Ga naar inhoud

Be-Clinic Dr. Plovier


Gast Ghisje

Aanbevolen berichten

Afgelopen woensdag geopereerd in de nieuwe kliniek van Dr. Plovier. Ik kan het iedereen aanraden. Je wordt er heel goed ontvangen, hele kundige arts en team. Voor en na de operatie heb je een privekamer met een erg goed bed, waar je alle tijd krijgt om bij te komen van de operatie. Alle wensen zijn bespreekbaar. Een eerste consult daar was echt niet nodig. Na de operatie had ik weinig lichamelijke klachten. Geen drains zoals in Nederland nog wel ingebracht worden, geen hoge rekening zoals in Nederland voor dezelfde ingreep. In Be-Clinic worden moderne technieken gebruikt. Moderne operatiezaal en van alle luxe voorzien.

Het is super geregeld, in 1 woord top Be-Clinic!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee wat leuk!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik ben (tot nu toe) zelf ook een zeer tevreden ´klant´van Dr Plovier.

Ben zelf ook niet bij Beau Care geopereerd. Maar wel door Dr Plovier, alleen op een alternatieve locatie omdat Be- clinic nog niet geopend was.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen dat het er allemaal zo professioneel aan toe gaat, had ook niet anders verwacht eigenlijk!!

Ik mag 10 november eindelijk, ik kan niet wachten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er 12 november naar toe voor de na-controle!

ben ook heeeel benieuwd!!!

Jammer dat je niet de 10e moet, dan had ik je even kunnen zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
  • 3 years later...
  • 2 weeks later...

3500euro duur? Dat is niet duur hoor.

Ga maar eens naar de bekende klinieken Bergman etc daar is het duur ;p

Ik heb niet gezegd dat 3500 euro duur is, maar het zal wel het minimum zijn bij Plovier dacht ik zo.

Voor mijn operatie vroeg hij 6500 euro. Ik heb het laten doen (met hetzelfde implantaat) voor 4200 euro. Dat is toch een enorm verschil en dan vind ik hem dus wel duur.

Mijn reactie is niet negatief bedoeld en al zeker niet op Plovier zelf, want hij doet goed werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.