Ga naar inhoud

MissyX : 28 oktober 2010 : Dr. Plovier: BeClinic


Aanbevolen berichten

hallo meiden

:101:

ik zal me even voorstellen

ik ben 25 jaar, ik heb een zoontje van 2 en alleenstaande moeder! :160:

ik denk nu al zo'n 9 a 10 jaar ben ik erg ontevreden over mijn borsten, je weet natuurlijk zelf wel hoe je je dan voelt!

schaamte, onzekerheid, relaties lopen erdoor op de klippen, nou vertel mij wat!!! pfff

er is tot nu toe nooit iets van gekomen gewoon vanwege het financiele probleem!

gelukkig heb ik een dikke meevaller gehad van de teruggave! :126: jihaaaa!!! :1bouncingboobs:

ik denk dat ik nu een weekje, misschien 2, echt opzoek geweest ben naar een goeie betrouwbare arts.

uiteindelijk na zoveel gesurft te hebben op het net! zit je gewoon met je handen in het haar!

zo vind je een goeie kliniek en lees je er een dag of 2 over, en kom je allerlei horrorverhalen tegen!

toch maar goed dat deze site's/forums bestaan!

uiteindelijk ben ik nu terecht gekomen bij DR Plovier!

nergens iets slechts over te lezen!

super mooie resultaten gezien ook hier op deze site! dat geeft mij al veel vertrouwen erin!

door dat ik las dat dr plovier weg ging bij beaucare ben ik gaan mailen met de assistente

en nu kan volgende week vrijdag 8 of zaterdag 9 oktober al op consult! staat nog niet echt vast, ivm vervoer!

helemaal happy natuurlijk dat dat al snel gaat!!

mijn enige zorgen aan mijn hoofd is het feit dat ik alleenstaande moeder ben met een zoontje van 2, wat gewoon veel zorg nodig heeft,

tillen, bukken, jullie moeders weten het wel he!

nu is mijn vraag!

zijn hier alleenstaande moeders met kind/eren!? en hoe hebben jullie dat geregeld! :102::huh:

hebben jullie hulp in huis! zijn jullie bij familie zolang geweest, zodat er voor jou en het kind gezorgd kan worden!?

en is er daadwerkelijk veel hulp nodig, met aankleden, douchen, noem maar op?! :88:

hoop wat reacties hier op te krijgen! zodat ik me eens kan gaan bedenken hoe ik dat natuurlijk ga doen!

want een kind 10 keer de trap optillen lijkt me uit ten boze!!!

kusjes voor jullie allemaal! :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi MissyX

welkom :)

houd er rekening mee dat achter de spier meer pijn doet,tegenover andere plaatsingen,dus je hebt zeker de eerste 4a5dgn hulp nodig,tillen mag je tot 10 kilo,en altijd je ellebogen tegen je lichaa aanhouden.

docuhen en zulk soort dingetjes gaat even behouden.

op wat voor maat wil je uitkomen?

spannend joh,nog even aftellen tot 8of9 okt,en dan weet je meer :3:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Missy!

Welkom om het forum!

Wat fijn te horen dat je al zo snel op consult kan gaan bij Dr.Plovier!

Ikzelf ben ook door hem geopereerd en heb er geen seconde spijt van. Hij is echt een enorm goeie arts, die weet wat hij doet. Ik voelde me ook onmiddellijk op mn gemak bij hem dus wat dat betreft, moet je je zeker geen zorgen maken.

Ik heb zelf geen kinderen dus kan je niet echt antwoorden op je vragen hierover.

De pijn is wel voor iedereen anders natuurlijk, ligt eraan hoe hoog je pijngrens is. Maar ik kan je wel zeggen dat het voor mij reuze meeviel. Aankleden deed ik de eerste dag niet zelf maar nadien ging dat al vanzelf, weliswaas wat trager en minder beweeglijk maar het ging wel goed. Neem zeker geen dingen die wat krap zouden kunnen zitten, zo bespaar je je de moeite om je spieren echt fel te gebruiken.

Zelf douchen kon ik ook al direct, mn haar wassen wat minder maar na 3dagen ging dat ook al. Enkel om je rug af te drogen was het wat lastig.

Voor de rest deed ik alles zoveel mogelijk zelf, maar op een rustig tempo zodat je niks zou overbelasten. Het is best te doen maar voorzie toch wat hulp voor de eerste 4 à 5 dagen.

Veel succes op je consult en hou ons op de hoogte he!

Liefs,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geen alleenstaande moeder, maar wel een moeder waarvan de man altijd laat thuis is waardoor ik bijna alles zelf moet doen doordeweeks.

Ik had zeker de eerste 2 weken niets kunnen doen, dus mij lijkt het dat je dan toch echt hulp moet hebben, voor jezelf maar ook voor de kleine.

Ook kun je hem vast leren zelf de trap op en af lopen dat scheelt misschien al :141:

Na twee weken hulp gehad van mijn man (hij kreeg 2 weken fulltime zorgverlof) moest ik het zelf gaan doen. Mijn zoon is pas 3 jaar geworden dus die kan redelijk wat zelf, maar mijn dochtertje van 14 maanden nog niet. Precies wat moontje zegt, met je armen strak langs je lichaam tillen en proberen niet meer dan 10 kg.

Het is wel te doen hoor als je maar goed luisterd naar je lichaam en eventueel hulp achter de hand hebt voor als het even niet meer gaat.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej MissyX,

Ik had al een berichtje op je profiel achter gelaten, dus zoals je weet ben ik 8 dgn geleden door deze arts aan mn nieuwe boobies geholpen.

Ik heb zelf een dochtertje van (bijna) 2. En ik raad je ten zeerste aan om hulp te zoeken voor de 1e 2 weken. Mijn man kon na de ingreep geen vrij krijgen en op de momenten dat hij aan t werk was, is mn vader hier in huis gekomen om mij te helpen en om de kleine meid te verzorgen. Nu na 8 dagen, kan ik haar nog niet zelf uit haar ledikantje tillen en het lijkt me ook niet verstandig. Ik ben zelf wel weer redelijk instaat om mezelf te verzorgen, maar t huishouden komt echt op mn man aan. En ook mn vader staat hier morgen ochtend weer op de stoep om zn kleindochter uit bedje te helpen....

Wel super dat je de afspraak hebt gemaakt en ik blijf je zeker volgenn!!!!!!

als je vragen hebt kan je altijd pb-en

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heey meis!!

Leuk dat je toch eeen topic aan hebt gemaakt, is het toch gelukt hihi :D

Ik ben echt reuze benieuwt naar je consult wat dr.plovier gaat zeggen..

Ik heb ook geen kids, dus daar kan ik je niet mee helpen!

Wel weet ik dat je de eerste week echt overal hulp bij nodig hebt, dus dat is wel even slim om te regelen, misschien familie of een vriendin?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hallo dames!!

pfffffffff net pas thuis na een super lange dag! vanmiddag bij be-clinic geweest!

helemaal verkeerd gereden! whahaha wat is brussel een K#t stad! whahaahah wat hebben gelachen!!! dik 3 kwartier te laat! wel even gebeld natuurlijk, toen wij dachten dat we er waren en er achter kwamen dat we helemaal verkeerd zaten! haahh ze moest lachen! was geen probleem!

nou eenmaal daar! dood van de zenuwen! buikpijn etc hahaah!

was echt een super snel gesprek! omdat dit forum me al zo veel duidelijk had gemaak, had ik niet echt veel vragen!!

hij vroeg wat ik graag wilde, kon mijn trui uit doen! had hij alles opgemeten van voor, zijde etc etc, zou uitkomen op een 500cc rond achter de spier! E!

ik dacht dat ik 75b had! nou NOT , was 1 maat omlaag gegaan! naar een 75A. dus veel te grote bh gedragen! wat ik al wist haah!

het ging echt super snel allemaal! het was kort maar krachtig en gewoon wat ik moest weten, en ben blij die man nu al even gezien te hebben!

hebben nog het hele gebouw mogen bekijken! was natuurlijk nog allemaal in verbouwing, maar zag er al super uit! gewoon strak en netjes! niet veel poespas erom heen

afspraak staat nu vast op 28oktober om half 11 daar zijn zodat we alles nog eens kunnen bespreken, de wensen, foto's etc. en om half 12 operatie!!!!!! yeaahhhhhhhh kan niet wachten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AFTELLEN!!

assistente heeft me nog 3 bijlage gestuurd in mijn mail! de vragenlijst, de verklaring, en een lijst met wat te doen voor de operatie en de weken na de operatie!

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Missyx

500cc, nou dat wordt inderdaad een mooie volle cup!!!

E het gaat echt opschieten nu he=

ja Brussel is inderdaad een kl*te stad om iets te vinden. Ik moest voor mijn operatie echt midden in de stad wezen, dus dan weet je t wel. Er 3x voorbijgereden, allemaal 1 richtingverkeer en er niet kunnen komen.

Weer naar huis was ook leuk: een half uur door de stad gereden voordat we eruit waren. En op dat moment voelde ik me niet ´erg fit´ zoals je begrijpt haha

Fijn dat je het allemaal hebt kunnen zien en bespreken. Toch wel een fijn idee als je weet waar en bij je straks terecht komt, toch?

Succes met aftellen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed!!!! Ik hoop dat hij mij hetzelfde aantal cc's adviseert...alleen dan boven de spier (zal wel niet ;) )

Ik ben benieuwd hoor, nog heel eventjes en je bent al aan de beurt. Spannend!!!!

X Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en het is dus moeilijk te vinden? Had je navigatie of zijn jullie gewoon gaan rijden en borden gevolgd? Ik moet er niet aan denken dat ik daar dalijk heenrijd en dat we 3 kwartier te laat komen, heb minstens een uur nodig om precies uit te leggen aan dr plovier hoe ik ze wil haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahahaahh ja we hadden inderdaad navigatie!

maar ja ik moest het weer zo nodig zelf instellen, en kwamen we bij de brusselse-antwerpse-steenweg uit! in het centrum dus! en het was daar niet! hahahaahah maar een uur??? nou gesprek gaat echt super snel! ik denk dat ik nog geen 10 zat en we al klaar waren! maar ook dankzij dit forum! zit er elke dag achter en ben heel veel wijzer geworden! hoefde alleen nog het aantal cc te weten en of het voor of achter de spier kwam! waren snel klaar!!! het is inderdaad wel super fijn dat je de arst al op het consult in persoon ziet!

alleen waar ik nog even voor moet bellen is, of ik een hartfimpje moet laten maken! want daar heb ik niets over gehoord! en of er uberhaupt een narcotiseur (geloof dat zo de persoon heet) bij de operatie is! die alles in de gaten houdt, qua hartslag etc!

ik ben nu even wat minder vaak op dit forum,,want ik kan werkelijk savonds niet meer slapen!!! dat is echt een hel! moet het een beetje los laten! maar dat gaat verdorie moeilijk!!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de narcose! of er niets mis is met je hart! ik hoor de hele tijd om me heen dat ik een hartfilmpje moet laten maken! hetzelfde als je in het ziekenhuis onder narcose gaat! en de vraag of er nog andere mensen bij de operatie zijn, mocht er iets mis gaan, met de hartslag etc! daar heb je toch weer speciale mensen voor nodig lijkt me!

ik bel morgen gewoon eens even, kijken wat ze me erover kunnen zeggen! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb ik echt nog nooit van gehoord alsje onder narcose moet dat je dan een hartfilmpje moet laten maken..

Dat is alleen als je volgens mij hartkloppingen hebt enzo... Ik hoefde het in ieder geval niet!

Als er niks mis is met je hart is het volgens mij niet nodig hoor xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is het een tip op navigatie mee te nemen?

anders word het wel heel lastig denk ik...

Oh ja, ik neem mn Tomtom overal mee naartoe, stel hem al in als ik 3 straten verder moet zijn hoor, ben zo'n typische vrouw die geen kaarten kan lezen en altijd overal verkeerd naartoe rijd......zelfs met tomtom trouwens :blush: .....maar gelukkig gaat er iemand, zelf 2 iemanden, met me mee.....wel vrouwen trouwens, dus ben benieuwd waar we uitkomen :154:

En ja ik denk ook niet dat ik een heel uur nodig heb maar ook geen 10 minuten hoor, wil graag weten of het mogelijk is om het voor de spier te doen en dan moet hij me, als dat niet mogelijk is, echt gaan overtuigen waarom het beter is achter de spier....dan nog het aantal cc's, wil ze zo groot mogelijk maar het moet wel natuurlijk blijven.....oh nou dat is het eigenlijk wel ja haha. Oh en ik moet nog zeggen dat ik snel last heb van wondinfectie, dat ik HEEL erg misselijk wordt van narcose en andere pijnbestrijders (heb tijdens mn bevallingen alleen maar liggen kotsen, echt heel prettig NOT!!!)

Van een hartfilmpje voor de narcose heb ik ook nooit gehoord, ik denk dat je het wel weet als er iets niet goed is met je hart en als je nog nooit iets gemerkt hebt dat je hart dan gewoon goed is. Ik neem wel aan ook dat er iemand is die je in de gaten houdt tijdens de narcose of alles goed verloopt dus daar zou ik me ook geen zorgen om maken.

Probeer goed je rust te nemen he (makkelijker gezegd dan gedaan, denk dat ik ook strak sat van de zenuwen dalijk)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Ik heb ook een zoontje van 4 en van 1 jaartje oud!

Me vriend werkt en Ik blijf thuis met de kleine me tante komt me helpen!!

Gelukkig Maar, Ik dacht ook aan twee weken en heb al geregeld.

Dus het wordt lekker genieten en uitrusten,

Volgende week donderdag al he? Ik vind zo leuk en ook spannend vooral ALS Ik aan denk op die operatie tafel te liggen.

ik heb maar 280 cc , ik weet niet wat er uitkomt strax.

Hoop een grote c. Dat is wat ik echt wilt.

Ik spreek je gauw! Op msn.

Liefs Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.