Ga naar inhoud

Wie ook voor de spier?


Aanbevolen berichten

Dag dames. Vandaag ben ik op consult geweest bij dr Karim bij kliniek Amstelveen. 

 

Hij adviseerde mij 520 cc nagor implantaten voor de spier. Maar nu vraag ik mezelf af of dat wel kan bij mij. Naar mijn idee heb ik weinig borstweefsel hiervoor dus zou graag even jullie mening willen. 

Ik schaam me diep om deze foto's te plaatsen van hoe het nu is, maar ik moet wel even.

dus graag jullie mening over voor de spier! 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook voor de spier. Had nooit verwacht dat dat zou kunnen bij mij. Had me helemaal ingesteld op dual plane. Maar hij meet de dikte van je huid en kijkt of je genoeg vet en klierweefsel heb  als ik het goed heb.

 

Succes verder xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Cccccc:

Ik heb ook voor de spier. Had nooit verwacht dat dat zou kunnen bij mij. Had me helemaal ingesteld op dual plane. Maar hij meet de dikte van je huid en kijkt of je genoeg vet en klierweefsel heb  als ik het goed heb.

 

Succes verder xx 

 

Hee Meis bedankt voor je bericht! Heb net even je foto's gezien en ziet er wel echt super mooi uit!! 

Ikzelf krijg dus 520 cc van nagor implantaten en ik vraag me af of dat niet te groot is zegmaar dat je dat niet gaat zien dan! Ik ben ook bang dat voor de spier meer en sneller gaat zakken ofzo haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Megan1:

Is vergelijkbaar met mij nu Meis en ik krijg ze ook voor de spier, kan nog geen ervaring met je delen nu maar heb er vertrouwen in, de pc weet wat hij/zij doet schat :116:

 Dat is waar lieverd dankjewel!

 

eerst dacht ik steeds van; waar twijfelt iedereen nou toch steeds over! Maar nu snap ik het helemaal haha. Zodra de operatie gepland is ga je ineens overal over nadenken haha :P

had ik jouw voorsituatie van je borsten al gezien? Zo erg dit haha ik heb echt een geheugen van een vis. Zo nee zou ik ze mogen zien? En hoeveel cc krijg jij ook al weer? moet ook nog ff wennen aan hoe het forum werkt haha excuses hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Blondie22:

 

Hee Meis bedankt voor je bericht! Heb net even je foto's gezien en ziet er wel echt super mooi uit!! 

Ikzelf krijg dus 520 cc van nagor implantaten en ik vraag me af of dat niet te groot is zegmaar dat je dat niet gaat zien dan! Ik ben ook bang dat voor de spier meer en sneller gaat zakken ofzo haha.

Thanxx!

Jaa ik heb weinig cc's  en had amper tiet dus over hangen maak ik me geen zorgen. Ik wilde ze heel graag voor de spier.  520 cc  tja het valt bij iedereen anders. Ben je lang en beetje breed gebouwd? Ik ben klein en smal dus vsndaar dat de pc mij maar 230 cc aanraden. Mijn zus heeft 480 cc voor de spier laten plaatsen en is heel blij ermee! Ze deed het vooral omdat die van haar slap waren na 2 zwangerschappen. Ze loopt niet vaak zonder bh alleen met slapen  haha maar verder niet anders is ze bang dat ze gaan hangen. Nou misschien dat je hier wat aan hebt xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Blondie22:

 Dat is waar lieverd dankjewel!

 

eerst dacht ik steeds van; waar twijfelt iedereen nou toch steeds over! Maar nu snap ik het helemaal haha. Zodra de operatie gepland is ga je ineens overal over nadenken haha :P

had ik jouw voorsituatie van je borsten al gezien? Zo erg dit haha ik heb echt een geheugen van een vis. Zo nee zou ik ze mogen zien? En hoeveel cc krijg jij ook al weer? moet ook nog ff wennen aan hoe het forum werkt haha excuses hoor.

Ja erg is die twijfel hé?! Had ik laatst ook heel erg ineens! Heb nog een afspraak met de pc gemaakt en dat heeft me écht gerust gesteld, bel morgen sowieso nog even over de soort want dat wist je niet hé? Ik heb geen foto's online nee, niet aan gedacht nog ook haha is nog een drempeltje waar ik even over heen moet. Ik krijg 500cc dus dat is ook behoorlijk wat :66:  Ik ben donderdag aan de beurt, zal je op de hoogte houden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Megan1 500cc :43:

 

@Blondie22 Of je boobies voor of dual plane worden geplaatst maakt volgens mij met het zakken niet veel uit, ze gaan sowieso zakken. 

Ook heb ik begrepen dat het sowieso verstandig is met grotere protheses om liever niet zonder bh rond te hupsen, voor een avondje zou kunnen maar niet elke dag van de week. Want dan gaan ze misschien wel sneller zakken en dat is zonde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 375cc voor de spier, je vetweefsel heeft niks te maken met je borsten nu ,, ze meten het op en als je meer dan dacht ik en neem het me niet kwalijk als het is meer of minder is dan 2cm dikte van je huid hebt dan kan je het gewoon voor de spier.. kijk even naar mijn fotos is nog maar 4 dagen PO ik zal er nog eentje toe voeg van vroeger in bikini van mijn vorige 240cc natrelle voor de spier ook .. SUCCES!! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha jaaa morgen @Rocker, ik ben nu wel heel relaxed moet ik zeggen. Heb wel een opgezette keel, voelt alsof'ie dicht geknepen wordt ook zijn m'n klieren in m'n nek extreem opgezet en moeite met slikken, alsof er iets in zit. Zal zenuwen zijn ofzo denk ik, hoop niet dat ik er ff ziek bij wordt zeg! Ik gooi het voor m'n gemoedsrust op stress & zenuwen :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.