Ga naar inhoud

Nina_Smiles : 18 oktober 2010 : Dr. Moojen - Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik ben Nina, 27 jaar, 2 kinderen (dreumes en peuter) en sinds kort lid van deze site.

Had me eerst bij de concurrent aangemeld, maar heb het idee dat er hier meer leven in de brouwerij is. (klopt dit? "jaaahhh" zegt nu iedereen)

Ik heb al wat maandjes met meerdere topics meegelezen. Vorige maand heb ik 2 consulten gehad.

1 bij dr. Maas - Bergman Kliniek. En 1 bij dr. Moojen-Zaal - Velthuis kliniek.

Maandag 18 oktober 2010 wordt ik geopereerd door mevrouw Moojen-Zaal te Hilversum.

Ik twijfel nog tussen 330 of 375 cc.

Zijn er mensen met soortgelijke afmetingen? (1.80m - 66kg)

Ben opzoek naar zoveel mogelijk vergelijkingsmatriaal, want heb echt geen idee wat ik moet kiezen/nemen.

oohhh nog 1 week, de kriebels beginnen nu wel te komen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

he nina

leuk dat je op de site bent er is hier steeds wat te beleven

ik ben zelf bij velthuis in rotterdam geholpen

ik heb 330 cc medium high profiel anatomische dual plane

moet zeggen ik vind de grote bij mijn lijf passen maar dat is bij iedereen verschillend

de ene heeft met 200cc al een volle borst en de ander pas met 450cc

je moet ook even in gallerij kijken en dan zie vaak ook voor en na een bv met het aantal cc

dan heb je een beetje een indruk hoe of wat

gr angelique

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nina,

:viannen_01: En of er hier meer leven in de brouwerij is! hihi

Gefeliciteerd met je datum! :64: Das al bijna, SPANNEND!!! :104: Als je de keuze hebt tussen 2 maten wordt meestal aangeraden de grootste te nemen, omdat het zo snel went, en beter iets groter dan iets kleiner dan je wou toch? Nog veel aftelplezier en veel lees- en postplezier nog op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nina

welkom :1:

spannend dat je al bijna aan de beurt bent zeg!

ik heb zelf 375cc gehad,anatomische prothesen end an dual plane geplaatst,als je deze wilt bekijken geef je maar een gil :6:

hoe krijg jij ze geplaatst en welke prothesen krijg je?

nog sucses met de laatste dagen aftellen zou ik zeggen...

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

at Angelique- Heb inderdaad al zitten speuren in de gallerij. Maar blijft altijd lastig. Er is natuurlijk niemand die precies hetzelfde lijf of borsten heeft. Staan jou foto´s ook in de gallerij?

Ik denk inderdaad dat ik ga voor de 375 cc.

at Eefje- Ja het is inderdaad al super snel. Achteraf gezien is het best snel gegaan. Vind het nu wel spannend worden!

at Moontje- Ja wil heel graag foto´s zien! Altijd goed om een beetje te vergelijken. Ik krijg Anatomische protheses Mentor CPG 322 dual plane geplaatst. Hele mond vol. Van welk merk heb jij ze?

at mii18- Ik wilde bij een goede kliniek (ja wie niet) dus ben bij Bergman en bij Velthuis op consult geweest. Uit alle forums kwamen die mij als beste over. Verder vind ik de visie van dr. Moojen-Zaal erg bij mij passen. Ze schrijft interessante artikelen en ik heb bij haar een heel goed gevoel. Bij Bergman voelde ik me een nummer en moest alles nogal ´snel´. Bij Velthuis werd ik echt keurig behandeld er werd de tijd voor me genomen. Dus vandaar.

Nou het aftellen begint nu echt. Spannend!

groetjes

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Alsnog van harte welkom op t forum.

Ik zou zeggen 375 cc is een hele goede keus, heb ik ook! :38: haha

Ik heb ze rond en achter de spier, ik kom waarschijnlijk uit op een 70D, (mn 1e nieuwe bh was zelfs een E, maar denk toch dat ik een D heb hoor) Ben nu 3 weken PO.

Lijken echt helemaal net zo groot hoor moet ik eerlijk zeggen. Mn foto´s staan in de gallerij als je ze wilt bekijken.

Ik ben zelf 1.70m en 53 kilo.

Maar 18 oktober is al heeeel snel zeg! Al last van zenuwen? Ik was bloednerveus de laatste dagen haha.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi A70,

Ja de zenuwen beginnen nu wel te komen. Heb het eigenlijk nog zo druk met werken en kids,

dat ik af en toe stil sta en denk: oh oh nog veel te doen voor maandag.

Jij bent dan ook nog maar net geopereerd. Hoe gaat het nu met je?

Heb je nog veel pijn? Kan je alweer beetje normaal functioneren?

Ik ga gelijk even in de gallerij kijken!

Ben benieuwd.

groetjes

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

A70 heb even gekeken naar je foto's. En wowie wat een mooie grote borsten heb je!

Wel gek dat ze na 3 weken groter zijn dan na 1 dag!

Had verwacht dat dit door zwelling eerder andersom zou zijn.

Maar 375 cc ziet er zeker goed uit. Ik zelf ben wat breder dan jou en heb iets meer borst. Dus ik zie wel al een beetje

voor me hoe het gaat worden. Oh kan echt niet wachten!

hihihi

doegg

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Moontje; tja ik heb eigenlijk geen idee hoe stug ze wel of niet zullen zijn!

Kliniek nog gesproken en die hebben aangegeven dat als ik echt nog twijfel over de maat

ik nog langs mag komen of op de dag zelf ook nog even mag passen. Wat ik wil.

Maar ik denk dat ik eruit ben hoor!

Ik heb toevallig ook nog foto´s van mijn borstvoedingsperiode, ik was toen zooo happy met mijn borsten.

En als ik die nu vergelijk met foto´s van anderen die 375 cc hebben dan heb ik soms

nog grotere borsten gehad.

En tja de grote dag is bijna daar. Joehoe. Morgen nog 1 dag werken, vrijdag grote schoonmaak, weekend druk, en dan.....

maandag om 08.45 moet ik er zijn. Ben benieuwd.

groetjes

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zelfs in mn stuwinstijd kwam ik niet verder dan een volle B :(

Maar daar was ik toen al heel happy mee moet je nagaan haha

Dank je trouwens voor je complimentje en fijn dat je er wat aan gehad hebt.

Tja het is toch verschillend he hoe die cc´s bij iedereen uit pakken. Ik zat voor mn bv aan 300 te denken, maar ben zoooo blij dat de arts 375 besloten heeft, had ze echt niet kleiner gewild!

Tja dat ze er na nog wat groter zijn worden, komt doordat bij een achter de spier plaatsing de spier nog wat op moet rekken de 1e weken. Haha van mij mag ie zelfs nog wel wat meer oprekken :D

heel veel succes meid met t aftellen vd laatste daagies en dan... :1bouncingboobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,

Het is bijna zover. ben nu de boel alvast grondig aan het boenen!

Heb alleen geen idee wat ik voor as maandag moet inpakken.

Trek ik alvast mekkelijke kleren aan, of neem ik een setje mee voor na de operatie.

Nog wat waar ik wel wat advies over zou willen: Ik wordt nu net ongesteld! Wat erg zeg!

Wie heeft hier ervaring mee? (tijdens operatie en de dagen erna ben ik dus nog ongesteld!)

Wat een timing!

groetjes

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik deed al makkelijke kleding aan,trainigsbroek,hempje met veste eroveraan.

maar je kan ook wat extra meenemen natuurlijk,iets met een rits ofzo he(vestje/truitje)een hempje is wat lastig aan te doen als je alleen bent,heb je hulp voor nodig,een bh kan je meenemen als je die niet krijgt van de kliniek.

en wat te drinken voor in de auto als je ver moet rijden,leuke cd/mp3 voor onderweg enz enz

met je ongie,poehee dat lijkt me vervelend,heb er geen ervaring mee eerlijk gezegd,ik weer wel dat ik na me dual plane operatie toen 3dagen erna ongie werd,en kon amper normaal zonder pijn bewegen dus na wc gaan was ene drama,zeker als je ongie bent(want dan ga je wat vaker)

weet wel dat je via de huisarts een pil kan krijgen,de menstruatie te stoppen(met goede reden) dus mischien kan je die vandaag nog bellen en het uitleggen en nog gauw af kan halen voor het weekend???

sucses

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow get wat vervelend van je ongie.

Ik werd t vrijdag en had dinsdag mn bv, dus had toen gelukkig t ergste al gehad. Maar ik ben t gelukkig ook nooit langer dan een paar dagen. Als je er veel last van hebt zou ik zeker de tip van moontje opvolgen en ff bij de dokter vraggen of zo´n pil uitomst bied.

Ik had zelf makkelijke kleding in mn tas voor na de operatie (sportbroek met vestje) en voor de oparatie had ik gewoon mn jeans aan. Net waar je jezelf lekker in voelt.

Succes met boenen... en met de zenuwen :38:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina!

Nog 1 dag, spannend he?? Toch zelf aan het boenen geslagen? :125: Kom je in elk geval de tijd door zonder teveel last van je zenuwen! Ik ga aan je denken morgen enne.... voor mij nog 1 week! :101: Vind het wel heel spannend. Mijn kids zijn deze week logeren bij de verschillende oma's en opa's en hoef alleen maar morgen te werken. De rest van de week kan ik besteden aan het schoon krijgen van het huis enzo.

Maak er een mooie zondag van vandaag! Het is in elk geval lekker weer om buiten iets te gaan doen!! Kom je ook de tijd goed door!

Mail je morgen weer en laat snel horen hoe het is geweest.

:116: Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel succes morgen...

en met je ongesteldheid.. tja ik had het zo gepland met de pil dat ik het niet was..

Maar op zich moet het wel te doen zijn toch? gewoon een tampon in en een boxer aan tijdens de operatie..

Komt wel goed denk ik hoor.. :)

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie aan moedegingen.

Ja super spannend vind ik het. Op zich zijn de dagen wel snel voorbij gegaan maar ik doe 's nachts geen oog dicht.

Ik val pas na 3 uur in slaap, ben dan om het uur even wakker en heb vreselijk last van nachtmerries!

Bah! Ik had nog wel gehoopt nog even lekker te kunnen slapen zo voor de operatie en de tijd van slecht slapen op mijn rug. Helaas dus.

@Moontje; nee ik heb geen pil of iets dergelijks meer gehaald. Ik zie het wel. Ben nog wel ongie, maar er zijn vast vaker

vrouwen geopereerd terwijl ze ongie waren! hahaha

En tja man lief zal me toch de eerste dagen moeten helpen, dus ook hiermee! (getver)Nou ik ga even mijn tasje en spulletjes voor morgen klaar zetten. Ik ga morgen om 09.45 onder zeil, dus hoop 's avonds en anders dinsdag even een klein verslagje te doen!

Doeggg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meid als je dit nog leest: Heeeeeeeeeeel veel succes en ik hoop dat je een beetje kan slapen vannacht.

Ik denk aan je morgen en ben benieuwd mnaar je verslagje als je daar klaar voor bent.

xxx Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nina,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! :1big_boobs:

Heb aan je gedacht vanmorgen. Hoe is het met je?? Hoop dat alles goed is gegaan en dat het allemaal meeviel.

Spreek je hopelijk snel weer hier op het forum!!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.