Ga naar inhoud

Wanneer weer fietsen?


Aanbevolen berichten

Hi dames,

 

Ben benieuwd wanneer jullie weer konden fietsen, binnenkort staat mijn tweede wissel gepland en kan het dit keer iets minder gunstig regelen met mijn werk, wat inhoud dat ik na 2,5 week weer moet beginnen en dus op de fiets naar mijn werk moet, OV is helaas geen optie omdat ik er dan 3 x zo lang over doe en ik dus niet op tijd op mijn werk kan komen, met de auto is ook lastig omdat er alleen geparkeerd kan worden door vergunninghouders. Kan wel met de auto gaan maar dan moet ik zeker ook nog wel 15 minuten lopen om op mijn werk te komen, terwijl ik er met de fiets binnendoor ongeveer half uurtje over doe (met een e-bike). Met mijn eerste BV en wissel heb ik gewoon 6 weken niet gefietst, maar nu gaat het dus eigenlijk gewoon niet anders, denken jullie dat het een beetje te doen is na 2,5 week en wanneer zaten jullie zelf weer op de fiets???

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes Anastasia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anastasia,

 

Ik denk dat het na 2.5 week wel moet lukken. Ik ben na 2 wk weer gaan fietsen met mijn dochter (15 kg) achterop. Alleen met het opstappen had ik iets minder kracht maar verder ging het prima. Pak zoveel mogelijk rust in de weken voordat je weer aan het werk gaat. En misschien is het een optie om met iemand van je werk mee te rijden voor een paar dagen..? Ik denk dat het wel kan maar bij iedereen is het herstel natuurlijk anders, ook bij een wissel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.