Ga naar inhoud

Hoe bepaal je de maat van een postoperatieve BH voor de operatie?


Aanbevolen berichten

Hi meiden,

 

4 augustus is het zover, spannend en merk dat ik nu al zenuwachtig ben. Enerzijds voor de operatie, anderzijds voor het resultaat. De eerste weken/maanden hoop ik niet teleurgesteld te zijn, omdat ze dan nog erg opgezwollen zijn en niet natuurlijk ogen.

 

Ik heb gekozen voor dual plane 420 cc high profiel anatomisch. Dokter de Wit van ABC kliniek gaat mij opereren in het Amphia ziekenhuis. 

 

Nu dus druk bezig met de voorbereiding☺. Op dit moment draag ik een 75B, waarbij ik mijn bh altijd op het 2e haakje draag. Hebben jullie een idee welke maat postoperatieve BH ik moet bestellen? En hebben jullie tips? Ik heb er 1 op het oog maar die is vrij prijzig, ik heb het er voor over, mits het, het ook daadwerkelijk een goede bh is: marena https://www.bhsupport.nl/shop/bh-na-borstoperatie/marena-bh-nude/ 

 

Ben erg benieuwd naar jullie reacties en misschien eventueel foto's van dames met het resultaat van een soortgelijke operatie? 

 

XxLin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je krijgt bij dokter de Wit inderdaad tubiegrip. Ik vond dat wel fijn. Geen knellende randjes en zo! Ik heb een compressiebh besteld gebaseerd op de geschatte cupmaat. Mijn bh was erg rekbaar, dus komt dan niet zo nauw. Heb hem nu te koop staan hier op de website ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.