Ga naar inhoud

8 dagen na BV borsten kleiner ?


Iem

Aanbevolen berichten

Hello dames! 

 

Ik maak  me beetje zorgen om het feit dat mn borsten steeds kleiner beginnen te worden lijkt het wel..? 

 

De dag na de BV leken ze zo perfect qua grote etc. Maar er zit natuurlijk nog vocht in. Maar wat ik nu heb (500cc) vind ik dit veelste klein? Hiervoor  had ik een volle cup B. 

 

Hebben meer dames hier last van gehad? Dat het uiteindelijk  toch wel op zn plaatst viel zo gezegd en dat ze er toch wel tevreden mee waren uiteindelijk? Hier en daar lees ik namelijk  dat het na 4 á 6 weken groter/kleiner kunnen vallen. Klinkt raar?

 

Want als ik het zo bekijk wil ik ze nog veel groter mehhhh :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Iem:

Hello dames! 

 

Ik maak  me beetje zorgen om het feit dat mn borsten steeds kleiner beginnen te worden lijkt het wel..? 

 

De dag na de BV leken ze zo perfect qua grote etc. Maar er zit natuurlijk nog vocht in. Maar wat ik nu heb (500cc) vind ik dit veelste klein? Hiervoor  had ik een volle cup B. 

 

Hebben meer dames hier last van gehad? Dat het uiteindelijk  toch wel op zn plaatst viel zo gezegd en dat ze er toch wel tevreden mee waren uiteindelijk? Hier en daar lees ik namelijk  dat het na 4 á 6 weken groter/kleiner kunnen vallen. Klinkt raar?

 

Want als ik het zo bekijk wil ik ze nog veel groter mehhhh :(

 

 

Maak je geen zorgen, de zwelling begint af te nemen waardoor ze misschien iets kleiner lijken te worden. Maar je borsten hebben nog een lange weg te gaan voor je daadwerkelijk kunt zien hoe ze uitvallen. Geef ze nog een paar maandjes de tijd voordat je je druk gaat maken. 500cc is echt niet klein, ik heb ze zelf ook! 

 

Het komt echt goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.