Ga naar inhoud

marie : 21 oktober 2010 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Moontje,

Fijn om te horen dat het er rustig uitziet! Ik ben er persoonlijk niet zo heel blij mee tot nu toe, maar weet dat ik gewoon geduld moet hebben. Het lijkt alsof elke borst er heel anders uitziet, een andere richting wijst en de een lager dan de ander. Alles lijkt nog erg strak te zijn! Deze dagen heb ik minder geduld, maar ja, wat kan je anders doen dan wachten! :blink:

Mijn BH zit opzicht wel strak, maar heb er niet veel last van, dus waarschijnlijk is mn huid gewoon een beetje gevoelig.

Ik hoop echt dat de boel snel gaat inzakken, het lijkt wel alsof er nu bijna niets veranderd! :(

Mijn litteken heelt wel heel goed, dus dat komt denk ik zeker goed! :)

hoop dat alles ook goed gaat met jou!!

:116:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Marie,hihi je bent net dikke 2 weken po meid,het moet allemaal nog gebeuren,het gaat ook echt komen,dalen en vormen komt echt pas als alle vocht eruit is,en dat is het zeker nog niet,omdat je al zegt,het voelt strak,dat is echt dus vocht,en je zult zien na tal weken kijk je er lachend op terug,omdat je dus stiekum zo ongeduldig bent geweest :P:6:

maar ik snap je wel hoor,ik ben ook een persoontje wat geduld niet kent en niet wilt kennen en ontloopt zelfs hahahaha

maar moet zeggen,nu na me 3de bv heb ik het wel geleert allemaal :2:

komt goed hoor,geloof me maar,en de een doet het sneller dan de ander he,met herstellen,vergis je niet he,is ook niet niks hoor zo een bv!

je borsten zijn nu al mooi,word nog mooier :43::43::43:

met mij gaat het super :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje!

Bedankt voor je geruststelling :)

Ik ben inderdaad heel ongeduldig. Nu steeds meer haha... maar zoals je zegt, ik zal er later lachend op terugkijken! Ja, mijn huid zit nog strak. Het glimt zelfs! En waar de kompressen van de kliniek waren die ik de 1e dag meost verwijderen waren, is het nog steeds beetje rood. Ik denk dat deze kompressen een hele stevige lijm hadden en mijn strakke huid er niet goed tegen kan.

Maar goed, ik houd op met zeuren en ga het gewoon 6 weken geven om te dalen enz. :35:

Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Ik vroeg me af, bij een prothesewissel gaat het hetsel sneller?? Omdat er al een pocket is gemaakt?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid , hoe gaat het met je en de boobies?

Heb niet zo veel tijd meer om op het forum te zitten maar ga toch proberen om geregeld iets neer te schrijven.

Heb je nog zo'n last van je tepels?Ik wel en ook van men vel eigenlijk , zo overgevoelig.Als er iets tegenaan schuurt is dat een heel vervelend gevoel :wacko:

Morgen moet ik weer gaan werken , 3 weken thuisgaat toch snel hoor maar ik heb er wel van genoten ook al heb ik een operatie gehad

Veel liefs

:1big_boobs:

Nadja

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid!!

Met mij gaat alles goed... Geduld hebben is sommige dagen moeilijk, maar kan niet anders he! Mijn borsten zijn nog steeds niet ingedaald en dat kan nog weken duren, dus moet echt even een berg geduld bestellen :P

Ik heb ook nog steeds een strakke huid. Ik smeer ook vaak een soort cacao lotion, speciaal voor de buik van zwangere vrouwen. Lijkt me goed voor het opgerekte huid.

Mijn tepels zijn ook overgevoelig! Als ik het koud heb voel ik het METEEN! En ja, soms ook gewoon als ik loop, schuurt het in mijn BH. Maar ja, beter te veel gevoel dan geen gevoel toch?

Haha... ja, het herstel valt echt mee tot nu toe. Kon ook lekker van de vrije tijd genieten. Ik ben vandaag ook eventjes gaan werken, want wil zo graag weer bezig zijn. Morgen gaan ik weer naar stage, dus ik voel me wel weer nuttig.

Als je minder op het forum bent omdat je het druk hebt met andere dingen, kan ik me voorstellen :) Zolang je ons wel telkens even op de hoogte houd hoe het met je gaat! :38:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey marie,

Alles goed met jou zo te lezen.

Ik heb van dat schuren en gevoeligheid geen last enkel een beetje aan de binnekant van mijn borsten waar ze tegen bh komen, kan ook zijn omdat deze wat te strak zit hoor.

Mijn tepels zijn nog het minst gevoelige van al, moet al even koud hebben voor ze priemen :wacko:

Had daarvoor ook wel geen gevoelige tepels maar bij de kou waren ze er toch vlug.

Ja weer het woordje geduld zeker, hoop wel dat het gevoel terug komt want zo is het ook maar niets als mijn man eraan komt :153:

Hieromtrent nog een vraagje, ruwe prothesen mogen niet gemasseerd worden maar vanaf wanneer mag mijn man er terug in knijpen??? :blush: Enig idee iemand???

Ik begin ook vandaag te smeren maar heb nog korstjes waar de knoopjes zaten maar lees dat jij ook nog korstjes hebt dus dat zal wel geen kwaad kunnen dan zeker???

Nog 4 daagjes en dan zie je je vriend terug!!!! (dus antwoorden op bovenstaande vraag komen voor jou miss ook wel van pas :141: )

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marie,ja met wissel is (vaak) het herstel minder moeizaam,maar ik ben van de eerste van 375 naar 750 gegaan(dubbele dus) dus er word nog wel aan pocket gewerkt dan hoor,word groter gemaakt he,maar dat is omdat je het ergste al hebt gehad na een eerste bv,dat die wissel meevalt,de eerste bv doen ze het meeste he,pocket maken en ik had toen ook dual plane,dus niet vergelijkbaar als met voor de spier natuurlijk.

ja en mischien heb ik wel gewoon mazzel hoor,heb hoge pijngrens en heb bij beide me wissels geen tot weinig last en pijn gehad,en dat met zware prothesen.

maar me eerste,dat was wel ff andere koek,lang last gehad,wil ik niet eens meer aan denken hahaha

Marie,komt helemaal goed met jou en dat geduld,en lekker je huidje goed smeren he,zeker nu met het cv weer ook,dan krijg je geen kleine scheurtjes erin :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid ,

Natuurlijk ga ik jullie op de hoogte houden.Ik heb zoveel aan jullie gehad tijdens men herstel enzo dus geregeld wat neerschrijven ga ik zeker wel doen :38:

Hoe lang moet jij de bh nog aanhouden?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

Hier ben ik weer! Ben vandaag naar mn stage gegaan en heb best veel moeten doen, dus ben moe!! Ik ga vanavond lekker op de bank luieren.

Deze dagen ben ik weer lekker druk bezig (morgen weer stage en 's avonds naar colleges, donderdagochtend 3 uurtjes werken, naar de kapper en 's avonds weer colleges) dus hoop dat ik mijn borsten even rust geef. Ik bedoel hiermee, ik ga niet zeuren over 'indalen' en 'vocht loslaten' etc. ik DENK dat de borst die wat meer opgezwolle is, ietsje minder is geworden. Ik ga niet piekeren, maar wacht tot donderdag (dan ben ik 3 weken p.o.) om weer te piepen en een foto te maken.

Evi, zoals je zegt, ruwe prothesen mogen de eerst weken niet gemasseerd worden. Hoeveel weken weet ik niet! Ik lees soms na 3 weken, dan lees ik weer pas na 6 weken. Ik ga mn kliniek mailen denk ik.

De ene borst heeft bijna geen korstjes meer en de ander heeft nog best veel. Het lijkt nog stevig vast te zitten, dus ik laat het rustig zo. Volgens mij als je je korstjes op hun eigen tempo laat vallen, heb je minder littekens. Wil natuurlijk dat het allemaal weg is, maar ja, weer geduld he?

hahaha... knijpen weet ik niet!! Ik las wel ergens dat je alles na 6 weken weer mag. Dus probeer het nu een beetje simpel bij de borsten te houden denk ik!! :P

Mijn vriend is er vrijdag en ben heeeeeeeeel benieuwd hoe hij reageert. Ik ben het nu wel gewend, maar hij natuurlijk niet!! :)

Nadja, Ik moet mijn BH 3 weken dag en nacht aanhouden en daarna 3 weken alleen 's nachts. Vind het raar dat het zo kort dag en nacht moet, dus ik houd het gewoon 6 weken aan. Hoe langer hoe beter toch?

Moontje, fijn om te weten! Weet ik alvast wat de toekomst inhoud!! Wil nog kinderen (over 3 of 4 jaar denk ik) en wil waarschijnlijk op een geven moment wel weer de boel mooi maken he!!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marie,

Net even je nieuwe foto's bekeken.

Ziet er goed uit he en mij lijkt het toch of ze al wat gedaald zijn vooral op de foto langs zijkant zie je dat ze niet meer zo in een bolletje zitten.

Tik zo verder even telefoon gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er weer.

Waar was ik??

Vandaag ben jij ook verry happy hé, je vriendje komt naar huis :43:

Ben benieuwd hoe hij gaat reageren, waarschijnlijk gaat het stomen bij jullie ^_^ hou die bh maar lekker aan vandaag hi hi

Laat ons iets weten hé.

Met mij gaat het ondertussen al beter, gisteren een rustdag genomen.

En ik ga op vakantie!!!

Als je meer weet over het masseren laat je me dan ook even iets weten???

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Evi!

Wat leuk dat je op vakantie gaat!! En nog naar de zon ook... lijkt me echt heerlijk!

Wat goed van je dat je je vriend zover hebt gekregen. Hoe lang gaan jullie? een week?

Ik was helemaal vergeten te mailen over dat masseren! Ik heb het nu even snel gedaan! Zodra ik een reactie krijg laat ik je weten.

Met mij gaat alles verder goed! Mijn vriend komt vanmiddag aan, dus dan ga ik 'm ophalen :) Heb er heeel veel zin in!!

Met mijn borsten gaat het goed! Voelt wat minder gespannen. Ja, nu zie ik zelf ook op de foto's dat het na een week weer is veranderd! Dus dat is fijn!! Ben benieuwd hoe het over 3 weken is!! Wil ook zooooo graag gaan shoppen voor nieuwe BH's... hihi

Ik heb gister de douche en toillet zelf gepoetst en ging redelijk. Het is natuurlijk niet heel grondig gedaan, maar ja, het is weer schoon.

Ik ben mijn borsten nu best gewend, het lijkt alsof het steeds meer eigen wordt! :)

Ik ga even verder met mijn schoolwerk en dan naar schiphol!! :43:

Fijn weekend, meiden!! :48:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan voor 13 dagen.

Hopelijk is het naar de zon dat het er niet gaat regenen want tenerife deze tijd van het jaar moet je wel een beetje geluk hebben, laat ons hopen.

Jou zullen we dit weekend niet veel horen hé, als het goed is ben je nu bij je vriendje.

Veel plezier in elk geval en ik hoor je nog wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii hoii!!

Hier ben ik even weer.

Evi, wanneer vertrek je? Of ben je inmiddels al aan het bakken in de zon?

Met de borsten gaat alles goed! Ben veel meer met andere dingen bezig, dus de hersteldagen lijken sneller voorbij te gaan! Komt mij goed uit, want geduld hebben is echt niet mijn sterke kant...

Ik mag van mijn kliniek al na 3 weken door de dag een gewone BH aandoen, dus ik had gister die sportbh van de Hema aan. Het is fijn even een andere BH aan te mogen, maar miss toch mijn kliniek bh! Dus ik zal dat blijven wisselen.

Over het masseren heb ik het volgende van mijn kliniek via de mail gekregen:

Als u minder pijn heeft door de borsten te masseren, dan kan u hiermee al beginnen.

De borsten zachtjes masseren.

Fijn dat ik mag beginnen met masseren, want weet nog steeds niet hoe!! Dat had ik ook in mijn mail gevraagd, maar hier geen reactie op gekregen. Weet iemand hoe je precies je borsten masseert? Gewoon overal kleine rondjes masseren? Moet je hard drukken?

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Marie,ik las bij Karen in dr topic dat zij ook maseert,doe haar eens ene pb,tje.

fijn dat je je dagelijkse leventje weer volledig kan oppakken,super!

en ja in mijn topic schreef je dat van het geduld en nog niet het eindresultaat wat is bereikt,weet ik,maar dat geduld he,krijg er soms een dip van eerlijk gezegd hihi :ph34r::blush:

komt zekers wel goed,ene dag gaat het gewoon beter dan de andere,aacepteren en doorgaan is mijn eigen advies dan :D

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi marie

Ik vertrek vrijdagmorgen tot 1 december dus zal jullie voor een hele tijd moeten missen!!

Ik kom donderdagavond nog even op het forum als het me lukt want heb er een beetje problemen mee.

En een stomend weekend achter de rug???

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!!

Wat leuk dat jullie er naar vragen! Vond het ook heel spannend en eng tegelijk haha...

Ik gaf eerst aan dat ik de BH aanhoud... hij zo van: wat?? MOET je het aanhouden? Trek dan iets overheen want die BH is echt niet aantrekkelijk.

hahahahhaa... ik me kapot lachen... Gewoon met BH gedaan natuurlijk!! Wel voorzichtig, maar niet per se bejaardensex hahaha... Ik denk na 3 weken kun je iets meer aan :P

Alleen soms is het onhandig met houdingen en je armen enzo... Maar kan niet klagen, gaat zeker wel goed! En ja, hij vind het al heel spannend als ik na het douchen zonder BH op de bank zit... heel anders dan wat ik vroeger zou doen!!

Dus ja, ben zeker blij!!! En hij dus ook :)

Onder kleding merk je niet dat ik een borstvergroting heb gedaan. Ik merk het verschil wel, maar omdat mijn prothesen meer in de breedte en hoogte vullen, valt het minder op denk ik. Ik heb niet veel projectie denk ik. Zodra ik mn kleren uitdoe zie je het wel meteen... Dus een leuke verrassing haha...

Moontje, je weet het goed... echt je eigen advies volgen he? Later kijken we terug en lachen om het feit dat we ons zo druk hebben gemaakt!

Nou meiden, ik ga met mijn mannetje op de bank hangen... fijne avond!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

HEEY MARIE..

Fijn dat je het leuk vond met je vriend.. :D

Ik heb precies hetzelfde... onder kleren zie je het bijna niet..

mijn prothesen zijn ook breed en hoog en ook bijna geen projectie... jammer eigenlijk!

maar goed.... geniet ervan je avond

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mii!!

Jeetje, en jij hebt een E-cup!!

Ik vind het soms ook jammer, maar ook wel fijn dat je je toch bescheiden kan kleden wanneer dat nodig is en niet iedereen meteen zoiets van WOW, wat heeft zij gedaan?? Maar zodra je wat zomers gekleed bent, zie je het natuurlijk wel! Maar dan mag het ook he :P

Donderdag ben ik 5 weken p.o. en zal ik ook even foto's laden!

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.