Ga naar inhoud

dynamiek dual plane iemand foto's?


Gast Minous

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal:D

Ik vroeg me af er er mensen zijn die een dual plane bv hebben gehad en foto's hebben wanneer zij hun spieren aanspannen, armen omhoog houden etc. Ik ben namelijk erg benieuwd wat er gebeurd met de prothese bij deze bewegingen, omdat ik wil weten wat de natuurlijkste look heeft qua operatie methoden. Bij plaatsing achter de spier worden de prothesen namelijk opzij geduwd. Ik heb wel dit filpmje gezien, maar wil graag meer info en foto's.

http://drstevens.blogspot.com/2009/10/bortsvergroting-dual-plane.html

Alvast bedankt voor reacties:D

Groetjes Minous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Zelf heb ik ze ook dual-plane en ik kan je zeggen ik heb nergens last van ^_^

Bij het aanspannen duw ik ze ''iets naar binnen'' maar dat is bij een echte borst ook zo!

Bij mn armen omhoog gaan ze ook mooi mee net als een echte

Kortom ik vind het heel natuurlijk :D

Foto's geef ik liever niet zomaar :blush: Hoop dat mijn ervaring al iets voor je kan betekeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had wel dansende prothesen bij dual plane,op de sportschool schaamde ik me zelfs ervoor,ziet er niet uit,en voelt ook nog eens raar!maar zelfs bij simpele inspannign van me armen enzo,voelde het naar enzo,nee niks voor mij dat dual plane

ik heb wel een goed ontwikkelde borstspier,dus dat zou wel eens de reden kunnen zijn ervan.

de ervaringen zijn verschillend dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.