Ga naar inhoud

Enkele vragen alle hulp is welkom :)


VickyBoob

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, eerst en vooral super dat er een forum bestaat waar ik mijn vragen even kan stellen. Hadden jullie veel pijn? De dokter zegt dat de eerste week veel pijn doet maar daarna is die pijn minder tot weg? Ik laat binnen een kleine maand 275 cc bijdoen en ik heb een 'kleine' b bekom ik hiermee dan een c cup, dit had ik gevraagd maar ik lees allerlei andere dingen over cc? Daarnaast wil ik ook niet dat mensen dit gaan weten, ik studeer nog dus ik zou het na mijn examens doen en tegen mijn vriendinnen zou ik zeggen dat ik ziek ben de eerste week maar wat ik zeg de week erna als ik nog last heb? Hoe pakken jullie dit aan? Is een gekneusde rib een goed excuus? Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ik weet niet of dat lastig word hoor. Mijn eerste week was een hel en de 2e week liep ik nog krom van de pijn. Iedereen ervaart het anders de 1 heeft meer last dan de ander. Krijg je het duale plane geplaatst of voor de spier? Voor de spier is namelijk minder pijnlijk als dat er in de spier gesneden word. Dit doet nou eenmaal pijn en heeft veel tijd nodig om te herstellen bereid je echt voor dat je echt beperkt bent voor 6 weken! Je mag niet zwaarder tillen dan een pak melk of je ellebogen boven je schouders tillen. Dus je kan niks uit een keukenkastje pakken al bij wijze van.  Lijkt me gek dat je het niet met je vriendinnen kan delen. Zouden deze er niet achter staan? Je kan het niet in je eentje doorstaan hoor want de eerste anderhalve week kon ik niet eens zelf uit bed komen omdat ik niet rechtop kon komen te zitten als ik plat lag. Bereid je voor op het ergste dat het niet zomaar even een operatie is. En als het dan meevalt is het alleen maar meegenomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de borstspier omdat het ook een lift moet zijn, ik kan dit zeker wel delen maar denk omdat ik nog zo jong ben (22 jaar) dat dit nogal snel een gespreksonderwerp zal zijn en dat wil ik niet ik heb het verteld aan 2 vriendinnen van mij, ook mijn familie weet dit natuurlijk. Bedankt voor je hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast B00bies

Hoi, 

Ik ben 23 jaar, ben student, heb ze ook voor de spier en ik ging na een week alweer naar college en werkgroep toe en dat ging prima. Ik had het wel een vriend (medestudent) verteld, zodat hij er een beetje rekening mee kon houden. De rest van de collegezaal hoeft het niet te weten :) 

Twee vriendinnen van mij weten het ook, maar dat zijn geen medestudenten. 

 

De eerste 3 dagen heb je echt hulp nodig, zeker met overeind komen. Ik mocht sowieso de dag van de operatie en de dag erna alleen maar liggen. Vanaf dag vier slikte ik al geen paracetamol meer (de overige medicatie heb ik niet nodig gehad). Vanaf dag vijf voelde ik mij echt al goed. Dus qua pijn valt het voor de spier wel mee. Het lastigste is eigenlijk om je zes weken lang aan de regels te houden: niet bukken, niet zwaar tillen, niet je ellebogen boven de schouders heffen, geen zwaar huishoudelijk werk, niet sporten.. 

 

Ik ben bij vrienden en familie geweest die niets weten en die hebben niets gemerkt. Mijn vriend heeft bij dat soort bezoekjes wel een paar keer dingen voor mij gepakt die hoog stonden. Ik zou gewoon zeggen dat je last hebt van je schouder/rug :) ik heb gelukkig geen smoesjes hoeven gebruiken. 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.