Gelieve jullie gebruikte e-mailadres te controleren, indien dit een fake adres is zijn zal je account gebanned worden!
Indien het een werkend adres is moet je je geen zorgen maken :D

Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Moorke

Moorke : 4 juli 2017 : Dr. Heintz : AZ St-Lucas : Gent

Recommended Posts

Hi Moorke, wat goed om te lezen zeg! Is het je meegevallen? Ik ben maandag aan de beurt en de spanning begint nu wel toe te nemen! Hoe gaat het nu met je en met het herstel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10 juli 2017 om 18:26 zei claddie:

Hi Moorke, wat goed om te lezen zeg! Is het je meegevallen? Ik ben maandag aan de beurt en de spanning begint nu wel toe te nemen! Hoe gaat het nu met je en met het herstel?

Hey Claddie!

Het gaat heel goed met mij. Heb geen pijn, alleen zo'n blauwe plekken gevoel. Alles geneest goed en de knoopjes zijn ook al verwijderd. 

Moet enkel oppassen dat ik niet al te veel zou doen in het huishouden. Slapen lukt ook nog niet zo goed. Mag van de dokter al op mijn zij slapen maar dat is nog wat te gevoelig.

Heel veel succes maandag!

Niet te veel schrik hebben, is echt niet nodig!

groetjes

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey Moorke,

Hoe gaat het er mee? Ondertussen is er ook al een maand over gegaan bij jou. Verloopt de genezing goed ? En al een bh gekocht? Nog even en de sportbh mag ook in de kast. Ik vond dit een fantastisch moment. Groetjes

Annemieke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2 augustus 2017 om 10:22 zei amw64:

Hey Moorke,

Hoe gaat het er mee? Ondertussen is er ook al een maand over gegaan bij jou. Verloopt de genezing goed ? En al een bh gekocht? Nog even en de sportbh mag ook in de kast. Ik vond dit een fantastisch moment. Groetjes

Annemieke

Hey Annemieke,

Alles gaat super goed! Ik ben heel erg tevreden en heb nergens meer last van. Maandag ben ik de laatste keer op controle gegaan en het ziet er allemaal goed uit.

Vandaag ben ik bh's gaan kopen. Wat was dat leuk! Alles paste en ik moest gewoon kiezen op basis van schoonheid :-) Inderdaad een fantastisch moment!!

Ik ben ervan geschrokken hoe vlot de genezing is gegaan. Ik zou het zo aan iedereen aanraden :D

groetjes 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 7-7-2017 om 11:06 zei Moorke:

hey iedereen!

Ondertussen ben ik ook al 3 dagen PO. Alles is heel goed verlopen en ik ben er heel tevreden mee!

Ik was dinsdag rond 11u op mijn kamer. Mijn kamergenoot, een oudere dame werd net weggehaald voor haar operatie dus ik had de kamer voor mij alleen. Ze hadden mij gezegd dat ik rond half 2 mijn schort en kousen mocht aandoen dus ik moest nog enkele uren wachten. Maar plots ging het heel snel, er was blijkbaar iemand ziek gevallen en daardoor kon mijn operatie vroeger doorgaan. Ik blij natuurlijk :-). Rond half 1 zijn ze mij komen halen en 20 minuutjes later is de dokter mij komen aftekenen en werd ik direct meegenomen naar de operatiezaal.

2 vriendelijke verpleegsters hebben mij alles uitgelegd en klaargemaakt. Ondertussen kwam ook de anesthesiste langs en voor ik het wist lag ik te slapen.

Rond kwart voor 4 ben ik beginnen wakker worden en heb ik direct al eens gevoeld ;-). De pijn viel heel goed mee, ik had vooral een zeer droge mond. Maar, blijkbaar heb ik tijdens het in slaap doen een allergische reactie gehad. Ik had rode uitslag op mijn armen. Het is nog niet duidelijk of dit aan de verdoving lag of aan de antibiotica. Maar goed, ik heb hier geen last van gehad.. 

Rond 18u is de dokter bij mij geweest en vertelde hij dat het er heel mooi uit zag. Om 19u ben ik terug naar mijn kamer gegaan en een uurtje later heb ik al mogen eten. Van misselijkheid dus helemaal geen last.

's nachts heb ik niet zo goed geslapen. Ik had moeite om een goede positie te zoeken, pijn had ik nog steeds niet.

De volgende ochtend stond de dokter al om half 8 aan mijn bed. Alles zag er toen ook goed uit. Normaal mocht ik vandaag op controle gaan en kreeg ik de waterdichte plakkers maar mijn dokter vertrok vandaag op reis dus ik heb die plakkers al onmiddellijk gekregen en mocht diezelfde dag nog om een sportbh. Woensdag mag ik naar de huisarts om de knoopjes te knippen.

Pijn heb ik niet, het is eerder wat ongemak. Soms heb ik wel wat last van de band van mijn sportbh, dat kan soms wat spannen. Vandaag ook voor de eerste keer gedoucht en dat vond ik wel al een uitdaging ;-).

Ik ben al heel benieuwd naar het resultaat maar op het eerste zicht ziet het er heel goed uit :D:D 

Hey Moorke, 

bij wie ben jij gegaan? Ik ben namelijk op zoek naar een chirurg maar weet het zelf niet zo goed welke ik ga kiezen. 

Ben jij eerst bij een huisarts geweest? 

Groetjes

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 14 januari 2018 om 00:34 zei unicornmida:

Hey Moorke, 

bij wie ben jij gegaan? Ik ben namelijk op zoek naar een chirurg maar weet het zelf niet zo goed welke ik ga kiezen. 

Ben jij eerst bij een huisarts geweest? 

Groetjes

Hey!

Sorry voor mijn late antwoord maar ik ben hier niet zo actief meer :-) Ik ben bij dr Heintz geweest in Sint Lucas. Ik ben niet eerst naar de huisarts gegaan. Ik heb vooral hier heel wat opgezocht en veel goede dingen over hem gelezen. Ik had ook direct een goed gevoel bij hem. Daarna ben ik wel bij mijn huisarts gegaan voor het bloedonderzoek en zij kon hem ook zeker aanraden.

Ondertussen ben ik al 6 maanden geleden geopereerd en ik ben zooooo tevreden!! De littekens zijn heel fijn en zijn heel goed genezen. Ik heb ook van niets last gehad buiten de eerste weken niet goed kunnen slapen omdat ik een zijligger ben. Maar ik kan de chirurg zeker aanraden!!

Groetjes

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com