Ga naar inhoud

Bijna nieuwe Tetten!!


Meisie10

Aanbevolen berichten

Haai allemaal!  :D

Ik ben Lynn (27 jaar)en ga eindelijk na jaren in september nieuwe borsten krijgen!! Vanaf de middelbare school was het me al duidelijk dat ze niet erg groter zouden worden dan een A. Na een zwangerschap bleef Ik gelukkig meer over houden maar na sporten is er weer helemaal niets meer van over:79:  Ik wil er nu dus echt iets aan laten doen!!  Afgelopen week ben ik naar faceland dr.Froscow geweest  en naar de diana gabriels kliniek ( afrader). Ik voelde me erg op mijn gemak bij de mensen van faceland.  Ik heb eerst een gesprek gehad met Elke Verstegen en daarna kwam Dr.Fresow zelf nog even langs. Uiteindelijk heb ik gekozen voor Motiva rond 275cc full :43:. Ik ben erg benieuwd hoe dit eruit komt te zien!  Dr. Fresow geeft aan een c/ kleine d.  Ik hoop op dit forum meer informatie te krijgen over ervaringen met Dr. Fresow en over de implantaten van Motiva omdat daar nog niet veel over bekend is. Verder vind ik het leuk om contacten te maken en jullie verslagen te volgen :1:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lynn! Bij welke vestiging van Faceland Ben je geweest? Ik Ben nog aan het orienteren bin klinieken. Kom zelf uit Nederland, maar Ben pas 1x op consult gegaan in Belgie bij Dr Verdonck (wat een schat van een man!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lynn,

 

Welkom op het forum. 

Ik krijg 2 juni bij dr. Verdonck 275cc Motiva full ergonomix (rond maar heeft een slimme gel).

Motiva bestaat minder lang dan bijvoorbeeld Mentor maar is wel heel goed bezig en doet zeker kwa kwaliteit niet onder voor de rest. Je kunt eens op www.motivaimplants.nl kijken, daar kun je wel het een en ander over Motiva vinden. Verder werkt dr. Verdonck er veel mee dus zou je kunnen kijken bij de dames die bij hem zijn geweest.

 

Heb je al een datum geprikt voor je operatie?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-13 om 18:00 zei Yaanaa:

Welkom op het forum! Haha wat een herkenbaar verhaal. Ik had ook nog hoop dat ze ooit zouden groeien maar helaas niet :P Heb je al een datum geprikt??

Haha ja wat heb ik lang gewacht :) Dankjewel,  nee maar waarschijnlijk word het in september omdat ik dan vakantie op kan nemen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-14 om 21:34 zei Ellen125:

Hoi Lynn,

 

Welkom op het forum. 

Ik krijg 2 juni bij dr. Verdonck 275cc Motiva full ergonomix (rond maar heeft een slimme gel).

Motiva bestaat minder lang dan bijvoorbeeld Mentor maar is wel heel goed bezig en doet zeker kwa kwaliteit niet onder voor de rest. Je kunt eens op www.motivaimplants.nl kijken, daar kun je wel het een en ander over Motiva vinden. Verder werkt dr. Verdonck er veel mee dus zou je kunnen kijken bij de dames die bij hem zijn geweest.

 

Heb je al een datum geprikt voor je operatie?

 

xx

Dankjewel!  Nee nog geen datum maar waarschijnlijk word het in september omdat ik dan vrij kan nemen van mijn werk.  Ik ben ook nog het e.a aan het uitzoeken over siliconen. Ik las laatst dat in Motiva een stof word gebruikt Methyleenblauw en dat zou niet samen gaan met SSRI's, (antidepressiva).  Nu heb ik in het verleden Sertaline gebruikt dus wil ik niet uitsluiten dat ik het nooit meer zou nodig hebben in de toekomst. Maar als dat dus niet samen gaat met de siliconen die ik heb heb ik wel een probleem.  Dus eerst even goed alles uitzoeken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-17 om 09:21 zei Meisie10:

Dankjewel!  Nee nog geen datum maar waarschijnlijk word het in september omdat ik dan vrij kan nemen van mijn werk.  Ik ben ook nog het e.a aan het uitzoeken over siliconen. Ik las laatst dat in Motiva een stof word gebruikt Methyleenblauw en dat zou niet samen gaan met SSRI's, (antidepressiva).  Nu heb ik in het verleden Sertaline gebruikt dus wil ik niet uitsluiten dat ik het nooit meer zou nodig hebben in de toekomst. Maar als dat dus niet samen gaat met de siliconen die ik heb heb ik wel een probleem.  Dus eerst even goed alles uitzoeken ;)

 

He meis,

 

Even ter info : Methyleenblauw zit in de Monobloc Hydrogel protheses en niet de Motiva. Wat jij bedoeld in de Motiva protheses is Bluseal, en dat is weer heel iets anders.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geopereerd door Fresow. Super lieve goede arts! En het personeel in de Bauland kliniek, in 1 woord top. Heb 375-400motiva full gekregen en nauwelijks pijn gehad. Het was meer een beperking dat je zo weinig mag. 

Hier inmiddels ruim 3 weken po. 

 

Geen zorgen dus, ik kan hem je 300% aanbevelen! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-17 om 09:34 zei Desert-Rose:

 

He meis,

 

Even ter info : Methyleenblauw zit in de Monobloc Hydrogel protheses en niet de Motiva. Wat jij bedoeld in de Motiva protheses is Bluseal, en dat is weer heel iets anders.

 

x

 

 

Hoi dankjewel voor je reactie! 

Op svs meldpunt klachten staat beschreven dat het niet duidelijk is of deze stof ook in de Motiva zit.  Waar heb jij gevonden dat dit niet hierin zit?  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-12 om 18:33 zei Malsins:

Hoi Lynn! Bij welke vestiging van Faceland Ben je geweest? Ik Ben nog aan het orienteren bin klinieken. Kom zelf uit Nederland, maar Ben pas 1x op consult gegaan in Belgie bij Dr Verdonck (wat een schat van een man!).

Hoi Malsins, 

Sorry voor de late reactie!  

Ik ben in Utrecht geweest voor het consult. Volgens mij worden alle consults voor een bv daar gedaan.  

De operatie voert dr fresow dan uit. Kwam erg aardig en kundig over! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-19 om 20:32 zei MB2101:

Hier geopereerd door Fresow. Super lieve goede arts! En het personeel in de Bauland kliniek, in 1 woord top. Heb 375-400motiva full gekregen en nauwelijks pijn gehad. Het was meer een beperking dat je zo weinig mag. 

Hier inmiddels ruim 3 weken po. 

 

Geen zorgen dus, ik kan hem je 300% aanbevelen! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat fijn om te horen en wat is het mooi geworden zeg!  Op wat voor cup zit je nu en wat had je eerst ? Mag ik ook vragen hoe lang je bent en hoeveel je weegt? Heelt alles goed? Wat een vragen hé haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Meisie10:

Wat fijn om te horen en wat is het mooi geworden zeg!  Op wat voor cup zit je nu en wat had je eerst ? Mag ik ook vragen hoe lang je bent en hoeveel je weegt? Heelt alles goed? Wat een vragen hé haha

 

Ik ben nu 4 weken verder dus cupmaat is nog niet 100% vast te stellen maar ws een 75E of 70F. Ik kwam van een lege C af.

Pleisters na twee weken verwijderd en toen waten de littekens al super mooi. 

Hier 1.68 en 68kg :) 

vraag maar raak hoor, tis gewoon super fijn zoveel mogelijk info te verzamelen haha! 

Hier een voor na, heb verschillende protheses 375/400 gekregen ivm verschil in borst

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MB2101:

 

Ik ben nu 4 weken verder dus cupmaat is nog niet 100% vast te stellen maar ws een 75E of 70F. Ik kwam van een lege C af.

Pleisters na twee weken verwijderd en toen waten de littekens al super mooi. 

Hier 1.68 en 68kg :) 

vraag maar raak hoor, tis gewoon super fijn zoveel mogelijk info te verzamelen haha! 

Hier een voor na, heb verschillende protheses 375/400 gekregen ivm verschil in borst

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw wat is het bij jou mooi geworden zeg. Ik heb een beetje dezelfde voorsituatie en lengte als jij en wil graag naar 70E of 70F dus ben even benieuwd haha, heb jij anatomisch of rond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei LaylaLou:

 

Wauw wat is het bij jou mooi geworden zeg. Ik heb een beetje dezelfde voorsituatie en lengte als jij en wil graag naar 70E of 70F dus ben even benieuwd haha, heb jij anatomisch of rond?

HAha dank je! Ik heb ronde. Omdat ik al een bestaande borst had was dit het mooiste zei hij. Als zou de nadruk nog meer liggen op de onderkant terwijl ik juis bovenin ook weer wat wilde. Heb jij al een consult/operatie datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei MB2101:

 

Ik ben nu 4 weken verder dus cupmaat is nog niet 100% vast te stellen maar ws een 75E of 70F. Ik kwam van een lege C af.

Pleisters na twee weken verwijderd en toen waten de littekens al super mooi. 

Hier 1.68 en 68kg :) 

vraag maar raak hoor, tis gewoon super fijn zoveel mogelijk info te verzamelen haha! 

Hier een voor na, heb verschillende protheses 375/400 gekregen ivm verschil in borst

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Het is echt mooi geworden!  Zeker dat het van de bovenkant mooi vol is dat wil ik ook!  mijn borstkast staat best veel naar voren dus dan valt er al snel veel weg.  Heb je trouwens ook je operatie verslag ergens staan?  Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan.  Tot nu toe heb ik alleen maar goede verhalen gelezen over Dr.Fresow maar toch blijf ik het zo eng vinden.  Zeker ook als je veel dingen over complicaties leest dan weet ik niet meer zo goed of ik wel in een gezond lichaam moet gaan snijden. Maar mijn borsten vind ik echt afschuwelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-23 om 13:55 zei MB2101:

HAha dank je! Ik heb ronde. Omdat ik al een bestaande borst had was dit het mooiste zei hij. Als zou de nadruk nog meer liggen op de onderkant terwijl ik juis bovenin ook weer wat wilde. Heb jij al een consult/operatie datum?

 

Ah ja dat klinkt wel logisch, staat je ook echt heel mooi! Nee nog niet, ik ben nog flink aan het sparen, en wil het eerst aan mijn ouders vertellen, maar ik hoop deze zomer nog mijn eerste consult te plannen en dan daarna geopereerd te worden, nog binnen dit jaar het liefste :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.