Ga naar inhoud

Dokter Verdonck Belgian Breast Clinic


Karen1989

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik heb 5/8 een consult bij Verdonck bij de Belgian Breast Clinic.

 

Wie heeft een borstvergroting door hem laten doen en hoe was het resultaat.

 

Ik zit ook met nog wat andere vragen ik weet dat hij ook werkzaam is bij de wellnesskliniek daar gebruiken ze monoblock bij de belgian breast clinic heb je keuze uit 3 soorten iemand ervaring met de sebbin protheses?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi karen,

 

Ik wordt 28 juli a.s. geopereerd.

Dr. verdoonck is echt een hele goeie chirurg en de nazorg is echt heel goed.

Hij is bijna dag en nacht bereikbaar en staat altijd klaar om je vragen te beantwoorden.

Ik ben ook eerst bij hem terechtgekomen via de Wellnesskliniek, maar omdat ik heb gehoord dat via die kliniek de nazorg wat minder (kan) zijn, heb ik gekozen om via BBC te gaan, dan ben je rechtstreeks bij Verdonck zelf en dat vind ik persoonlijk veel beter.

Ik ga voor de Motiva, vanwege het feit dat deze heel natuurlijk meebewegen en een heel mooi resultaat levert. Tevens zijn het in mijn ogen ook de veiligste/beste implantaten die er op dit moment zijn.

Je ben bij Verdonck in goeie handen. Er zijn hier veel dames die door hem werden geholpen en ben nog niemand tegengekomen die iets slechts over hem heeft gezegd.

 

Succes meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wou naar de BBC gaan omdat je dan zeker bent dat je hem hebt en het veel dichter bij huis is moest er iets zijn je weet maar nooit, een vriendin van me is ook door hem geopereerd maar in de wellnesskliniek en tevreden.

 

Heb jij al kindjes ik heb er 1tje en daardoor schiet er bovenaan niet veel meer over. Natuurlijk is er wel die wens van een tweede maar zeker binnen het jaar niet. Ik vroeg mezelf af of dat dan geen kwaad kan dat ik nog eens zwanger zou zijn en of dat je eindresultaat veranderd.

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi @Karen1989

 

Ik ben 2 juni geopereerd bij Verdonck in zijn eigen kliniek. Wel heb ik Motiva en geen Sebbin zoals je vraagt.

Verdonck is een hele fijne chirurg. Kundig en betrokken. Voelde mij heel vertrouwd. 

 

Verdonck zal naar je lichaamsbouw kijken en je verder kennis laten maken met de 3 merken.

Kijk waar je een goed gevoel bij hebt. Er zijn wel dames met Sebbin, maar ik merk dat de meesten dames toch wel voor Motiva kiezen. Ze zijn er nog wel op dit forum. Wellicht een keertje in de chat vragen, weet zo even niet wie er voor sebbin had gekozen. Je kunt overigens ook zoeken op Sebbin of op Verdonck in de zoekbalk en dan zul je er verschillende vinden ;) 

 

Succes met je consult morgen!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-7-2017 om 13:56 zei Karen1989:

Hallo iedereen,

 

Ik heb 5/8 een consult bij Verdonck bij de Belgian Breast Clinic.

 

Wie heeft een borstvergroting door hem laten doen en hoe was het resultaat.

 

Ik zit ook met nog wat andere vragen ik weet dat hij ook werkzaam is bij de wellnesskliniek daar gebruiken ze monoblock bij de belgian breast clinic heb je keuze uit 3 soorten iemand ervaring met de sebbin protheses?

Welkom, ik ben nu 3 weken po en heb mijn operatie laten doen bij Verdonck in de BBC. Ik had niets zelf geen A, en heb 275 cc gekozen om een natuurlijk resultaat te krijgen. Ik ben heel magen en klein. Ik zou uitkomen op een C na 6 maanden. Als je vragen hebt stel ze gerust!! Zal ik je toevoegen in men album?! Ps: Dr. Verdonck is echt een top kerel!!!

 

k.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.