Ga naar inhoud

Nina_Smiles : 18 oktober 2010 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

je hebt helemaal gelijk,er zijn er vast meedere die op dat moment ongie zijn,als je maar geen string ana hebt gedaan waarbij je touwtje ertussen uit floept hahaha lol,ff grapje tussendoor,we moeten nog wel de lol ervan inzien ook he :P:D

hoop dat je operatie goed is gegaan en dat je weinig pijn hebt,ben mega benieuwd allemaal naar je verslag..

beterschap en hoop je snel te feliciteren

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je maar geen string ana hebt gedaan waarbij je touwtje ertussen uit floept hahaha lol,

Hahahaah nou als dat zo is en de pc ziet dat, dan is ie toch op plaatsen waar hij niet hoort te zijn :154:

Ik hoop dat alles goed is gegaan, dat de pijn meevalt en dat je 2 hele mooie nieuwe boobies hebt.

Ik ben benieuwd naar je verslagje!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Meiden,

ik laat mijn man ff typen, want ik kan mijn armen nog niet zo goed gebruiken.

Ik zal over een paar dagen uitgebreid verslag doen, maar hier nu even een korte reactie;

Gisteren is alles goed gegaan vanaf een paar uur na de operatie begon de echte pijn.

Met slapen , zitten, lopen moet ik iedere x mjn draai vinden hoe dit te doen.

Al met al doet alles f*@#!ing pijn. Gelukkig heb ik goede medicijnen en kan ik de pijn een beetje onderdrukken.

Groet en tot gauw.

Nina

Ps. mijn boobs zien er nu al super uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed is gegaan!!! lekker rustig aan doen, je laten verwennen door iedereen en hopen dat de pijn snel minder wordt.

Veel liefs, Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Hoop dat de pijn snel minder wordt en dat je een manier vindt om uit de voeten te kunnen! Lees van de week jou verslag wel! Ik ben volgende week maandag om 09.30 uur aan de beurt. Beetje rottijd voor ons, want we moeten via Utrecht (file!!!) Op tijd vertrekken en hopen dat ze niet teveel botsen op de weg :angry: Dan zetten ze weer de hele weg af voor een beetje blikschade. Wordt ik altijd zo moe van!!

Afijn, voor mij nog 6 dagen en voor jou zit het erop. Nu lekker bijkomen en je laten verwennen!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nina

wow,je hebt ze!!! :101:

van harte proficiat meid :126::116:

hopenlijk is de pijn snel over en onder controle en kan je wat beter je eigen bewegen en doen,komt goed,met de dag beterd het hoor,beloofd!

beterschap en rust lekker uit :71:

Daffy,ja hallo,hij hoeft niet percee daar te zijn om dat touwtje te zien hoor hahaha je ligt en loopt toch in je boxer naar de OK,dus hij zou er maar net tussenuit floepen :18::75: mits je een string aan doet,hahahaha was meer ff droge humor tussendoor,zag het al weer helemaal voor me namelijk :20::5:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn te lezen dat je ze nu al supermooi vind! :D Geniet ervan meid, ook al heb je nog veel pijn, hoop dat die ook snel betert, ben ook benieuwd hoeveel cc en hoe je ze geplaatst hebt gekregen. Laat je lekker verwennen en rust goed uit!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daffy,ja hallo,hij hoeft niet percee daar te zijn om dat touwtje te zien hoor hahaha je ligt en loopt toch in je boxer naar de OK,dus hij zou er maar net tussenuit floepen :18::75: mits je een string aan doet,hahahaha was meer ff droge humor tussendoor,zag het al weer helemaal voor me namelijk :20::5:

Hahaha daar heb ik helemaal niet aan gedacht dat je daar half naakt rondloopt. Duuuhhh ik ben niet voor niks blonT he :44:

Nou dan trek ik dus mn meest onaantrekkelijke oma onderbroek/tent aan want ik wil natuurlijk niet dat dr. Plovier wordt afgeleid door een sexy stringetje en mijn goddelijke lichaam :45: ....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Super bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!

Hier dan mijn verslag.

Maandag om 05.30 opgestaan zodat ik nog een kop thee kon drinken. Om 06.55 vertrokken we. Ik moest er om 08.45 zijn en met file enzo wilde ik wel optijd weg.

Maar wat denk je; alsnog vette file en ik was dus 20 minuten te laat. Bij de kliniek werd ik ontvangen door receptioniste, ze bracht ons naar de wachtkamer. Daar haalde ze mij na 5 minuten op om foto's te maken. Hierna kon ik afscheid nemen van manlief en werd ik gebracht naar de verpleegsters. Ik mijn omkleden en meldde nog even dat ik ongie was. Was helemaal geen probleem, fjew, gelukkig. HIerna zo'n raar groen papieren ochtendjas aan en in bed. ik zei nog: waarom moet ik in een bed liggen, nu heb ik nog nergens last van. Maar goed, hoort erbij. Dr. Moojen kwam om alles af te tekenen. HIerna anesthesist (schrijf je dat zo) en we maakte een praatje. Ik babbelde nog even met een meisje dat ook net bijkwam van de narcose. Ik werd om 09.45 opgehaald en in de operatiekamer waren wel 8 man aanwezig. Wat een personeel dacht ik nog!

Toen ben ik gaan denken aan mezelf in mooie bikini op het strand. Want op zo'n bed met al die mensen om je heen moet oppassen dat je geen enge dingen gaat denken. Hierna kreeg ik narcose middel en was eigenlijk gelijk weg. Volgende moment hoorde ik mijn naam en keek ik op de klok 11.00 uur. Ik keek gelijk onder de dekens: WOW borsten!!! jippie dacht ik!

Ik was vrij snel weer helder, dat zei het verplegend personeel ook. Ik kon eigenlijk nog best veel zelf (opstaan, aankleden). Dat veranderde een paar uur later. Wat een pijn!

NIet normaal meer. En nu ook als ik pijnstillers vergeet te nemen heb ik vreselijke pijn, maar als ik ze wel neem is het goed te doen. De eerste dag deed ademhalen en praten al pijn. Ik moest fluisteren en tussen elk woord een pauze nemen.

Ik vond het moeilijk dat mij man mij als een invalide in bed moest leggen, en ok weer omhoog duwen. Hij moest mij slokjes drinken geven en deuren open doen.

Maar goed wie mooi wil zijn........

Gisteren wezen douchen en ze echt even kunnen bewonderen. Zoals ik al dacht zijn ze nu nog onnatuurlijk. De bovenkant ik gezwollen, en tussen en naast mijn borsten is het wat blauw. Mijn man vond ze geweldig, mooi en rond.

Omdat ik van nature altijd al darm problemen heb is het ook nu weer raak. Ik heb last van obstipatie. Dus nu al bijna 1 week niet naar toilet geweest. Mijn buik groeit en ik lijk wel zwanger; dikke buik en grote tieten! (hahaha) vandaag dus allemaal middeltjes gehaald en ik hoop dat dit snel over is.

Nou ik krijg last van mijn armen dus ik stop even met typen.

Ik spreek jullie snel weer. Als je vragen hebt, ik hoor het graag (weet ineens niet meer zo goed wat ik allemaal moet schrijven! hihihi)

doeggg

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Goed om te lezen dat het beter gaat dan de eerste dag! Was je echt zo relaxed? Ik ben heel bang dat ik ga hyperventileren bij het krijgen van het infuus enzo. Kan toch al zo slecht tegen naalden. Hebben ze niet een hamer om me even knock-out te slaan? :121: Vind het allemaal best spannend en droom de vreselijkste dingen!! Maar goed, ik heb de beslissing genomen en hoop maar dat ze me snel in slaap laten vallen. Heb ik dat maar gehad, :74:

Daarna zal het wel gaan, denk ik.

Herstel lekker!! :116:

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Leuk verslagje.. :) Hoe gaat het nu inmiddels met de pijn? en hoeveel cc heb je gekregen? Ik kon ook een week niet naar de wc, kwam van mijn medicijnen! Das echt een opluchtig als je straks weer kunt! Ik wil je nog een fijn herstel wensen, hopelijk kun je snel wat meer zelf.. :) Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18: helemaal vergeten te vertellen, ik heb 375 cc! En ben heel blij dat ik niet kleiner heb gedaan. Natuurlijk moet het echte resultaat nog komen, maar tot nu toe ziet het er goed uit!

@ka1: het is inderdaad heel spannend he, als je nog een paar dagen moet wachten. Ik had ook alle nachten ervoor nachtmerries enzo. De laatste nacht heb ik heerlijk geslapen en toen ik er eenmaal was, liet het allemaal beetje over me heen komen, alsof ik in een droom leefde en het niet echt gebeurde, heel gek!

Nou Karen veel sterkte nog even en als je nog vragen hebt: ik ben nu ervaringsdeskundige!

hahaha

groetjes

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

En hoe is het nu na 1 week?? Is de pijn al minder? Hoop het wel. Vind het allemaal best spannend voor morgen.

Laat even weten hoe het nu met je gaat, want ben erg benieuwd!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Karen mijn reactie zal wel te laat zijn, jij bent vast al onderwerg naar de kliniek. Nu na 1 week gaat het wel ok. Ik zit alleen nog aan de paracetamol. Met de rest (celebrax en Tramadol) ben ik gestopt.

Slapen vind ik wel een ramp. Moet natuurlijk op mijn rug slapen, maar krijg daar vreselijke pijn van in mijn rug.

Pijn in mijn borsten valt mee. Ik kan al veel zelf: zelf aankleden, douchen en afdrogen, zelf eten en drinken. Dus daar ben ik blij mee. De eerste dagen worden heel zwaar voor je. Neem lekker veel pijnmedicatie!!

Heel veel sterkte!

Ik hoor graag van je.

groet

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.