat kan ook wel als je dat wilt. Het was gewoon dit dit en dit en dat dat kon niet :) En dan is het gewoon duidelijk dan hoef je niet meer te twijfelen..

Ik heb gevraagd om een kleine c en daar zal ik dan zo een beetje op uit komen hoop ik :) Ik heb niet echt een cup maat afgesproken hoor maar gewoon met passen wel aangegeven wat ik mooi vond. 300 cc vond ik bij mij veel te groot want dan komen straks eerst me borsten naar voren en daarna pas ik zelf :) 255 cc is genoeg voor mij ik krijg ze ook op de spier dan lijken ze zowiezo groter.. En het ligt er ook maar net aan hoe groot je borsten nu zijn? Als je ongeveer net als mij een handje vol hebt kom je vast wel uit op een C.. Succes er mee..

Ik heb vandaag arnica druppel gekocht en vitamine c ik moet er volgende week al mee beginnen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Lotus,

Ik heb denk ik de meeste consulten gehad van iedereen :)

Maar bij Dr Leo Peter van der Weij had ik maar 1 consult nodig want mijn consult duurde ook 3 uur ik kon alles vragen en op alles kreeg ik een antwoord wat ik ook echt begreep. Het was niet net als andere PC van ja dat kan als je dat wilt of ja dat kan ook wel als je dat wilt. Het was gewoon dit dit en dit en dat dat kon niet :) En dan is het gewoon duidelijk dan hoef je niet meer te twijfelen..

Ik heb gevraagd om een kleine c en daar zal ik dan zo een beetje op uit komen hoop ik :) Ik heb niet echt een cup maat afgesproken hoor maar gewoon met passen wel aangegeven wat ik mooi vond. 300 cc vond ik bij mij veel te groot want dan komen straks eerst me borsten naar voren en daarna pas ik zelf :) 255 cc is genoeg voor mij ik krijg ze ook op de spier dan lijken ze zowiezo groter.. En het ligt er ook maar net aan hoe groot je borsten nu zijn? Als je ongeveer net als mij een handje vol hebt kom je vast wel uit op een C.. Succes er mee..

Ik heb vandaag arnica druppel gekocht en vitamine c ik moet er volgende week al mee beginnen :)

Dan ben ik zeker zeer benieuwd waar je op uit komt na je operatie!! Als het een kleine C wordt ga ik toch nog even een bijstelling doen denk ik hihi! Want meer dan een handje vol heb ik echt niet! En dan moet je al geen grote handen hebben hahaha! Thanks voor je reactie iig..

X :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve lotus,

Maak je daar maar niet zo druk om :) Dat verschilt echt per persoon per borst en je bouw en de hoeveelheid vetweefsel.. Bij mij kan er ook niet meer in want dan heb ik niet genoeg speling in de borst en dan ga je randen zien en dat wil ik niet... Mijn vriendinnen hebben ook allemaal 255 cc gehad en die hadden zelfs minder dan mij hun hebben nu een grote c en ze zijn echt mooi geworden..

Succes er mee :) Wanneer wordt je geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is ook wel zo.. Ik ga denk ik ook niet meer terug voor een tweede consult.. Ik geloof het wel.. Hij zal wel weten waar die mee bezig is toch?!

Ik word 14 januari pas geopereerd.. Omdat dat beter uitkomt met mijn werk enzo.. Dan heb ik mooi drie weekjes ziekteverlof om goed bij te komen van alles..

JIJ BENT AL BIJNA AAN DE BEURT JOH! Oeh ik ben zo benieuwd hoe het je gaat bevallen! Wel verslagje typen voor mij he? Dat ik 't kan lezen :)

Heel veel succes met aftellen die laatste dagen ;)

Liefs

X :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Lotus,

Ik had zeker geen 2de gesprek nodig.. Ik was erg tevreden met alles

Als ik nu nog vragen heb kan ik ze 24 uur bereiken..

Ik heb mijn operatie al betaald dus daar ben ik ook al vanaf..

Een sportbh heb ik nog nodig

En ik heb nog 2 weekjes bijna en dan ben ik aan de beurt ja.. Nu sta ik er nog niet zo bij stil maar ik weet dat als de tijd er is dat ik dan echt ga shaken :)

Maar goed ik denk helder ik ga slapen en word wakker.. Het word er alleenmaar mooier op en bij jou ook dat zul je zien..

Ik zet zeker mijn operatieverslagje en fotos er dan op..

Januari is ook zo hoor voor je het weet ben jij ook al aan de beurt. Ik heb 2 weken vrij genomen dat is hopelijk genoeg en anders blijf ik nog een paar dagen thuis..

Ik hoop dat ik niet veel pijn krikg want kan daar niet tegen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meis!

Je krijgt sowieso een sportbh in de kliniek he?! Ik zou daarna pas voor een tweede gaan, omdat je dan pas weet wat je maat wordt toch?!

En voor pijn hebben we pijnstillers he? Die zijn er niet voor niets... :155:

Ik hou je topic in de gaten hoor! Want de zenuwen zullen nog wel toenemen.. Ik heb nu ook nog nergens last van alleen het idee dat er over anderhalve maand ineens borsten zullen zitten haha, dat idee is wel een beetje vreemd! Maar heb er zeker ook zin in!

Ik hoop maar dat twee weken genoeg is ja... Ik heb drie weken.. voor de zekerheid. Ik ken mezelf, als ik eenmaal weer aan de gang ben en ik voel geen pijn ga ik misschien weer teveel doen.. Nouja, als het niet gaat pak je gwoon nog een weekje erbij toch?! Luisteren naar je lichaam is me wel duidelijk geworden hier...

SUCCES! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 10 dagen en dan is het mijn beurt spannend vind ik het nog niet..

Lotus ik kon ook een bh van hun krijgen alleen dat kost da 100 euro dacht ik in de winkel zijn ze voor 50 euro geloof ik..

even een vraagje aan iedereen mag ik acryl nagles op me handen en tenen als ik geopereerd word?

En wat krijgh ik aan als ik geopereerd word? mag ik gewoon me slipje aanhouden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej misD, voor jou nog 10 voor mij nog 13 :D:D eindelijk komt t echt dichtbij :D ik ben ook nog totaal niet zenuwachtig hoor en dat word ik denk ook niet kheb dr gewoon zo'n zin in...

of je nagels op mag weet ik echt niet, ik vroeg me af of ik gewoon mascara op mag want ze zeiden geen make up maar zonder mascare zie ik dr echt ziek uit dus ik denk dak gewoon stiekum iets op doe hoor ;)

je slipje mag je aanhouden volgens mij had ik dat ergens gelezen van iemand...

Nou succes weer met aftellen ik hou je verslag in de gaten :D

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die nagels weet ik ook niet, je mag geen nagellak op omdat ze de kleur van je nagels moeten zien ofzo, of alles goed gaat. Ik weet er ook het fijne niet van.

Mascara zou ik niet opdoen, je kan wel je wimpers donker verven als je vindt dat je er niet uitziet zonder mascara.....al vind ik het zelf niet zo belangrijk hoe ik eruit zie als ik geopereerd word, denk dat ik er tijdens de narcose en het wakker maken ook niet echt lekker heb uitgezien hoor :154: .

En je slipje houd je gewoon aan. ik had een (dames)boxershort gekocht, draag normaal nl altijd strings maar dat vond ik een beetje too much haha. Ik had een badjas aan met daaronder dus mn onderbroekje, toen ik op de tafel ging liggen, moest mn badjas (uiteraard) uit en lag ik daar dus met alleen mn boxer aan. Volgens mij hebben sommigen een papieren jurk aan en ook een haarnetje ofzo, maar ik lag daar dus alleen in mn onderbroek met los haar :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.