Ga naar inhoud

Help a girl out!


Aanbevolen berichten

Hallo lieve meiden!

 

Midden Juli is het zo ver en kan ik eindelijk een borstvergroting laten doen. Ik dacht te weten bij wie ik wou gaan (Schiettecatte) maar daar wil ik toch niet meer heen. Nu zit ik erg in dubio. Ik zit elke avond te kijken en te zoeken op het internet voor goede plastisch chirurgen, maar ik kom er niet uit!! Welke chirurgen raden jullie aan en bij welke kliniek? 

Ikzelf woon in Alkmaar dus wel graag max een uur daar van af. Ik wil geen natural boobs, je mag best zien dat ze groot en fake zijn. 

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22

Ik zie hier veel meisjes die grote borsten willen/hebben en naar Nio geweest zijn. Ik weet niet waar zijn ziekenhuis is. Maar als je naar foto's kijkt van mensen die grote borsten willen denk ik dat je daar aan het goede adres bent.En ook lees Ik goede commentaar erover.

Ik ben zelf 3 dagen po, maar wilde juist niet te groot. Ik ben bij Verdonck geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22

 

Hoi hoi,

 

Als je zegt het mag fake zijn en groot, dan moet je naar Dr. Nio in het OLVG West in Amsterdam gaan, hij staat er om bekend niet terughoudend te zijn om grote protheses te plaatsen.

Je hebt daar wel een verwijskaart voor nodig, aangezien het een ziekenhuis is.

 

Hij zit ook in Park Kliniek Rotterdam, maar daar is het een stuk duurder, en je betaald daar ook een toeslag voor protheses boven de 500 cc

 

Een andere pc die ook groot plaatst en goed is , is Dr. Plovier,BeClinic, maar die zit in Belgie ( Overijse) en dat is dan een stuk verder weg.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super lief van jullie berichten dankjewel @Desert-Rose en @Natje3

Heel toevallig zit ik nu te kijken naar dr Nio maar ik kan de prijzen niet vinden van het olvg in Amsterdam! Weten jullie dat hoe veel het zou kosten bij hem? Ik heb namelijk wel een maximaal budget van 2800 euro. 

 

En hoe kan ik een verwijsbriefje krijgen? Via de huisartsenpost zeggen dat ik daar heen wil? 

 

Haha voel me heel ontwetend nu maar goed. Nogmaals bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22

 

In het OLVG kost het 3100 euro.Wellicht kun je de komende paar maanden nog iets opzij zetten om aan dit bedrag te komen.

 

Verwijsbrief moet je vragen aan je eigen huisarts.

En onwetend nee hoor meis, als dit nooit aan de orde is geweest, heb je er ook geen weet van toch? geeft niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie22

Je moet anders eens naar foto's van borstvergroting hier op het forum kijken.Daar staat dikwijls de arts bij wie ze gegaan zijn en zo kan je iemand aanspreken die bij Nio geweest is. Ik denk.dat zij je beter gaan kunnen  helpen dan ik.

Succes met je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.