Ga naar inhoud

indalen proteses


Gast jade1

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb zonet met de welness kliniek gebeld om men probleem uit te leggen en die vertelden me dat ik nog 4 weken een borstband moet dragen om de proteses te laten indalen,nog 4!!!!!! weken...of die tape nog niet lang genoeg was :angry:

De rechter borst is nog niet zo goed ingedaald als de linker,dat zie je en dat voel je ook...men tepels hangen ook niet even recht en er is meer borst boven de tepels als eronder...ik ben nu 5 weken po en ze zouden toch al een beetje op hun plaats moeten staan denk ik dan???of ben ik weer veel te ongeduldig...wat vinden jullie van die borstband trouwens,gaat dit men probleem oplossen???

Men fotos staan ook in de gallerij...

groetjes debbie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik een dikke 2 jaar geleden onder t' mes geweest in de Wellness .

Wat me opvalt is dat die befaamde borstband het laatste half jaar 'opduikt' , daarvoor was dat eigelijk niet (bij mij dus ook niet) ! Wel in sommige andere klinieken ... ook al 'snap' ik dat niet zo goed eerlijk gezegt . De sportbh heb ik wel 6 weken dag en nacht gedragen , zelfs tot bijna 10 weken PO omdat ik voelde dat mijn borsten 'er niet klaar voor waren' . Ieder herstel is anders en je voelt zelf wel aan wat niet of wel te doen na dat basisherstel (noem ik dat) van 6 weken .

Je borsten dalen het snelst in de eertse 6 weken MAAR dat gaat door tot 3 à 6 maanden > dan veranderen ze ook nog van vorm . Vanaf een half jaar zie je't uiteindelijke rezultaat maar het duurt tot een jaar eer je écht 'genezen' bent .

Dat je borsten niet 'gelijk' herstellen (dus verschillende hoogte , tepelstand , soepelhied enz. ...) is logisch : het zijn dan ook 2 verschillende operatiewonden . Dit is heel normaal en niks om je zorgen over te maken hoor .

Zal je even mijn ww pb-en , dan kan je aan de foto's zien hoe dat veranderd .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de eerste week een drukband gehad ( geen bh) en die was alleen voor de zwelling.

Daarna 6 weken sportbh, zie ook het nut er niet van in zon band :blush:

Alsof je de prothese naar beneden kan duwen? Je lichaam doet dit vanzelf en dan lijkt me die band over bodig?

Mijn linkerborst is pas nu helemaal ingedaald na bijna 3,5 maand dus duurt soms wel hihi.

Maar meid als je kliniek dit aanraad, het kan nooit kwaad ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb bij me vorige bv wel ook ene band gehad,ik had toen dual plane,en wat een drama was dat ding,6wkn dag en nacht moest ik hem aan,en zelfs bij een nederlands arts vlinder :rolleyes:

het hielp wel hoor,het drukt de prothesen naar beneden,de pocket in,omdat je spieren de neiging hebben alles naar boven te drukken ipv naar beneden,dus die band helpt daarin gewoon goed mee,om de prothesen naar beneden te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.