Ga naar inhoud

Voorstellen nieuw hier


Lovesxpink

Aanbevolen berichten

Hoi meiden, ik lees al een tijdje mee maar vind het nog steeds beetje ingewikkeld en snap het nog niet helemaal.. maar heb toch besloten om mijn verhaaltje te vertellen omdat ik ook best veel vragen en twijfels heb.

ik ben op consult geweest bij Frans straten, kliniek Amstelveen Karim en bij jan van goyen. Ik twijfel tussen Frans straten en kliniek Amstelveen.. ik lees heel veel goede dingen over Frans, maar vind het zo moeilijk om een keus te maken door wie ik me zou willen laten opereren.. ik ben 1.62 en weeg 49 kilo huidige situatie 70A (denk ik) Frans adviseerde mij 375/400 cc rond dual plane en bij kliniek Amstelveen 350cc rond dual plane. 

Mij heb bij beide aangegeven liefst zo groot mogelijk.. dat is bij Frans straten maar dan denk ik weer is dat wel verstandig 375/400 waarom adviseerd de andere 350..

en ik zou heel graag foto's willen zien van de resultaten van Frans en dr Karim.. als er meiden zijn die ongeveer zelfde maten/situatie als mij zitten zou ik t heel fijn vinden als je reageert :-) sorry voor mijn onduidelijke/ alles door elkaar verhaal mischien hihi

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.