Ga naar inhoud

Nieuwe boobs en nu?


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, maar ik stel hem toch...

Ik krijg of neem nieuwe boobjes aanstaande 5 november. Vele van jullie hebben al nieuwe boobs of deze nu veeel groter is dan voorheen of juist een minimaal maatje dat maakt niet uit. De omgeving merkt toch wel het eea. Goed de nieuwe Boobs zijn van je zelf en of voor je zelf, andere zien ze wel. Hoe ga je daar mee om?

Ik heb altijd een bepaalde gedachte gehad over borst vergroting, een vooroordeel. Ik vond dat mensen die een vergrting hadden gedaan een bepaalde ordinair type was, die dat alleen deed voor hitserig of sexy te zijn. Nu weet ik gelukkig wel anders maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die dus het zelfde denken als ik voorheen. Zeker als je in een wat kleinere stad of dorp woont.

Als je kinderen hebt hoe vertel je het je kinderen? Mama, je tieten zijn groter, hoe kan dat?

Als je na een paar weken weer eens op schoolkomt om je zoon en of dochter naar school te brengen, "hé, is er wat anders bij je? oh, je bent naar de kapper geweest? of nee, ja, ik zie het leuke jas zeg!"...

Ik noem maar wat, ik weet het namelijk niet echt, jij wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het blijft altijd lastig..

Ik heb mijn boobs pas 7 weken en heb nog geen zomer meegemaakt.

Dus bij mij valt het tot nu toe nog niet echt op!

Ik heb wel veel zin in komende zomer maar het lijkt me ook wel weer raar!

Loop je daar in bikini of topje en zie je mensen staren...

Lijkt me apart om daar mee om te gaan..

Maar goed ik ben super happy en gelukkig en daar gaat het om toch :D?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi daar

heb nu ook een paar dagen nieuwe boobs

maar ben eigenlijk niet groter gegaan

ze zijn alleen weer jong zeg maar

dus ga er eigenlijk niet van uit dat veel mensen het zien

en zo wle en ze vragen mij erna zal ik antwoord geven\

maar dan nog is het je eigenlijf en heeft daar niemand iets over te zeggen

als je van a naar d gaat valt het idd wel op maar dan nog is het jouw lijf

ik heb aan mijn zoontje verteld dat mama auw aan de borsten had

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo..

Nu ben ik er zelf heel open over geweest en let iedereen er op.. Ik heb alleen maar positieve reacties gehad, maar nu denk ik ook dat je de negatieve reacties niet echt meteen hoort.. Anyway er zal sowieso over gepraat worden (achter je rug om)..

Nu denk ik ook dat niet iedereen het op zal merken hoor, als het goed is ga je er 2 a 3 cupmaten op vooruit.. mocht je het niet vertellen dan letten de mensen er ook niet op en mochten ze dat wel doen dan zullen ze je er waarschijnlijk niet over aanspreken.. haha..

Nou heel veel succes met de voorbereidingen.. Je operatiedatum schiet al mooi op!!!

Groetjes Willemieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook heel open over, vanaf het moment dat ik erover na ging denken een paar maanden geleden, heb ik aan iedereen gevraagd wat ze ervan vonden en dat ik dat van plan was te doen. Mijn familie en vrienden zijn allemaal erg open minded en in mijn omgeving is het de normaalste zaak van de wereld om schoonheidsoperaties uit te voeren. Ik denk dat ik de enige ben (was) die nog puur natuur is (op mn haarkleur na haha). Ook al ben ik "pas" 34, mijn vriendinnen zitten allemaal al aan de botox, hebben bijna allemaal hun borsten laten doen, hun lippen laten opspuiten, schaamlipcorrecties, ooglidcorrecties, liposucties,en zelfs een bilvergroting haha, nou noem maar op, niks is hun te gek. Ik ben zo helemaal niet, vind mezelf prima zoals ik ben (nu op mn borsten na dan omdat ze na de zwamngerschappen 2 cupmaten zijn geslonken) maar heb hun er eigenlijk ook nooit vreemd op aan gekeken. Ging zelfs vaak met ze mee als ze een ingreep lieten doen om ze te steunen.

Ik kom wel uit een horeca wereldje waar uiterlijk vrij belangrijk is, en daarbij ook nog eens uit een grote stad. Ik weet niet of het er wat mee te maken heeft hoor, maar denk t eigenlijk wel. Ik zal nooit iemand veroordelen op wat hij/zij met zijn/haar lichaam doet, al zal ik het soms misschien niet echt nodig vinden, maar ik vind dat als iemand zoiets doet en ze worden er gelukkiger van, waarom niet??? je doet er niemand kwaad mee toch?

Ik zal ze dalijk dus trots aan iedereen laten zien en verwacht niet dat er ook maar iemand is in mijn omgeving die er achter me rus slecht over praat.

heel veel succes dalijk Snoesje, ik mag 5 dagen na jou!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf was ik 38 toen ik mijn bv deed : voor 80B , nu 80C of D (hangt af van merk/model) .

Met een bang hartje een 3-tal maanden later naar een familiefeest (120pers.) maar niemand die iets merkte ! Vrienden die het wisten 'moet je't daarvoor doen' , kennissen die 't niet wisten hebben nooit wat gemerkt/gezegt . Op mijn werk : niks !

Voor degenen die't wel weten lijk je ineens 'speciaal' en 't is echt wel 'groot nieuws' . Ik loop er niet mee te koop maar als iemand me erover aanspreekt zeg ik de waarheid . 't Rare is dat de openheid NA de operatie vanzelf komt , ben zeker niet beschaamd .

Mijn man vond het 'niet nodig' maar is nu zeer fier . Mijn moeder keurde het af 'waarom in een gezond lichaam laten snijden' maar toen ze 'erna' zag (een half jaar later want in't begin waren ze echt walgelijk lelijk!) begreep ze't meteen . Denk eerder dat ze wat bang was in mijn plaats .

Vriendinnen ... eentje maakte er niks uit en een ander 'was blij voor mij maar zou 't zelf nooit doen' en loopt nu ook met protheses rond . Over het waarom , daar heb ik mijn eigen bedenkingen dan bij ... beetje een lang verhaal en persoonlijk .

Zélf ? Ik heb afgezien maar zou 't opnieuw doen en jàren eerder !

ik draag nog steeds hetzelfde . Een decoleté is zo vulgair dan dat je't zelf maakt , je kan dat ook met stijl dragen :38: Ik voel me stukken beter in mijn vel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het mijn kids van 12 en 13 toen netjes uitgelegd,ieder kind apart,en eerlijk gezegd dat ik zelf niet tevreden was ,dat ik ze nogal slap vond geworden na de zwangerschappen/borstvoedingen.

Ze hebben dat heel goed opgevat ,maar vonden het absoluut niet nodig want ze waren toch echt wel mooi zoals ze waren?

Ik vond het een heel lastig moment voor mijzelf om het ze te vertellen,maar het viel me ontzettend mee hoe ze erop reageerden.

Ik zou het dus ook nooit erna vertellen,je kan ze beter voorbereiden en eerlijk zijn.

B-cupje geef ik helemaal gelijk,je kan het zo ordinair maken als je zelf wilt,of ze nou groot of klein zijn maakt dan niet eens verschil.

Mn fam. heb ik t nooit verteld,trek gewoon wat wijdere/hogere kleding aan zodat t niet opvalt mocht ik op visite gaan.

ik voorkom liever geroddel in de familie.

In bikini zul je me niet meer zien als mn familie in de buurt is,want ja dan valt het dus wel heel erg op! 1bouncingboobs.gif

Mocht het nodig zijn dan vertel ik het ze wel,mn ouders dan,maar nu liever niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het ook eens met B -cupje je kan het zelf zo gek maken als je wilt :rolleyes:

Zelf heb ik het alleen aan mijn beste vrienden verteld en gelukkig allemaal positief!

Aantal weken geleden ben ik er wel achter gekomen dat er geroddeld werd, ja van een aa/a naar een d valt toch iets meer op dan ik dacht :blush:

Gelukkig duurde het maar een weekje en ik heb me er niks vanaan getrokken niemand kwam naar me toe!

Ik sta er wel voor open en zal het ook eerlijk vertellen ^_^

Ik denk als ik over een aantal jaartjes kinderen heb het ze ook eerlijk verteld (voor een wissel) en ook waarom ik nu heb laten doen, net wat vlinder zegt beter voor de operatie dan erna ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

haha, leuk hoor het verschil in reactie, B-cupje ik dank je voor je reactie waar ik ook achter sta. Vulgair is iets waar ik niet meer aan denk, tja in "bed" misschien, verder is het mijn wil ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.