Ga naar inhoud

Afspraak bij demeyere maar twijfel voor Van waes


Aanbevolen berichten

Hallo 

 

Even voorstellen: ik ben honey bee, trotse mama van 3 kids en die dan ook de reden geweest zijn dat ik me hier vandaag bij jullie aansluit. Met andere woorden Tea time. 

Ik heb een afspraak vast staan bij chirurg de meyere, voelde me bij de consultatie heel erg op mijn gemak. 2    Jaar geleden wel eens bij van waes geweest, maar was toen maar net gestart in zijn eigen praktijk. Werk zelf in het uz en weet dat hij in opleiding geweest is bij prof blondeel die hoog aangeschreven staat ikv reconstructie. Help Ik begin te twijfelen: goede commentaren gehoord over de meyere maar hoe zit dat met van waes? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 7 april door dr van Waes geopereerd en voor mij was het een hele fijne ervaring. 

Hele rustige en fijne man, luisterd goed naar wat je wil maar zal het ook zeggen als je jezelf tegen spreekt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo bedankt voor jouw reactie. 

Mag ik vragen of jouw implantaten voor of achter de borstspier geplaatst zijn?  En wat gaf hij als reden op waarom hij dat zo gedaan heeft? Daar twijfel ik nog over. 

 

Groetjes 

 

honey bee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anatomische prothesen, dual plane geplaatst. Voor zou bij mij geen optie zijn omdat ik geen tot nauwelijks borst van mezelf had, en

vanwege een niet volgroeide borstplooi aan de rechterkant, gaf hij aan dat een anatomische prothese beter bij me zou Pasen dan een ronde. 

De ronde zou in bh een mooie vorm geven maar zonder bh meer volume aan de bovenkant. 

 

Ik heb al mijn wensen op tafel gelegd en aan de hand daarvan heeft hij een prothese uitgekozen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 mei 2017 om 21:00 zei Honey bee:

Hallo 

 

Even voorstellen: ik ben honey bee, trotse mama van 3 kids en die dan ook de reden geweest zijn dat ik me hier vandaag bij jullie aansluit. Met andere woorden Tea time. 

Ik heb een afspraak vast staan bij chirurg de meyere, voelde me bij de consultatie heel erg op mijn gemak. 2    Jaar geleden wel eens bij van waes geweest, maar was toen maar net gestart in zijn eigen praktijk. Werk zelf in het uz en weet dat hij in opleiding geweest is bij prof blondeel die hoog aangeschreven staat ikv reconstructie. Help Ik begin te twijfelen: goede commentaren gehoord over de meyere maar hoe zit dat met van waes? 

 

Hallo! 

Ik ben 18 april door Dr Van Waes geopereerd en ik kon mij geen beter verloop voorstellen. Van de eerste consultatie tot nu, héél tevreden! 

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 22-5-2017 om 00:53 zei Juliette57:

Hallo! 

Ik ben 18 april door Dr Van Waes geopereerd en ik kon mij geen beter verloop voorstellen. Van de eerste consultatie tot nu, héél tevreden! 

Veel succes!

Fijn dat je zo tevreden bent! Ik wordt ook geopereerd door Dr. van Waes. Wil je laten weten hoeveel cc je hebt gekozen en of deze voor/tussen/achter de borstspier zijn geplaatst? Hoor het graag! Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2017 om 21:00 zei Honey bee:

Hallo 

 

Even voorstellen: ik ben honey bee, trotse mama van 3 kids en die dan ook de reden geweest zijn dat ik me hier vandaag bij jullie aansluit. Met andere woorden Tea time. 

Ik heb een afspraak vast staan bij chirurg de meyere, voelde me bij de consultatie heel erg op mijn gemak. 2    Jaar geleden wel eens bij van waes geweest, maar was toen maar net gestart in zijn eigen praktijk. Werk zelf in het uz en weet dat hij in opleiding geweest is bij prof blondeel die hoog aangeschreven staat ikv reconstructie. Help Ik begin te twijfelen: goede commentaren gehoord over de meyere maar hoe zit dat met van waes? 

 

Hoi honey bee, ben je al geopereerd of toch gekozen voor Dr. Waes? Weet je of hij inmiddels meer ervaring heeft? Ik word ook door hem geopereerd op 15 augustus. Hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.