Ga naar inhoud

Ervaring > siliconen ''pip merk''


demi

Aanbevolen berichten

hallo beste borstforum lezers

ik ben een gedupeerde van de vroegere silhoutte kliniek in breda!!

ik heb 2,5jr geleden een borstvergroting daar laten doen ..

naar 5 dagen kreeg ik koorts en werd wakker met een dubbele borst!!!

ik had een ontsteking me wond sprong open en moest terug...eerst was ik naar de huisarts gegaan de mee en die vertelde me dat ik meteen terug moest naar de kliniek ,dr.r.vercoutere vertelde me dat het wel mee viel...en dat ik ie een antibiticum voor schreef voor me!!

om een lang verhaal kort te maken ben ik er 2mnd zoet mee geweest...

6x terug geweest..toen het eindelijk ging zoals het moest gaan...

het was een geluk bij een ongeluk zo voelde ik het bij mij zeker naar dat die kliniek in de media kwam ..met verschrikkelijke gebeurtenissen !! verhalen en beelden..

hoe het nu gaat met mijn borsten ''ja rechts gaat goed vrijwel meteen ''maar me linkerborst waar ik ook die ontsteking aan heb gehad ''is eigenlijk nooit echt pijnloos...hij zeurd geregelmatig,steekt,aan de onderkant van mijn borst tot aan mijn long toe is het gevoelloos''dood''..hij heeft gewoon wat kapot gemaakt daar !!..

vanaf het moment dat de kliniek in de media kwam heb ik me tot aan de dag van vrijdag afgevraagd /gehoopt dat ik wel veilige siliconen geplaats heb gekregen !!NEE DUS ..kreeg vrijdag een brief thuis gestuurd van de doorgestarte kliniek ACURA dat de siliconen die bij mij (en zoveel andere vrouwen geplaats hebben gekregen )NIET VEILIG WAREN..''pff lekker dan dacht ik'' nu naar een hoop gezeik /onstekingen en pijn en kwaaltjes te accepteren dat ik geen veilige silliconen heb ''nee dat kan ik niet ..ik wil weten voor me eigen gemoedsrust dat ze niet lekken /of gescheurd zijn ..dus nu niets meer accepteren/me de bij neerleggen ''met het gevoel van ''wie mooi wilt zijn moet pijn lijden!!''ik kon terug naar acura voor een onderzoek maar dat doe ik niet ..hij is nog gewoon aan het werk mr.vercouteren en mr.duijsters ..in hun heb ik geen vertrouwen meer ,dus heb ik besloten om naar de bergman kliniek te gaan voor een second opinion..

ik hoop voor mezelf (en alle andere vrouwen ) dat het niet lekt of gescheurd is ,maar lekker rond lopen doe ik eigenlijk niet ,met het idee dat ik met 2tijdbommen in me lijf loop..

dus wie ook nog moet gaan voor een borstvergroting laat je goed informeren ,ook over de kwaliteit van de silicoon!!

ik wilde dit even kwijt ,in de hoop dat er meer vrouwen zijn die bij die kliniek geweest zijn en hoe hun ervaring is geweest!! zowel de positieve als de negatieve .

vr.gr. brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een eng verhaal zeg! Pff...goed dat je je verhaal hier neerzet,want dr zijn vast meer gedupeerden!

Ik zou idd ook niet meer naar diezelfde arts gaan,maar wel een schadevergoeding eisen.

Ook zou ik zsm een wissel willen denk ik,al is het maar om van dat enge gevoel af te zijn..

heel veel sterkte iig !:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een eng verhaal zeg! Pff...goed dat je je verhaal hier neerzet,want dr zijn vast meer gedupeerden!

Ik zou idd ook niet meer naar diezelfde arts gaan,maar wel een schadevergoeding eisen.

Ook zou ik zsm een wissel willen denk ik,al is het maar om van dat enge gevoel af te zijn..

heel veel sterkte iig !:116:

hallo vlinder

nou ze melden nu al dat dat niet echt zinvol is !!

en een wissel wil ik wel met de tijd ..mits ze bij de onderzoek al lek zijn dan moeten ze op snel termijn de uit!!

bedankt voor je reactie ..en idd hopen dat er meer vrouwen reageren ja

gr.brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg. Ja dat is wel even schrikken. Gos meid ik hoop echt dat er niks met je prothese aan de hand is. Anders krijg je dat er ook nog eens bij zeg. Als je prothese goed is kun je in ieder geval nadenken of dat je ze nog eens wil laten wisselen. En waar en hoeveel cc's dat je dan wilt hebben. Zo zie je maar weer he dat je je goed moet laten voorlichten voor dat je een bv laat doen. Trouwens dat geld voor allen cosmetische behandelingen. Het is toch je lijf.

Brigitte heel veel sterkte meid en houd je ons op de hoogte.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg. Ja dat is wel even schrikken. Gos meid ik hoop echt dat er niks met je prothese aan de hand is. Anders krijg je dat er ook nog eens bij zeg. Als je prothese goed is kun je in ieder geval nadenken of dat je ze nog eens wil laten wisselen. En waar en hoeveel cc's dat je dan wilt hebben. Zo zie je maar weer he dat je je goed moet laten voorlichten voor dat je een bv laat doen. Trouwens dat geld voor allen cosmetische behandelingen. Het is toch je lijf.

Brigitte heel veel sterkte meid en houd je ons op de hoogte.

Liefs,

Cinta

hallo cinta

ja idd je bent zeker met je gezondheid bezig zelf heb je dat natuurlijk voor een klein deel zelf in de hand ..maar dan moet je plastische chirurg wel kloppen en ook wel een goede fabriekant hebben he !! hihih ...

en dat ik ze wil laten vervangen ga ik zeker doen met de tijd ...''want ik was wel al 2jaar happy met me cupmaatje D ..en ik hou jullie op de hoogte ''thanks''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar ze moeten wel goed aanvoelen ook.Ook al ben je happy met je D cupmaat,ik zou niet steeds dat rare gevoel willen hebben.

En als je jezelf al een lopende tijdbom vindt,nou dan loop je ook niet lekker meer,pff.83.gif

Ik zou zsm een consult plannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo cinta

ja idd je bent zeker met je gezondheid bezig zelf heb je dat natuurlijk voor een klein deel zelf in de hand ..maar dan moet je plastische chirurg wel kloppen en ook wel een goede fabriekant hebben he !! hihih ...

en dat ik ze wil laten vervangen ga ik zeker doen met de tijd ...''want ik was wel al 2jaar happy met me cupmaatje D ..en ik hou jullie op de hoogte ''thanks''

ja zeker wel en ik moet volgende week woensdag ..dus vrij snel dat ik weet waar ik aan toe ben ..en ik ga nu naar de bergman kliniek dus komt goed !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een ellende zeg!!!

Belachelijk dat die arts ook nog gewoon aan twerk is.

En heel goed van je dat je naar de bergmankliniek voor een second opinion. Kan me voorstellen dat je deze implantaten wilt laten verwijderen.

Hoop dat ze je daar wel verder en netjes behandelen!!

Goed dat je dit met ons deelt!!

Ben ook erg benieuwd naar je ervaring met t consult bij bergmankliniek.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een narigheid. Goed van je dat je voor een second opinion gaat. Dit vind ik toch het engste wat je kan overkomen als je een bv laat doen. Hoop dat het voor jou mee valt en dat je een wissel kan doen .

Is de vorm van de borsten wel mooi geworden?

Sterkte in ieder geval.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een narigheid. Goed van je dat je voor een second opinion gaat. Dit vind ik toch het engste wat je kan overkomen als je een bv laat doen. Hoop dat het voor jou mee valt en dat je een wissel kan doen .

Is de vorm van de borsten wel mooi geworden?

Sterkte in ieder geval.

Liefs

hallo jayro

ja zeker een mooi resultaat ben erg blij mee ..wel dubbel gevoel nu maar goed ,ik hoop dat het met de tijd van de wissel net zo mooi word???

maar daar ga ik wel vanuit !!

en ja gelukkig zijn er zat klinieken waar ze wel kwaliteit leveren...maar ik had bij die silhouet kliniek ook een goed gevoel voordat ik er geopereerd werd..maar ja toen had ik nog niet de informatie wat ik nu wel heb!!

en ik hoop ook dat het goed gaat komen ,ik ben een positief mens dus ik ga de vanuit dat het goed komt hihhii

bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je kan zien heb ik je post naar hier verplaatst en als je het eerste bericht in dit topic leest begrijp je wel waarom .

'k Hoop voor je mee dat het geen lekkage is .

Zelf denk ik dan eerder aan kapselcontractie omdat je een ontsteking had en daar blijkbaar 2 maand mee op de sukkel bent geweest . Een onsteking geeft nml verhoogde kans op kc en aangezien je zegt pijn te hebben zou dat er wel eens kunnen inzitten .

Zowiezo zit er een wissel aan te komen vrees ik maar dat besef je blijkbaar ook wel .

Aan jou om de keuze te maken hoe lang je met deze 'situatie' nog wil/kan rondlopen .

'k Ben helemaal geen deskundige maar heb al heel veel verhalen van vrouwen gelezen vandaar dat ik aan kc denk .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Demi

jeetje zeg,het zit je duidelijk niet mee,en vind het knap van je dat je ermee rond huppelt nog,ik zat namelijk al bij een arts,ik ben echt een mega schijterd mischien in zulke situaties,een echte dramaqueen zou ik dan zijn.

mag dan ook in me handjes klappen dat ik nog niks ergs heb meegemaakt na 2operaties.

heel goed dat je een second opinion gaat doen,en laat het maar goed nakijken.

maar wist je dan niet van te voren wat erin zou gaan?heb je dat niet allemala uitgebreid in je consult toen besproken?

afijn,ga nu voor je hopen dat het allemaal wel meevalt met dat lekken en dat je toch spoedig ervanaf bent,want lekker zal het je zeker niet zitten.

en die mooie D kan je zeker ook met veilige prothesen verkrijgen hoor,mischien zelfs mooier :6:

sterkte

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Demi

jeetje zeg,het zit je duidelijk niet mee,en vind het knap van je dat je ermee rond huppelt nog,ik zat namelijk al bij een arts,ik ben echt een mega schijterd mischien in zulke situaties,een echte dramaqueen zou ik dan zijn.

mag dan ook in me handjes klappen dat ik nog niks ergs heb meegemaakt na 2operaties.

heel goed dat je een second opinion gaat doen,en laat het maar goed nakijken.

maar wist je dan niet van te voren wat erin zou gaan?heb je dat niet allemala uitgebreid in je consult toen besproken?

afijn,ga nu voor je hopen dat het allemaal wel meevalt met dat lekken en dat je toch spoedig ervanaf bent,want lekker zal het je zeker niet zitten.

en die mooie D kan je zeker ook met veilige prothesen verkrijgen hoor,mischien zelfs mooier :6:

sterkte

greetzz moontje

hallo allemaal

nee bij de consult heb ik zoveel gevraagd!!!

en zei vertelde me dat het om veilige siliconen ging ..heb ze gezien ''zelfs doorgesneden''ze waren helemaal massief!!''volstrekt veilig ..heb ik ook als bewijs op de formulieren staan ...alleen klopt het niet van die fabriekkant die heeft slechte kwaliteit geleverd!! maar goed als je als plastisch chirurg daar mee werkt gaat er toch ook een belletje rinkelen ''of ben ik nou gek???..

maar goed heb inmiddels wel al personen ook in me omgeving gewaarschuwd die het daar ook de bv gedaan hebben en die hadden nog geen brief ontvangen en gaan vandaag nog bellen ..ik hou jullie op de hoogte en bedankt weer voor jullie reacties...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Misschien ben jij dan wel de goeie voor dat tv progamma wat komen gaat??Ze vragen daar mensen voor..wink.gif

hoi vlinder

nou ik ben vandaag bij de bergman kliniek geweest en idd ze moeten de uit!!!

te gevaarlijk om ze te laten zitten...

dr.laban gaat nu een aanvraag doen voor me of ik het vregoed krijg""hoogswaarschijnlijk wel''

ik hoop het maar want het gaat toch weer om een hoop geld!!

zodra dat binne is en goed gekeurd is kunnen we een datum prikken voor de wissel..

ben benieuwd...

gr.brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg. Ja dat is wel even schrikken. Gos meid ik hoop echt dat er niks met je prothese aan de hand is. Anders krijg je dat er ook nog eens bij zeg. Als je prothese goed is kun je in ieder geval nadenken of dat je ze nog eens wil laten wisselen. En waar en hoeveel cc's dat je dan wilt hebben. Zo zie je maar weer he dat je je goed moet laten voorlichten voor dat je een bv laat doen. Trouwens dat geld voor allen cosmetische behandelingen. Het is toch je lijf.

Brigitte heel veel sterkte meid en houd je ons op de hoogte.

Liefs,

Cinta

hoi hoi

nou ik ben vandaag bij de bergman kliniek geweest en idd ze moeten de uit!!!

te gevaarlijk om ze te laten zitten...

dr.laban gaat nu een aanvraag doen voor me of ik het vergoed krijg""hoogswaarschijnlijk wel''

ik hoop het maar want het gaat toch weer om een hoop geld!!

zodra dat binne is en goed gekeurd is kunnen we een datum prikken voor de wissel..

ben benieuwd...

gr.brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Demi,

Jeetje wat goed meid. Er zit al enigsinds vooruitgang in. Nu hopen en de duimen gekruist houden dat je alles vergoed gaat krijgen. Toch een goed bericht. Alleen dat ze er op korte termijn al uit moeten is heel wat natuurlijk. Ik hoop dat de verzekering snel een goed keuring geeft en jij je nieuwe borsten hebt die niet gevaarlijk zijn voor je lichaam. Super meid. Hoop snel op een datum voor je. Laat het ons wel weten he?

Liefs,

Cinta.xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...

hej,

ik weet niet of je nog leest het is inmiddels best een tijdje geleden!

heb ook een brief gehad over de pip en dat ze eruit moeten... ben op gesprek geweest

maar we kwamen er niet uit en vriendelijk was mr duisters niet!

nu weet ik nog steeds niet wat en hoe... ben naar een chirurg hier in het ziekenhuis geweest

vandaag en eruit halen word waarschijnlijk verzekerd maar nieuwe erin niet, grapje gaat me

1700 euro kosten pff

wat heb jij nog gedaan?

hoop meer mensen te vinden die bij silhoutte kliniek(acura) geholpen zijn!!!

gr maika

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.