Blondie22 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Dag dames. Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Karim bij kliniek Amstelveen. Hij adviseerde mij 520 cc nagor implantaten voor de spier. Maar nu vraag ik mezelf af of dat wel kan bij mij. Naar mijn idee heb ik weinig borstweefsel hiervoor dus zou graag even jullie mening willen. Ik schaam me diep om deze foto's te plaatsen van hoe het nu is, maar ik moet wel even. dus graag jullie mening over voor de spier! Pictures visible for members only. Become a member now. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cccccc Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Ik heb ook voor de spier. Had nooit verwacht dat dat zou kunnen bij mij. Had me helemaal ingesteld op dual plane. Maar hij meet de dikte van je huid en kijkt of je genoeg vet en klierweefsel heb als ik het goed heb. Succes verder xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 8 minuten geleden zei Cccccc: Ik heb ook voor de spier. Had nooit verwacht dat dat zou kunnen bij mij. Had me helemaal ingesteld op dual plane. Maar hij meet de dikte van je huid en kijkt of je genoeg vet en klierweefsel heb als ik het goed heb. Succes verder xx Hee Meis bedankt voor je bericht! Heb net even je foto's gezien en ziet er wel echt super mooi uit!! Ikzelf krijg dus 520 cc van nagor implantaten en ik vraag me af of dat niet te groot is zegmaar dat je dat niet gaat zien dan! Ik ben ook bang dat voor de spier meer en sneller gaat zakken ofzo haha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megan1 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Is vergelijkbaar met mij nu Meis en ik krijg ze ook voor de spier, kan nog geen ervaring met je delen nu maar heb er vertrouwen in, de pc weet wat hij/zij doet schat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 13, 2017 Author Share Posted June 13, 2017 5 minuten geleden zei Megan1: Is vergelijkbaar met mij nu Meis en ik krijg ze ook voor de spier, kan nog geen ervaring met je delen nu maar heb er vertrouwen in, de pc weet wat hij/zij doet schat Dat is waar lieverd dankjewel! eerst dacht ik steeds van; waar twijfelt iedereen nou toch steeds over! Maar nu snap ik het helemaal haha. Zodra de operatie gepland is ga je ineens overal over nadenken haha had ik jouw voorsituatie van je borsten al gezien? Zo erg dit haha ik heb echt een geheugen van een vis. Zo nee zou ik ze mogen zien? En hoeveel cc krijg jij ook al weer? moet ook nog ff wennen aan hoe het forum werkt haha excuses hoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cccccc Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 13 minuten geleden zei Blondie22: Hee Meis bedankt voor je bericht! Heb net even je foto's gezien en ziet er wel echt super mooi uit!! Ikzelf krijg dus 520 cc van nagor implantaten en ik vraag me af of dat niet te groot is zegmaar dat je dat niet gaat zien dan! Ik ben ook bang dat voor de spier meer en sneller gaat zakken ofzo haha. Thanxx! Jaa ik heb weinig cc's en had amper tiet dus over hangen maak ik me geen zorgen. Ik wilde ze heel graag voor de spier. 520 cc tja het valt bij iedereen anders. Ben je lang en beetje breed gebouwd? Ik ben klein en smal dus vsndaar dat de pc mij maar 230 cc aanraden. Mijn zus heeft 480 cc voor de spier laten plaatsen en is heel blij ermee! Ze deed het vooral omdat die van haar slap waren na 2 zwangerschappen. Ze loopt niet vaak zonder bh alleen met slapen haha maar verder niet anders is ze bang dat ze gaan hangen. Nou misschien dat je hier wat aan hebt xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megan1 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 19 minuten geleden zei Blondie22: Dat is waar lieverd dankjewel! eerst dacht ik steeds van; waar twijfelt iedereen nou toch steeds over! Maar nu snap ik het helemaal haha. Zodra de operatie gepland is ga je ineens overal over nadenken haha had ik jouw voorsituatie van je borsten al gezien? Zo erg dit haha ik heb echt een geheugen van een vis. Zo nee zou ik ze mogen zien? En hoeveel cc krijg jij ook al weer? moet ook nog ff wennen aan hoe het forum werkt haha excuses hoor. Ja erg is die twijfel hé?! Had ik laatst ook heel erg ineens! Heb nog een afspraak met de pc gemaakt en dat heeft me écht gerust gesteld, bel morgen sowieso nog even over de soort want dat wist je niet hé? Ik heb geen foto's online nee, niet aan gedacht nog ook haha is nog een drempeltje waar ik even over heen moet. Ik krijg 500cc dus dat is ook behoorlijk wat Ik ben donderdag aan de beurt, zal je op de hoogte houden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 @Megan1 500cc @Blondie22 Of je boobies voor of dual plane worden geplaatst maakt volgens mij met het zakken niet veel uit, ze gaan sowieso zakken. Ook heb ik begrepen dat het sowieso verstandig is met grotere protheses om liever niet zonder bh rond te hupsen, voor een avondje zou kunnen maar niet elke dag van de week. Want dan gaan ze misschien wel sneller zakken en dat is zonde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megan1 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 @Rocker Jaaaaa ben zóóó benieuwd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 @Megan1 ja snap ik! Vooral de laatste dagen/uren met aftellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daantje89 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Ik heb 375cc voor de spier, je vetweefsel heeft niks te maken met je borsten nu ,, ze meten het op en als je meer dan dacht ik en neem het me niet kwalijk als het is meer of minder is dan 2cm dikte van je huid hebt dan kan je het gewoon voor de spier.. kijk even naar mijn fotos is nog maar 4 dagen PO ik zal er nog eentje toe voeg van vroeger in bikini van mijn vorige 240cc natrelle voor de spier ook .. SUCCES!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megan1 Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 @Rocker pf ja! Morgen deze tijd lig ik daar, de zenuwen met bijbehorende twijfels (omdat je ineeens overal ziet dat het fout gegaan is) en kriebels in m'n buik komen nu wel een beetje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 @Megan1 Komt goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blondie22 Posted June 14, 2017 Author Share Posted June 14, 2017 3 minuten geleden zei Rocker: @Megan1 Komt goed, hoe is het gegaan? Ze hoeft morgen pas haha! Of Nouja pas, morgen AL Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Hehehe ik zag het net op tijd @Blondie22 dus heb het snel veranderd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megan1 Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Haha jaaa morgen @Rocker, ik ben nu wel heel relaxed moet ik zeggen. Heb wel een opgezette keel, voelt alsof'ie dicht geknepen wordt ook zijn m'n klieren in m'n nek extreem opgezet en moeite met slikken, alsof er iets in zit. Zal zenuwen zijn ofzo denk ik, hoop niet dat ik er ff ziek bij wordt zeg! Ik gooi het voor m'n gemoedsrust op stress & zenuwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocker Posted June 14, 2017 Share Posted June 14, 2017 Denk toch zenuwen haha. Zou me niet teveel bezig houden met de reden waarom je last van je keel hebt. Vannacht nog even lekker op je buik slapen hahaha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.