Ga naar inhoud

titsalicious : 20 juli 2017 : Dr. van Waes : Orfeokliniek : Zoetermeer


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

 

Ik ben Mandy en 24 jaar.

 

Vorige week heb ik een consult gehad bij Diana Gabriels.

Op 29 juni heb ik een 2e consult met de chirurg en op 21 juli staat de operatie gepland!

 

Ik ben erg zenuwachtig en ook nieuwsgierig naar mijn nieuwe voorgevel!

 

Als advies kreeg tussen de 450 en 500 cc. Ik heb dan een wat breder postuur en niet zo smal :). Ook moet er in mijn rechterborst iets meer dan in mijn linkerborst.

Het worden de ronde protheses high profile, dual plane geplaatst.

Eigenlijk heb ik nog niet echt een beeld hoe 450 cc dual plane er uit zal komen te zien of wat ik kan verwachten met het herstel.

 

Zijn er meerdere bij wie het op deze manier is geplaatst met een gelijk aantal CC?

 

Groet, Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi allemaal,

 

Na lang gewacht en goed er over te hebben nagedacht ga ik het toch doen !

 

25 mei heb ik een consult gehad met Diana Gabriels en gelijk een passessie.

 

Ik heb van mezelf een cup c, maar leeg en "puntig". Diana gaf aan dat ik gelijk even langs de arts kon lopen die was er op dat moment. Hij gaf ook aan dat mijn rechter borst een lichte vorm van tubulair heeft ( of zoiets.. geen idee hoe je het schrijft). Kwam me bekend voor, want is een familie kwaal, mijn moeder had het ernstig en is er ook aan geholpen maar dan medisch.

 

Mijn pc wordt dokter van waes, zag nog niet veel verhalen van hem dus hoop dat jullie dan ook wat aan mijn verslag zullen hebben ! Een hele leuke jonge verschijning trouwens :)

 

29 juni heb ik nog een consult omdat ik graag de maat nog zeker wil vaststellen, ik wil er achteraf geen spijt van krijgen dat ik ze toch te klein vind en ik ben ook nog bezig met afvallen.

 

Geadviseerd wordt 450 a 500 cc dual plane, omdat ik slap borstweefsel heb en absoluut niet wilde dat je boven van die randen gaat zien  Ik ben zo zenuwachtig en zo benieuwd ! 

 

Hoe is jullie ervaring met dual plane veel last van gehad? Schijnt soms nogal heftig te zijn in vergelijking met op de borstspier hahaha. En heeft iemand ervaring met de uiteindelijke cupmaat? Ik ben 1.73 en weeg momenteel 85 kilo heb brede heupen en brede schouders en van mezelf een cup c/kleine d maar wel slap ;).

 

Nog 6 en een halve week tot de operatie !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xMandy93

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb je topics even samengevoegd, en je titel aangepast, hier in dit topic kun je nu al je verdere updates en dadelijk je verslag neerzetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan, welke locatie word je geopereerd? Dan zet ik dat er nog even bij in de titel.

 

Nu aftellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik word 18juli geopereerd 500cc dual plane. Ook via gabriels alleen dan bij dr k peters.

schele we niet veel in dezelfde week. 

Mij ben 1,65 en 70 kilo heb ok een c/d maar de volume boven op verdwenen na de zwangerschap. 

Wil heel graag weer de bolling bovenop maar wel natuurlijk.

ik word in Oisterwijk geopereerd. 

Heb heel erg getwijfeld maar bij mij postuur is het advies ook echt 450/500 cc omdat ik ook wat breder ben anders spijt ga krijgen en niet gewenste resultaat heb. 

Twee x afgesproken en nog eens gepast maar nu besluit genomen icm advies van pc. 

Succes met de voorbereidingen. 

Heb je ook al de bh's ? Ik heb er twee gekocht ivm warmte verschoning een witte en een zwarte want in de zomer kan het warm zijn hihi en je moet het toch 6 weken lang aan 24u/7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis gefeliciteerd met je datum! Lekker aftellen, ik word 6 juli geopereerd in MFIV door dr Peters. Ik krijg 450 of 500cc dual plane en ben 1m70 59 kilo en heb een b cup. Ze zeggen idd dat je met dual plane meer last hebt omdat je borstspier helemaal word uitgerekt, maar je krijgt gelukkig pijnstillers en het is het uiteindelijk allemaal waard! Heel veel succes alvast!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
22 minuten geleden zei xMandy93:

Hoi,

 

Werd net gebeld of ik 1 dag eerder kon in een andere kliniek bij dezelfde arts.

Nu word ik dus 20 juli geopereerd in zoetermeer. Kliniek heet orfeokliniek. 

 

Xoxo

 

 

He meis,

 

Ok nou dat scheelt weer een dag, heb het aangepast voor je.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

He meis,

 

Ok nou dat scheelt weer een dag, heb het aangepast voor je.

 

xx

Scheelt inderdaad weer 1 dag haha. Met 2 en een halve week vrij, red ik het dan weer om te werken ? Heb een kantoorbaan haha. 

 

Dankjewel voor het aanpassen.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei xMandy93:

Scheelt inderdaad weer 1 dag haha. Met 2 en een halve week vrij, red ik het dan weer om te werken ? Heb een kantoorbaan haha. 

 

Dankjewel voor het aanpassen.

 

Xx

 

Op zich is werken op kantoor na 2.5 week wel te doen hoor, zolang je je maar aan de regels houd, dus niet met ellebogen boven de schouders, niet zwaar tillen etc.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis ik zag net op de chat dat je een carefix anna wil bestellen maar niet zeker bent van de maat. Weet je al of het 450 of 500 word? Ik heb afgelopen donderdag 500cc gekregen en heb een maat XL, En die zit echt precies goed! Ik had ook een L besteld omdat ik misschien 450cc zou krijgen als 500cc niet zou passen, heb die bh even aangehad maar die zit veeelste strak! Dus ik denk dat je ook voor een XL moet gaan. 

Succes!

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jadie:

Hee meis ik zag net op de chat dat je een carefix anna wil bestellen maar niet zeker bent van de maat. Weet je al of het 450 of 500 word? Ik heb afgelopen donderdag 500cc gekregen en heb een maat XL, En die zit echt precies goed! Ik had ook een L besteld omdat ik misschien 450cc zou krijgen als 500cc niet zou passen, heb die bh even aangehad maar die zit veeelste strak! Dus ik denk dat je ook voor een XL moet gaan. 

Succes!

 

x

Hoi, het wordt zelfs 425 hahaha. Heb omvanf 80. Denk toch dat ik voor de xl ga, lees overal dat ze vrij klein vallen ! 

 

Bedankt voor de info.

 

xX

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deurtje94:

Hoihoi,

 

Ik zie toevallig dat we op dezelfde dag, door dezelfde arts in dezelfde kliniek geopereerd worden!

 

Begin jij ook al een beetje zenuwachtig te worden? Ik ben op dit moment alleen maar met mn BV bezig haha!

 

X

Hoi hoi

 

O joh! Wie weet zien we elkaar wel hahaha. Zou leuk zijn ! 

 

Ik ben echt enorm zenuwachtig  pff.. hoeveel cc krijg jij en op welke manier geplaatst? 

 

Ik ga vrikdag even bellen of er al een tijdstip bekend is. Kan niet meer wachten hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja idd.

 

Ja ik hoop eigenlijk dat we maandag iets meer horen over de tijd...

Maar mocht je vandaag nog bellen en ze kunnen je vertellen hoe laat je bent, dan ga ik misschien ook maar even bellen!

 

Maar ik krijg 450cc dual plane geplaatst! En jij?

 

Ik vind het alleen moeilijk wat ik allemaal mee moet nemen naar de ok dag... heb jij dat voor jezelf goed helder?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deurtje94:

Haha ja idd.

 

Ja ik hoop eigenlijk dat we maandag iets meer horen over de tijd...

Maar mocht je vandaag nog bellen en ze kunnen je vertellen hoe laat je bent, dan ga ik misschien ook maar even bellen!

 

Maar ik krijg 450cc dual plane geplaatst! En jij?

 

Ik vind het alleen moeilijk wat ik allemaal mee moet nemen naar de ok dag... heb jij dat voor jezelf goed helder?

 

Ik ga zo bellen en dan laat ik het je weten!

 

Ik krijg 425 CC high profile dual plane:)

Projectie is hetzelfde alleen de breedte van de prothese scheelt geloo ik 2 á 3 milimeter.

 

Ben benieuwd joh hahah.

 

Enige wat ik weet is dat je 1000mg paracetamol moet halen, zo veel uur van te voren al in nemen dacht ik (staat op het informatie blaadje). Verder warme sokken en losse kleding. Natuurlijk niet je speciale BH vergeten! Je mag geen makeup of iets op, zorg er voor dat je haar goed vast zit. Alle piercings uit, niet insmeren met bodylotion. Als je nepnagels hebt, minimaal 1 er af (wijsvinger dacht ik).

 

Volgens mij was dat het zo een beetje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei xMandy93:

Hoop dat ik het trek om niets te eten en te drinken hahaha. Mijn vriend zij al lekker lang in bed blijven liggen en proberen uit te slapen hahaha.

Haha komt goed joh, als je wil zou je eventueel 's ochtends je wekker nog kunnen zetten om iets te eten! Maar inderdaad, wat dat betreft is het wel een fijne tijd lekker uitslapen (als dat lukt). Moet je van ver komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Deurtje94:

Haha komt goed joh, als je wil zou je eventueel 's ochtends je wekker nog kunnen zetten om iets te eten! Maar inderdaad, wat dat betreft is het wel een fijne tijd lekker uitslapen (als dat lukt). Moet je van ver komen?

Nahja dan zou ik om 6 uur mijn wekker moeten zetten en dan iets eten. Dan krijg ik niks weg hahaha. Voordat ik naar bed ga genoeg eten.

 

Nee het is voor mij ongeveer 20 minuten rijden en voor jou ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei xMandy93:

Nahja dan zou ik om 6 uur mijn wekker moeten zetten en dan iets eten. Dan krijg ik niks weg hahaha. Voordat ik naar bed ga genoeg eten.

 

Nee het is voor mij ongeveer 20 minuten rijden en voor jou ? 

Haha nee dat wordt dan een beetje lastig.

Voor mij is het ook zo'n 20min rijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.