Ga naar inhoud

Duizeligheid zonder sportbh


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

Ik ben nu 4 dagen po en ik ben al super blij met mn nieuwe boobs. Momenteel ben ik bij mijn moeder thuis en zij zorgt hier voor me. :wub:

De sportbh die ik aanheb zit heel erg strak, maar ik geloof dat dit normaal is? Maar als de bh afgaat, word ik zo duizelig en krijg ik het gevoel alsof ik ga flauwvallen.. Zodra de sportbh + band weer omgaan krijg ik veel last bij mn ribben en borstbeen tijdens het zitten maar de stevigheid zorgt er ook voor dat ik niet duizelig ben. Herkent iemand dit? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Jules83:

Bij mij was dit meer psychologisch. Word dan duizelig Mr meer idee onbeschermd ofzo

ik doe vaak onderste gaatje van band losser 

Ja dat zal het ook wel zijn denk ik, dat het eng is dat ze opeens los hangen. Maar ik word er helaas wel écht duizelig van.. Zit de sportbh bij jou ook zo mega strak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALs ik wakker word dan heel strak soms ga ik Ff rustig zitten en doe ik Hem open. Douchen zonder bh deed ik pas op dag 10 vr het eerst.

ik hield bh aan en enkel onder wassen en oksels met washandje.

 

vandaag dag 14 en vr eerst zelf douche bh uit en aan enzo

 

gedacht werd ik ook misselijk van.

 

heb wel maatje groter van band!

denk normaal 70 heb en nu 75

arts zei nu wel kon met spanning wat aangenamer 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Jules83:

ALs ik wakker word dan heel strak soms ga ik Ff rustig zitten en doe ik Hem open. Douchen zonder bh deed ik pas op dag 10 vr het eerst.

ik hield bh aan en enkel onder wassen en oksels met washandje.

 

vandaag dag 14 en vr eerst zelf douche bh uit en aan enzo

 

gedacht werd ik ook misselijk van.

 

heb wel maatje groter van band!

denk normaal 70 heb en nu 75

arts zei nu wel kon met spanning wat aangenamer 

Oh ik heb al gedoucht zonder toen ik 2 dagen po was, maar dat was niet echt een succes... ik werd zo duizelig onder de douche dat ik dacht dat ik ging flauwvallen maar het was wel erg lekker fris.

 

Hoe was t douchen voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Verpleegkundigen geven aan dat je de eerste weken sneller flauwvalt als je je bh uitdoet, ik heb op het forum de tip gelezen om een dextro te nemen voordat je gaat douchen zonder bh. Dan zal de duizeligheid geen probleem zijn.

 

groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dextro heeft denk ik meer invloed op je bloedsuiker dan het daadwerkelijke duizelige gevoel. 
Kan zijn dat je (onbewust) meer pijnprikkels krijgt doordat de steun eraf is, misschien zelfs in combinatie met anders ademen of het dalen van de bloeddruk. 
Je zou ervoor kunnen kiezen om zittend te douchen of de bh alleen los te hebben als je ligt/zit tegen een rugleuning. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.