Ga naar inhoud

rimpeling


Gast veertig+

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb 13 juli een bv gehad in de wellness kliniek in Genk.

Nu heb ik al een paar weken dat ik een behoorlijke rimpeling voel, met name aan de onderkant van de borsten.

S'morgens als ik opsta is het nog niet zo erg, maar in de loop van de dag wordt het erger.

Je ziet het eigenlijk niet, maar voelt dat erg goed.

Ik ben vrij smal van boven en heb ze op de spier.

Heb volgende week een afspraak voor controle maar wil er voor die tijd al iets meer over weten zodat ook ik een beetje weet wat ik kan zeggen en vragen. Anders denk ik dat ik gewoon naar huis gestuurd wordt zonder dat ik iets wijzer ben geworden.

Verder zien mijn borsten er mooi uit, maar ik ben wel wat teleur gesteld en ben bang dat het erger wordt.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand of en hoe het opgelost kan worden.

grtjes 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi 40+

jee dit is niet zo fijn nee,ookal zie je het minder goed,het gevoel erbij zal zeker teleurstellend zijn.

ik heb er geen ervaring mee,dus kan je niet helpen eraan,heb je al een beetje op internet gekeken?en is het van te voren besproken met je door je arts,dat je er meer kans op had enzo?

ga hopen dat er mensen reageren die er mischien ervaring mee hebben,of weten wat je kan bespreken verder met je arts,sterkte ermee...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dat ook aan de onderkant (heb ze dual plane).

't Is te zien welke bh ik draag - heb ik al gemerkt - soms is het 'erger' (wat is erg) dan anders .

Ook wanneer ik enkele killo's minder weeg (praat dan over slechts 2kg) is het 'erger' wat normaal is omdat je dan minder vet hebt om de prothese te bedekken .

Denk niet dat daar iets aan te doen is .

Ik stoor me daar ni aan (en mijn man ook niet) maar ben ondertussen al dik 2 jaar verder en dan ben niet zo fel meer bezig met die (nep)borsten > je weet vast wat ik bedoel . In't begin liep ik er ook veel aan te voelen , nu interesseert me dat eigelijk maar weinig meer . Ben al blij dat ik 'borsten' heb . Die 'rimpeling' af en toe hoort er (voor mij) bij zeker ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Jee wat vervelend zeg! Ik zou zeker even terug gaan naar je arts.

En je zegt zelf je bent vrij dun en dan boven de spier? :unsure:

Maar ik ben geen arts :blush:

Zelf heb ik ze ook dual-plane en als ik ver voorover buig en niet om mn handen leun (ja hoe ik erachter gekomen ben :P ) heb ik ook last van rimpeling, niet zo zeer zien maar zeker wel te voelen.

Maar deze manouvre maak ik eigenlijk nooit dus kortom ik heb er verder geen last van.

Maar je bent dus niet de enige ;)

Denk dat het aan je huid ligt?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties.

Ja ben vrij smal, en huid was wel slap van tevoren.( en leeg)

Ik heb ook wel gedacht waarom heeft hij ze boven de spier geplaatst?

Maar het nadeel is inderdaad dat ondanks je van tevoren veel informatie zoekt,

als je daar staat ga je ervan uit dat de arts weet wat ie doet.

Ik hoop nog wat wijzer te worden zodat ik woensdag wel weet waar ik het over heb, haha.

Als het maar niet erger wordt, dat vindt ik het belangrijkste.

grtjes 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb ze van eind juni en ook boven de spier en ik heb net hetzelfde. je ziet het niet, maar als eraan je voelt dan voel je het. Echt onderaan de borst voel ik die siliconen zitten en voelt inderdaad rimpelig aan. Het nepgevoel stoort me wel daardoor. Kben benieuwd wat pc zegt bij jou. Ik ben niet zo smal, maar borsten waren wel erg slap en huid ook. Zijn ook al terug enorm gezakt sinds operatie, dus lijkt alsof protese helemaal onderin de borst gezakt is en ik ze daarom voel.

och ja, een ramp is het niet, jammer is het wel.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

ja klinkt hetzelde als bij mij. Als ik ze zie, ziet het er zeker beter uit als van tevoren,

maar ben wel teleurgesteld. Het is inderdaad alsof ze helemaal onderin zijn gezakt.

In het begin zag het in een strak jurkje (pyama) zonder bh er mooi uit, nu zie je dat ze al wel hangen.

Wil er eigenlijk niet teveel naar kijken en voelen, dus hou ze veel verborgen, haha....

Ik ben benieuwd wat de arts zegt, daarom probeer ik zoveel mogelijk informatie te vinden, zodat ik ook weet waar hij en ik over praat.

Maar laat zeker even weten hoe het gegaan is woensdag.

grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Nou ben gisteren op contole geweest. Hij had al verwacht dat er wat rimpeling zou zijn,

en heeft uitgelegd waarom dat hij het niet onder de spier gesplaatst heeft.

Er was teveel losse huid en ben geen 20 meer.

De enige mogelijkheid in de toekomst zou zijn om een borstlift te doen.

Maar hij vondt dat het er goed uitzag en zei ook je moet kijken waar je vandaan komt.

Moest met de vooraf foto voor de spiegel gaan staan ( met 2 toekijkende mannen :56: )en daar wil ik niet meer naar terug.

Hij denkt ook dat het niet erger zal gaan worden, hoewel in de loop der jaren natuurlijk mijn lichaam toch wel zal veranderen.

We gaan er gewoon tevreden mee zijn en kijken over 5 jaar wel weer, wie weet zijn er weer nieuwe ontwikkelingen op dit gebied.

Mijn man kreeg nog wat advies mee, 2 x maal daags aandacht aan geven en af en toe een leuk setje kopen.

Dus nu krijgen we ieder dag, moet van de dokter :5: ......en bedankt!!! :39: Dat setje zal wel vergeten worden, haha....

grtjes 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh geen 20 meer en teveel los vel daarom niet onder de spier geplaatst. Wel ja zeg!!!! Wat een onzin zeg. Bij mij zijn ze wel onder de spier geplaatst omdat mijn borsten ontzettend hingen en slap waren. Mijn pc raadde mij echt aan ze juist daarom onder de spier te plaatsen en dan blijven ze ook het langst mooi. Je kunt mijn foto's bekijken als je dat wil in de galerij. Daar staan foto's van hoe mijn borsten waren en nu zijn. Ben nog niet helemaal klaar met het herstel hoor. En als ze onder de spier geplaatst zijn kunnen ze het eerste half jaar nog veranderen. Neem trouwens aan dat jij ook over de 40 bent nou ik ben 44 jaar en mijn pc heeft het er niet over gehad dat je lichaam nog wel zal veranderen in de loop van de jaren. Ja alsof dat we dat niet weten zeg. Wat ik uit je verhaal haal(sorry als ik het verkeerd heb als dat zo is hoop ik dat ik dat van je te horen krijg) is dat je man jou borsten maar eens even 2x per dag aandacht moet geven en af en toe een lingeriesetje moet kopen om zo je verdriet te verdoezelen. Nou ik vind het belachelijk van die pc dat hij dat heeft gezegd. Nee ik zou hier dus niet mee accoord gaan he. Waar heb jij je bv gehad en door wie ben je geopereerd.

Liefs,

Cintax

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Cinta,

ja ben inderdaad 45 jaar.

En heb eens bij jou gekeken en zijn door dezelfde arts geholpen.

Denk niet dat hij die opmerking als troost bedoelde maar meer van, je bent geen 20 meer,

dus kan je ook geen borsten meer hebben zoals iemand van die leeftijd.

En opmerking was meer als grap naar mijn man toe. Had een nieuwe bh van sapph aan en zat in de knoop met al die elastieken, haha,

dus ik zei ja dat is een nieuwe. Toen keek hij naar mijn man en zei,

natuurlijk van je man gekregen en ik zei, ja toevallig wel.

Vandaar dat hij zei, koop af en toe een leuk setje voor haar.

Maar heb ook eens naar jou foto's gekeken en ze vergeleken met mijn voor foto's ( staan er ook op), maar ze waren wel erg slap bij mij,

zat geen gram vet aan en zag er erg mager uit, je kon mijn ribben tellen.

Ik ben het afgelopen jaar ook 20 kg afgevallen.

Misschien dat daar dan toch het verschil zit.

Ik ga er tevreden mee zijn en zorgen dat ik op dit gewicht blijf en niet meer afval, anders zal het erger worden, denk ik.

Verder ben ik wel erg tevreden, heb weinig last gehad en voelt alsof het altijd zo geweest is.

Hij zei nog je kan er zo mee op het strand of de sauna, maar moet eerlijk zeggen, dat zit er bij mij toch niet in.

Zit zelfs in mijn eigen sauna in mijn bikini.

Het zal mijn gezin zijn die ze ziet en verder in een mooie verpakking, en dat ziet er goed uit.

Ze vragen me nu weleens, wat als je 70 bent ofzo, nou wie weet haal ik dat niet eens, dus ga me daar nu ook niet druk over maken.

Zien we dan wel weer, toch...

Bij jou alles goed gegaan? Ziet er in ieder geval goed uit.

grtjes 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Cinta en Veertig+, dat bewijst toch ook maar dat jullie arts heel goed heeft gekeken naar jullie lichaam en echt op de persoon heeft gewerkt, en niet zomaar iedereen dezelfde standaardbehandeling geeft! Vind ik heel positief!

Denk inderdaad dat het het beste is de situatie te aanvaarden zoals ze nu is, is alleszins stukken beter met ervoor, en het is ook niet zichtbaar toch? En zorgen dat je niet meer afvalt want dat zou het inderdaad erger kunnen maken. Elk lichaam heeft nu eenmaal z'n beperkingen, en misschien is het inderdaad een optie over tal jaar een borstlift te doen, maar dat zijn zorgen voor later! Voor nu, zoveel mogelijk proberen te genieten van je boobs, en van de nazorg door je man 2 x per dag :56: , hihi, en die setjes, misschien moet je hem daar af en toe eens aan herinneren, hihi! :44:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het wel idd opvallend dat er totaal 2verschillende adviezen,plaatsingen hebben plaatsgevonden,idd teken dat er goed gekeken is naar de situatie.

zegt genoeg dat deze arts niet zomaar even wat plaatst zonder je situatie te bekijken.

ik snap de reaktie van je arts wel,maar leuk is anders,toch op de koop toe nemen dus,alleen jammer dat het dus niet van te voren is gezegd tegen je,dat je dit kon verwachten.

en dat leuke setje om de zoveel tijd,idd wat Eef zegt,even herinnderen,subtiel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo veetig+,

Bij mij waren mijn borsten ook heel erg slap hoor. Ik weet niet of dat je mijn voor foto's gezien hebt? Mijn borsten waren leeg en slap en zagen er ook echt neit meer uit. Een vriendin van mij is ook geholpen door Dr. Damen. Het resultaat bij haar is heel erg mooi. Nou is mijn vriendin ook nog vrij jong en haar borsten waren nog niet slap of leeg. Van haar wist ik dan ook dat Dr. Damen niet altijd tactisch uit de hoek kan komen en dat je je daar niet door moet laten afschrikken. Naja ik was dus al voor bereid. Bij mij viel het wel mee zo hij reageerden hoor. Hij heeft me goed geholpen en nam alle tijd voor me. Mijn vriend was er overigens ook bij. Op het moment dat ik de pasprotheses in mijn bh geplaatst kreeg heeft Dr. Damen wel heel duidelijk gezegd wat mooi zou staan bij mij en wat er natuurlijk eruit komt te zien. Was helemaal blij en kon niet wachten tot dat de datum er was dat ik mijn nieuwe borsten zou krijgen. 1 September was het dan zover. Ik maakte me wel veel zorgen omdat mijn linker borst aan de voorkant plat was. Ik was zo erg bang dat het mislukt zou zijn. Eenmaal uit de tape was ik erg geschrokken want ik vond ze heel erg lelijk. Mja kan ook niet anders he als ze 10 dagen in de tape gezeten hebben. Wist ik veel ik dacht dat het meteen mooi was. Meteen hier op dit forum topics geplaatst en wat blijkt ze moesten nog dalen en goed gaan zitten en het vocht moest nog weg. Naja dat is inmiddels ook goed aan het komen hoor. Ben steeds gelukkiger met mijn nieuwe aanwinst. Dr. Damen heeft het er met mij niet over gehad over een eventuelen rimpeling. Hij was heel kort en krachtig maar hij heeft het niet over de nadelen gehad. Ja dat ik hoe dan ook wel een bh moest dragen dagelijks en niet moest denken dat als je protheses had dat ze dan nooit meer zouden kunnen gaan hangen. Ook dat wist ik niet. Verders heeft hij het nergens over gehad qua nadelen complicaties of wat dan ook. En ik kon 24 uur per dag bellen voor als er wat zou zijn. Even nog een vraagje aan jou veertig+. Is bij jou de cup maat ook goed gebleven met wat je wilden of zijn je borsten ook nog gaan slinken.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Cinta en Veertig+, dat bewijst toch ook maar dat jullie arts heel goed heeft gekeken naar jullie lichaam en echt op de persoon heeft gewerkt, en niet zomaar iedereen dezelfde standaardbehandeling geeft! Vind ik heel positief!

Denk inderdaad dat het het beste is de situatie te aanvaarden zoals ze nu is, is alleszins stukken beter met ervoor, en het is ook niet zichtbaar toch? En zorgen dat je niet meer afvalt want dat zou het inderdaad erger kunnen maken. Elk lichaam heeft nu eenmaal z'n beperkingen, en misschien is het inderdaad een optie over tal jaar een borstlift te doen, maar dat zijn zorgen voor later! Voor nu, zoveel mogelijk proberen te genieten van je boobs, en van de nazorg door je man 2 x per dag 56.gif , hihi, en die setjes, misschien moet je hem daar af en toe eens aan herinneren, hihi! 44.gif

Liefs, 54.gif

Ja Eefje, ik denk idd dat Dr. Damen kijkt naar je postuur e.d. Geen enkele vrouw is hetzelfde he. Toch ervaar ik van mijn vriendin dat hij bij alle vrouwen die zij kent dezelfde methode heeft toegepast. Terwijl nu ik op deze site terecht ben gekomen de meeste chirurgen toch kijken welke prothese en methode bij een vrouw past. Dr. L. Visser die ook in de Wellness kliniek werkt werkt ook voor het arenborgh kliniek in Limburg. Zij legt op haar site uit dat je met rond achter de borstspier ook het effect dubble bubble of zoiets zou kunnen krijgen. En dat zijn dan dingen die hij niet heeft besproken he. Dan maak ik me toch wel een beetje zorgen of dat dan bij mij ook zou kunnen komen. Hoeft niet natuurlijk ook dat is bij iedereen verschillend natuurlijk. Maar toch had ik het graag gehoord van de pc zelf. Verders word ik steeds gelukkiger met mijn nieuwe aanwinsten en kijk er iedere dag toch weer met bewondering naar als ik onder de douche stap. En kan nog steeds niet geloven dat ze echt zo zijn opgeknapt zeg. Voel me met recht gewoon weer eindelijk vrouw. Dat is wel zo'n geweldig gevoel.

Liefs,

Cintax

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind het wel idd opvallend dat er totaal 2verschillende adviezen,plaatsingen hebben plaatsgevonden,idd teken dat er goed gekeken is naar de situatie.

zegt genoeg dat deze arts niet zomaar even wat plaatst zonder je situatie te bekijken.

ik snap de reaktie van je arts wel,maar leuk is anders,toch op de koop toe nemen dus,alleen jammer dat het dus niet van te voren is gezegd tegen je,dat je dit kon verwachten.

en dat leuke setje om de zoveel tijd,idd wat Eef zegt,even herinnderen,subtiel biggrin.gif

Dat klopt Moontje. Bij mij heeft hij ook totaal niet over de nadelen gehad. Hij plaatst standaart alleen maar rond achter de spier. Zo ik het lees op deze site blijkt dat ook niet voor alle vrouwen geschikt is en kan juist een andere methode van plaatsen wel eens beter zijn. Mja ik heb ze nu en ben er gelukkig mee en word er steeds gelukkiger mee. Zie toch iedere dag een verandering. Dat dat kan zeg hahaha. Goh wat heb ik me een zorgen gemaakt zeg. Door jullie steun heb ik het vertrouwen gekregen dat je juist nu nog niet veel kan zeggen van hoe dat ze eruit komen te zien en dat dat wel tot een half jaar kan veranderen. Nou dan kan ik alleen maar zeggen dat ze er juist steeds beter uit komen te zien. Yes en ben er ziels gelukkig mee.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Eefje, ik denk idd dat Dr. Damen kijkt naar je postuur e.d. Geen enkele vrouw is hetzelfde he. Toch ervaar ik van mijn vriendin dat hij bij alle vrouwen die zij kent dezelfde methode heeft toegepast. Terwijl nu ik op deze site terecht ben gekomen de meeste chirurgen toch kijken welke prothese en methode bij een vrouw past. Dr. L. Visser die ook in de Wellness kliniek werkt werkt ook voor het arenborgh kliniek in Limburg. Zij legt op haar site uit dat je met rond achter de borstspier ook het effect dubble bubble of zoiets zou kunnen krijgen. En dat zijn dan dingen die hij niet heeft besproken he. Dan maak ik me toch wel een beetje zorgen of dat dan bij mij ook zou kunnen komen. Hoeft niet natuurlijk ook dat is bij iedereen verschillend natuurlijk. Maar toch had ik het graag gehoord van de pc zelf. Verders word ik steeds gelukkiger met mijn nieuwe aanwinsten en kijk er iedere dag toch weer met bewondering naar als ik onder de douche stap. En kan nog steeds niet geloven dat ze echt zo zijn opgeknapt zeg. Voel me met recht gewoon weer eindelijk vrouw. Dat is wel zo'n geweldig gevoel.

Liefs,

Cintax

Wel Cinta, ik dacht voordien eigenlijk ook dat dr. Damen bij iedereen hetzelfde deed, dus was eigenlijk wel blij verrast dat hij toch ook andere methodes bleek toe te passen in het geval van Veertig+. Geeft toch aan dat hij wel degelijk kijkt naar de individuele situatie van elkeen. Want iedereen is inderdaad anders, daarom ook misschien dat ook al hadden jullie beiden slappe lege borsten dat er toch voor een ander methode is gekozen, dat zegt ook niet alles natuurlijk, de kwaliteit van de huid speelt ook een rol en dat zie je niet op foto's.

Maak je nog maar geen zorgen over eventuele dubble bubble, misschien krijg je daar wel nooit mee te maken en dan maak je je maar zorgen om niets. Geniet maar van het eindelijk vrouw zijn.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen,

de maat is bij mij niet veranderd, ik wilde graag naar een 75C en dit is het ook echt geworden.

Ik had een kleine A waar je zo van bovenaf in mijn bh kon kijken. En daar lag dan een klein hoopje met tepel, haha...

Ze zijn nu wel ingedaald, maar de maat is hetzelde gebleven.

Moet eerlijk zeggen dat ik ze in het begin iets mooier vond, maar ik hou er wel van dat ze recht staan, en een beetje nep uitzien.

Nu ziet het er natuurlijker uit.

Mijn man vind het natuurlijker mooier, dus dat is mooi.

Ik slaap nog wel steeds met bh, zonder vindt ik niet fijn en ze doen af en toe toch nog pijn.

Maar kan ook wel met menstruatie te maken hebben. Heb ik altijd een tijd van tevoren dat ze pijnlijk zijn.

Dus ook dat werkt allemaal nog.

Op de buik liggen doe ik nu niet meer, dat voelt helemaal niet prettig, maar deed ik ook niet veel.

Ik vroeg wanneer je een push up bh aan mag en in de sauna mag, maar dat mag allemaal gewoon.

Hij zei dat je als arts altijd wel een reden kan vinden voor complicaties.Dus als er iets mis is, kan hij als excuus gebruiken, je hebt zeker op je buik gelegen of op je zij of de verkeerde bh aan gehad. Maar in princiepe moet dit gewoon allemaal kunnen.

Dus vanavond lekker in de sauna....

grtjes 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel Cinta, ik dacht voordien eigenlijk ook dat dr. Damen bij iedereen hetzelfde deed, dus was eigenlijk wel blij verrast dat hij toch ook andere methodes bleek toe te passen in het geval van Veertig+. Geeft toch aan dat hij wel degelijk kijkt naar de individuele situatie van elkeen. Want iedereen is inderdaad anders, daarom ook misschien dat ook al hadden jullie beiden slappe lege borsten dat er toch voor een ander methode is gekozen, dat zegt ook niet alles natuurlijk, de kwaliteit van de huid speelt ook een rol en dat zie je niet op foto's.

Maak je nog maar geen zorgen over eventuele dubble bubble, misschien krijg je daar wel nooit mee te maken en dan maak je je maar zorgen om niets. Geniet maar van het eindelijk vrouw zijn.

Liefs, 54.gif

Hoi Eefje,

Ik ga er zeker te weten wel van genieten van het vrouw zijn. Eindelijk kan ik dat nu ook steeds meer. Hoewel ik nog steeds wat verschillen zie bij mijn borsten. De rechter is wat groter en voller dan de linker borst. Naja ze zijn al een stuk beter opgeknapt na de bv. En toch hoop ik dat de verschillen nog wat minder gaan worden. Op zich is het niet zo storend maar omdat je het zelf weet is het anders natuurlijk. En ja, bij de meeste vrouwen zijn de borsten toch verschillend. Maar toch hoop ik stiekem dat de rechter borst wat minder vol gaat worden en een beetje meer op de linker borst gaat lijken.

Fijn weeken Eefje,

Liefs53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, bij mij zijn ze ook verschillend hoor, de ene wat groter dan de andere, en de ene tepel wat hoger dan de andere, maar dat was altijd al zo, ik zit er niet mee, het stoort me niet.

Ook fijn weekend Cinta! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben inmiddels weer lekker in onze sauna geweest en moet zeggen, is nu veel leuker, haha.

Heb gisteren wel stiekum moeten lachen.

Mijn moeder weet het niet en ga ik ook niet vertellen.

Nu waren we aan het shoppen en liet ik een truitje zien. Toen zei ze, ja dat staat jou toch ook niet, want jij hebt ook niets. :154:

Zij heeft ook niets, maar ik zie ze niet zo vaak door de afstand, en zorg dan dat ik gewoon een blousje aanheb, zodat het niet echt opvalt.

Eigenlijk is het niemand opgevallen, alleen heel veel mensen zeggen dat ik nog meer ben afgevallen. Dat is dus niet.

Ik weet dat het verschil tussen buik en borst nu groter is en dat ze dat zien. Maar ik laat ze maar zo wijs.

Dus blijkt wel dat het er natuurlijk uitziet.

Merk nu ook niet veel verandering meer, dus zal wel blijven zoals het nu is. En daar ben ik tevreden mee.

40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi echt zo een moederopmerking,deed mijn mams namelijk ook wel eens vroeger(voor me bv) roepen bij bepaalde kleding,dat staat je niet meid,daar moet je wat voor hebben,hahahaha

heerlijk dat je naar de sauna ben geweest,doet je vast goed,heerlijk ontspannen,mag ook wel na een bv!

denk niet dat je nu nog veel veranderd nee,dus fijn te lezen dat je tevreden bent!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb het al eerder geschreven hier een tijd geleden, maar bij mij voel je ook de prothese duidelijk zitten onder bij de plooi. Zit er ook vaak aan te voelen, maar dat moet ik gewoon niet doen. Ik heb het geaccepteerd dat het te voelen is, maar moet er nu nog gewoon vanaf kunnen blijven.

Verder zie je ook een rimpeling als ik voorover buk, maar goed, dat gebeurt ook niet heel vaak. En als het gebeurt, is de enige die het ziet mijn vent haha! En die geeft er niks om, die is allang blij met wat meer volume ;)

Dus ja... maar moet wel zeggen dat ik het erg jammer vind. Snap wel dat het komt omdat ik gewoon weinig vetweefsel heb op mijn borsten. Helaas wel op mijn billen, jammer dat het nou precies daar gaat zitten he...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.