Ga naar inhoud

Enkele vragen alle hulp is welkom :)


VickyBoob

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, eerst en vooral super dat er een forum bestaat waar ik mijn vragen even kan stellen. Hadden jullie veel pijn? De dokter zegt dat de eerste week veel pijn doet maar daarna is die pijn minder tot weg? Ik laat binnen een kleine maand 275 cc bijdoen en ik heb een 'kleine' b bekom ik hiermee dan een c cup, dit had ik gevraagd maar ik lees allerlei andere dingen over cc? Daarnaast wil ik ook niet dat mensen dit gaan weten, ik studeer nog dus ik zou het na mijn examens doen en tegen mijn vriendinnen zou ik zeggen dat ik ziek ben de eerste week maar wat ik zeg de week erna als ik nog last heb? Hoe pakken jullie dit aan? Is een gekneusde rib een goed excuus? Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeh ik weet niet of dat lastig word hoor. Mijn eerste week was een hel en de 2e week liep ik nog krom van de pijn. Iedereen ervaart het anders de 1 heeft meer last dan de ander. Krijg je het duale plane geplaatst of voor de spier? Voor de spier is namelijk minder pijnlijk als dat er in de spier gesneden word. Dit doet nou eenmaal pijn en heeft veel tijd nodig om te herstellen bereid je echt voor dat je echt beperkt bent voor 6 weken! Je mag niet zwaarder tillen dan een pak melk of je ellebogen boven je schouders tillen. Dus je kan niks uit een keukenkastje pakken al bij wijze van.  Lijkt me gek dat je het niet met je vriendinnen kan delen. Zouden deze er niet achter staan? Je kan het niet in je eentje doorstaan hoor want de eerste anderhalve week kon ik niet eens zelf uit bed komen omdat ik niet rechtop kon komen te zitten als ik plat lag. Bereid je voor op het ergste dat het niet zomaar even een operatie is. En als het dan meevalt is het alleen maar meegenomen!

Link naar reactie
Delen op andere sites