Ga naar inhoud

Komt het allemaal wel goed????


Artgirl79

Aanbevolen berichten

Hoi, ik moet echt even van mij afschrijven. Ik ben nu precies een week po, ik vind het behoorlijk zwaar ( nu wil ik jullie meiden die dit aangaan niet demotiveren ). Al een paar dagen voel ik mij erg down, ik heb dit erg onderschat allemaal. Jaren heb ik zonder bh rondgelopen, nu ineens dag een nacht een sportbh met borstband. Daarbij een gevoelige middenrif hebbend, waardoor het sowieso moeilijk was een bh te accepteren.

 

Ben ik nu ondankbaar?

 

als ik naar mijn borsten kijk zie ik pyramiden en schaam ik mij, wanneer ik buiten wandel. Ik heb nu een raar vertekend beeld. Zou zo graag later lekker ook bhloos rond willen lopen, maar ik ben doodsbang dat ze zoals dit blijven.

 

Het gaat nu geestelijk en lichamelijk niet goed. Familie die te dicht op mijn huid zitten, mij geen lucht geven.

 

Gisteren naar een familiefeest geweest. Maar totaal gebroken terug gekomen. Ik heb mezelf te groot gehouden, zodat de anderen tenminste plezier hadden. 

 

Mijn grote angst is dat het met mijn borsten niet goed komt. En dat mijn complex alleen maar erger word.

 

Ben ik hier alleen in? Ben ik zo egoistisch geweest? Ik wilde dit al jaren.....ik moest dit even kwijt...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben nu 1,5 week na po en begrijp goed wat je bedoelt. Je wordt overrompeld van je lichaam en geest. 

Is best heftig om dit mee te maken. 

Neem vooral je rust en geef het de tijd, er gaat nog van alles veranderen lees ik hier steeds in dit forum.

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Artgirl79 het is gewoon een enorme verandering aan je lichaam waar iedereen gewoon even aan moet wennen. De een is gelijk super blij en bij de ander duurt dat nog even totdat het resultaat pas echt te zien is en dat is na ongeveer 3 maanden maar kan ook langer zijn! 

Ik ben nu 10 dagen PO en ik voelde me de eerste dagen ook beetje vreemd en ze voor mijn gevoel zaten ze in me nek Haha maar merk al dat al iets minder is en ik er gewoon niet teveel aan moet denken. Het ja gewoon je onzekerheid die komt kijken! Gewoon genieten van je nieuwe boobies en rustig het resultaat afwachten xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een moeilijke situatie heb je zeg, maar iedereen denkt dat een BV maar een kleinigheidje is en je na een week al resultaat hebt, je moet je lichaam wel de tijd geven en geloof me nu dat dit nog zo enorm veranderd de komende weken.. bij sommigen staan ze enorm bol en bij sommigen enorm puntig maar uiteindelijk komt het allemaal goed! 

Mentaal gezien snap ik dat jou gezin situatie hier niet bij helpt maar je moet dit echt wel als een positief iets zien meid! 

Hang in there!:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Artgirl79

De eerste dagen waren van mij een hel. Ik dacht ook van, wat heb ik nu gedaan. Al die pijn. Ik ben nu 17 dagen po en vandaag voor de eerste dag terug gaan werken. 

Was lastig en dan denk je, gaat die pijn nog weg.

Maar laat ons enkele weken verder zijn, geen pijn meer en dan gaan we kunnen genieten en zijn we al die twijfels vergeten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bv is voor sommige dames zowel lichamelijk als emotioneel een hele verandering. Helaas heb je na de operatie niet meteen een uiteindelijk resultaat. Je borsten gaan veel veranderen en zullen van puntig naar rond gaan, maar dat heeft tijd nodig. Pas bij ongeveer 6 maanden heb je een uiteindelijk resultaat. 

 

Je bent zeker niet de enige die hier last van heeft. Geef het de tijd. Komt echt wel goed. Geduld dat woord zie je hier voorbij komen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel, ik moet eerlijk zeggen dat ik een fantastische man hebt. Klinkt cheezy, maar hij doet echt zijn best. Het is meer de familie eromheen. Die met de beste bedoelingen, ontzettend benauwend zijn. Daarbij familieperikelen, waarvan ik nu afstand doe. Mensen die mij energie kosten, moet ik nu echt weren. Ik wil ook mijn tijd met mijn man, vrienden en vriendinnen door brengen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.