Ga naar inhoud

Annnita (Niiietje) : 23 maart 2009 : MC Leeuwarden


Gast niietje

Aanbevolen berichten

medicatie? Ben je gek? Ik laat me geen depressie aanpraten. Ik ben niet depressief hoor.

Daar ben ik zelf helemaal bij, dus hier wordt niets van dergelijke rommel geslikt.

Ik ben nogal een doordenderaar en nu moets ik verplicht een aantal weken niets doen. Denk dat daar het knelpunt zit.

Ik moet gewoon leren een stukje rust in mezelf te vinden. Echte rust dan, en niet leuk iets voor actiefs voor mezelf doen.

Morgen de uitslag van het bloed (waar ik dus helemaal niets van verwacht) en verder ben ik tegenwoordig een kei in het aangeven van mijn grenzen op het werk. Ik wist altijd wel al goed aan te geven wat ik wel en niet aankon, en nu gata dat nog beter. Ik bewaak mijn grenzen erg goed. Dus daar ben ik helemaal trots op.

Nog 3 weekjes end an heb ik vakantie, daarna gaat het vast weer helemaal goedkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 454
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

enne je druk maken over jeuk, is toch ook prima. Als dat het enige is waar we ons druk over hoeven te maken, hebben we een amkkelijk leventje, dus kom maar op met die jeuk (alhoewel dag in dag uit jeuk lijkt me echt vreselijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik slik ook al jaren een antidepresiva (na geboorte van mijn jongste zoon 2001), en ik heb er heel veel baat bij, dacht ook altijd dat ik alles aan kon totdat ik mezelf voorbij liep....

Het is een stofje dat ik in mn hersenen niet voldoende aanmaak waardoor ik vrij snel opgefokt was in alle opzichten en nu kan ik beter relativeren.

was vorig jaar begonnen met afbouwen , maar door het overlijden van mijn ouders ( binnen 2 maanden na elkaar) vond de huisarts het niet slim om verder af te bouwen.

Dus ondanks dat je niet depresief bent kun je het toch nodig hebben zoals ik!

groetjes Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Elke dag jeuk lijjkt mij ook afschuwelijk! Ik heb er de afgelopen dagen even van mogen proeven, geen aanrader. Ik heb nl een allergische reactie op m'n dagcreme. M'n hele gezicht en hals zitten daardoor onder de jeukende bultjes. Echt om gek van te worden. Zeker als je bedenkt dat m'n tepels dus ook al een ruime week ontzettend jeuken. Dus nee, ik pas... vooral 's nachts is het erg, overdag kan ik mezelf nog wel tegenhouden met krabben, maar 's nachts is het echt niet te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen antidepressiva nodig, en ga dara dus ook niet aan beginnen.

heb ooit 3 maanden die rtoep geslikt omdat men dacht dat ik dat nodig had, vanwege lichamelijke klachten die een psychische oorzaak zouden hebben.

Bleek ik later galstenen te hebben die mijn klachten veroorzaakte.

Ook nu heb ik niet het idee dat er ook maar iets speelt wat in de richting van een depressie gaat, en ben dus ook niet van plan iets te gaan slikken. Als er al iets is, dan moet ik eerder rust in mezelf vinden door gewoon niets te doen. Ben gewoon een druk en bezig mens, en dat lukt nu niet, maar echt dames, een depressie no way.

Ik heb jarenlang met een depressieve man samengeleefd, dus weet er wat dat betreft ook wel wat van af, en ik heb in ide richting nog echt geen enkele keer gedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames!!! Ik was mn wachtwoord kwijt... :( ik was een tijdje niet online gweest en toen heeft mn computer mn wachtwoord niet meer onthouden.

Wachtwoord kwijt optie werkt niet hier en bericht wat ik van moderator heb gehad daar is ook nooit op geantwoord..

Nu zoals jullie wel zullen zien ander profiel aangemaakt.. maar het is nogsteeds dezelfde Lysanne!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

moet je nina even roepen................. :131:

niiiiinaaaaaaaaaaa,!!!!!!!!,,, .lysanne heeft je hulp nodig!!!!!!!!!

misschien dat ze je topics weer bij elkaar kan voegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

en even op die depressie terugkomend.............het stofje seratonine ontbreekt dan waarschijnlijk.

en inderdaad je hebt niet altijd een depressie nodig om anti depressiva voorgeschreven te krijgen.

alleen door de vele bijwerkingen werd ik nog depressiever......... :wacko:

het blijkt dus dat ik gewoon add heb....nee geen H ertussen...(adHd)

mijn dochter heeft het dus geerft van mij alleen dan met H.is ze mooi klaar mee....hihihihi

ben dus enigzins wat chaotisch in het hoofd.....ja zo worden heel veel dingen verklaarbaar he????hahahaha :154:

en heel vaak word heel snel iets me teveel en loopt het me ook min of meer over de schoenen.

zeg nu heel veel meer NEE dus.

iemand van jullie bekend met add????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ken er genoeg :P M'n zusje heeft ADD, een aantal collega's ook. En m'n jongste zusje heeft ADHD. Ga ik me toch afvragen of ik het ook heb haha. Maar hoef ik niet te weten, het veranderd niks aan mijn concentratie en druk zijn haha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet je nina even roepen................. :131:

niiiiinaaaaaaaaaaa,!!!!!!!!,,, .lysanne heeft je hulp nodig!!!!!!!!!

misschien dat ze je topics weer bij elkaar kan voegen...

:4: Hahahaha!

LT heeft geen 2e topic aangemaakt, alleen een nieuw profiel, dus ik hoef niets samen te voegen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

:blush:.............................. :106: ........................ :10: ........................ :45:

in ieder geval voor de moeite hoor nina !! :116:

weet ik in ieder geval ook dat je er nog bent als ik je nodig heb hihihi :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

add is ook verder niks ernstigs, kan alleen soms erg vervelend zijn.

en voor ik wist dat dit het was , was ik onderhand 8 jaar verder.

toen bleek dat onze dochter adhd had zijn er wat belletjes gaan rinkelen omdat adhd 50% kans erfelijk is.

nou ja het geeft mij wel min of meer rust.

weet nu dat er jaren terug wel degelijk iets met mij aan de hand was en dus niet depressief was, waar het toen maar op geschoven werd.

dus ik ben voor de rest dik in orde hoor.........al zou het soms voor de buitenwereld duidelijker zijn als ik een gebroken been ofzo zou hebben :144:

Link naar reactie
Delen op andere sites

add is ook verder niks ernstigs, kan alleen soms erg vervelend zijn.

en voor ik wist dat dit het was , was ik onderhand 8 jaar verder.

toen bleek dat onze dochter adhd had zijn er wat belletjes gaan rinkelen omdat adhd 50% kans erfelijk is.

nou ja het geeft mij wel min of meer rust.

weet nu dat er jaren terug wel degelijk iets met mij aan de hand was en dus niet depressief was, waar het toen maar op geschoven werd.

dus ik ben voor de rest dik in orde hoor.........al zou het soms voor de buitenwereld duidelijker zijn als ik een gebroken been ofzo zou hebben :144:

Ik ken dat heb Fybromialgie!

ook zoiets dat aan de buitenkant niet te zien is, maar nu eindelijk erkent is bij mij door de doktoren.

Maar ik weet ook mn moeder had kanker en dat was wel zichtbaar (kaal door chemo, en slecht uitzien), maar dat was dan wel zichtbaar, maar dan ben je ook niet blij dat

iedereen het ziet.

Dus het heeft zijn voors en tegens....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ik heb weer 2 nieuwe foto's toegevoegd in mijn album.

ze zijn in het ziekenhuis gemaakt door de medisch fotograaf.

een voor en een na :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

heb ook weer even op .nl gekeken.....heb een berichtje geplaatst in mijn topic daar.(zal er ook wel weer afgewipt worden)

je mag daar namelijk niet voor de gezelligheid kletsen...........daar zijn lysanne en ik toen wel achter gekomen..

alles werd er gewoon afgekiepert

nee ik kom er niet weer....blijf nu hier ...is het veel leuker :125:

heb vanavond voor het eerst weer gezonnebankt....heeeeeeeeeeeeerlijk.

hoe vinden jullie mijn nieuwe foto's???????hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaauw, ziet er al goed uit meid!! :101:

Over .NL, dat word hem inderdaad niet, heb is inderdaad erg informatief enzo, maar echt leuk babbelen kan daar niet. Heb er wel een topic aangemaakt om te kijken of ik mensen aan de haak kan krijgen die dezelfde pc hebben als ik, maar dat in een week tijd gaat niet gebeuren denk ik.

Bah, wat een sfeer daar haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi hoor. Maar zie nu toch wel dat mijn borsten groter zijn gebleven dan die van jou.

Ik heb een nieuw fototoestel, dus van het weekend er toch maar even voor gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Het gaat er steeds beter uit zien bij je! Hoop dat het bij mij ook zo mooi gaat worden....

Die groene achtergrond is trouwens is wel errug cool hahaha.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja springen ze er nog meer uit hihihihi :125:

maar nog even geduld lisette dan kun je er ook over mee praten hahaha

moeten en moesten jullie nou ook naar een medisch fotograaf???

ik had een hele leuke en ik mocht ze bij bestellen voor 2 euri per stuk en werden ze ook nog naar me toegestuurd....nou als dat geen service is :101:

@marjan jij word ook daar geopereerd ,dus dat kun jij hem ook vragen dan.

ze zijn eigenlijk veel scherper dan dat ik ze krijg, alleen doordat ik ze gescand heb rekt het een beetje uit...ook nog in de breedte zelfs :159:

maargoed hebben julie dat ook gehad foto's in het ziekhuis of kliniek???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

ja ik ben ook zeer tevreden hoor.......het korstje zit ook in de laatste fase hoop ik het word steeds kleiner en harder en droger. :131:

heb het nog niet goed op laten meten, maar hoop toch wel een C te hebben wat denken jullie?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast niiietje

sporten jullie die de bvk hebben gehad al weer fanatiek???????????/

ik heb gister even voor de gezelligheid gekaatst(friese sport) en nu een gigantische spierpijn hahaha.

word echt een dagje ouwer hahhaha :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Annemieke

Ik ben vorige week voor het eerst weer echt gaan sporten: steps en aquabom (bom=bewegen op muziek). Ging prima, alleen totaal geen conditie meer. voelde af en toe m'n borsten bij bepaalde armbewegingen, maar verder geen probleem. Deze week weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.